ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Mam kilka pytań do doświadczonych kolegów.

Nie podoba mi się seryjny zderzak w Rubiconie JK. Chciałbym go zamienić na stalowy z szeklami/hakami - na razie nie myślę o wyciągarce automatycznej ale dobrze byłoby gdyby w przyszłości była miejsce na jej zmontowanie. Poza tym chciałem ten zderzak skrócić - pytanie na ile ten plastikowy odstaje od ramy - ile mozna zyskać ? Już raz przy zjeźdze z górki zdarzyło mi się zaczepić nim o podłoże.
Co możecie polecić ? i czy jest to homologowane na drogi w Polsce i UE ? Mimo wszystko większość czasu spędzam na asfalcie. Czy homologacja jest kwestią dodatkowych elementów przyczepionych do zderzaka (np. odbojniki, boczne ranty) czy materiału z którego jest on wykonany (metal lub plastik)?

Czy warto instalować odbojniki na zderzaku ?

Czy z waszego doświadczenia opłaca się zakupic kompresor do pompowania opon ? Jeżeli tak to jakiej firmy ?

Czy warto zakupić high-lifta i używać go zamiat standardowego podnośnika ? Wiem o jego mozliwości wykorzystania jako wyciągarki ręcznej czy podczas wygrzebywania się w celu polepszenia przyczeponości. Ale jak podejść z nim pod pochwy półosi jak z seryjnym podnośnikiem ? Niestety stalowe osłony progów zamocowane są u mnie do karoserii. O co innego mozna zaczepić takiego high-lifta coby podnieść samochód ?

Pzdr,


Przedni zderzak w JK to jest masakra (rozmiary kościelnej ławy) dobrze, że myślisz o zmianie . Co do homologacji to bodajże ARB mają ją w PL.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting