Witam mam problem z zawieszeniem , mam krzywy lewy mcpherson i chciałbym założyć komplet z astry: mcpherson,czerwone sprężyny i żółte amorki oraz górne łożysko( moje rozsypało się) gdyż taki mogę tanio zakupić ,poszukałem w szukajce na temat zawieszenia i części, poczytałem ale do końca nie wiem, czy mogę założyć ten zestaw z astry ... czekam na krótką odpowiedz (TAK lub NIE) od osób które już miały taki problem przy szukaniu info w google znalazłem ciekawą wersję silnikową kanciaka .........może już to widzieliście... http://inochi.pl/forum/vi...fd0ffb82e3200f7 pozdro
W Astrze są takie same co w E więc mocowanie górne makpera nie będzie pasowało. Można przyrzeźbić i zrobić nowe otwory które będa zachodzić na te oryginalne kantowskie lub zmienić górne łożysko na to z modelu D.
W Astrze są takie same co w E niezupełnie, ale te detale które to różnią, na tę sprawę nie wpływają. Da sie użyć, ale j.w : górne mocowanie z kanciaka.
Ja mam makpery z E:) i tak jak piszą koledzy,górne mocowanie przełożyć z D i gra muzyka:D żadnych nowych otworów nie trzeba robić :P:P
W końcu ktosik napisał Napiszcie jeszcze jakie macie sprężyny, czy z kanta czy z łezki .. ja w tej chwili na mcphersonach z kanta mam sprężyny z astry czerwone (trochę nie pasują i nie mają napisane ile obniżają) i 15 calowe koła troszkę się chowają w błotnikach przednich, i mam obawę jak założę od astry że nie ujadę np. po koleinach gdyż po pomiarach samego mcphersona wychodzi że z astry jest krótszy o jakieś 5 cm( może do tego założyć zwykłe sprężyny i twarde amorki??) ... i górne łożysko chcę założyć od astry ponieważ u mnie poprzedni właściciel założył jakieś na trzy śruby i jedno już sę rozleciało... czytałem kiedyś na forum że podobno przy mcphersonach z astry lub łezki amorki wybijają w masce po sobie ślady , prawda?? i jeszcze jedno : amorki na tył z astry podejdą do kanta bez rzeźby ?? jeszcze raz dzięki że pomagacie
Sprężyny mam z E nie obniżające a kanciak niewiadomo czemu siedzi na glebie jak rasowo obniżany:D
mój kanciak
Daniel, no autko super. Łozyska na 3 śruby były w asconach. Jeszcze takie spotykalem tylko w recordach,ale to tylni napęd więc inna bajka. W masce się odbijają amorki,jak masz załozone makpery wraz z górnymi mocowaniami od łezki ( u nas jeden z klubowiczów mial i tak to właśnie się działo ). W astrze ,chyba jest podobne jak w łezce,ale już nie pamiętam. Amorki na tył podejdą. Sprężyny są inne
W masce się odbijają amorki,jak masz załozone makpery wraz z górnymi mocowaniami od łezki ( u nas jeden z klubowiczów mial i tak to właśnie się działo ). W astrze ,chyba jest podobne jak w łezce,ale już nie pamiętam.
i pewnie to nieciekawie wyglądało ?? więc co radzisz w związku z łożyskami?? w tym tygodniu mam zamiar zabrać się za niego
więc co radzisz w związku z łożyskami? użyć oryginalnych łóżysk kantowych, a nie z łezki?
Zaryzykuję z łożyskami z Astry... gdyż innych nie posiadam :-/
dAnIeL85, jak bedziesz to próbował poskładać do kupy, to sam zrozumiesz dlaczego ci to odradzaliśmy... A łożyska (czyli w sumie cała poduchę) zawsze można przełożyć ze starego macphersona. Chyba aż tak zdewastowanych nie masz ?
oj takich rzeźb to ja już nie lubie
Łożyska w aucie mam niewiadomego pochodzenia... lewe nie obraca się na kulkach tylko na obudowie, ale na upartego nadal się obraca, mam z nim dylemat...najbardziej zależy mi na wyprostowaniu lewego koła, tylko przez wymianę mcphersona mogę to zrobić, więc spróbuje zostawić stare łożyska a cała resztę z astry ...
tak zrób - ważne zeby sie obracalo i nie trzeszczalo za glosno podczas skrecania kierownicą na postoju
witam autko od czwartku stoi na podnośniku nie pasuje górna poduszka z mojego auta do amorka z astry.... dokladniej : amortyzator nie przechodzi do końca przez poduche i nakrętka na nim wkręca sie tylko do połowy, więc jazda nie bardzo...duża jest róznica między poduchą z astry a łezki ?? ma ktoś jakieś poduchy na zbyciu?? najlepiej z kanta w weekend siedzę na zajęciach i nic nie podziałam pozdro
Podobna sprawa była roztrząsna na KTK, apropos poduch Kadett E vs Astra F. Cytat: