ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam kolegów!
Wrang 2.5 ... Problem polega na tym, że przy redukcji z 5-go biegu na 4-ty czuję zgrzyt w skrzyni biegów. Przy przerzucaniu z 4-ki na 5-kę w zasadzie nie występuje ten problem chyba, że robię to bardzo szybko i przy dość wysokich obrotach. Reszta biegów pracuje zupełnie normalnie.
Podpowiedzcie mi proszę czy szukać problemu po stronie synchronizatora czy może zupełnie gdzie indziej. Może miał już ktoś z Was podobny problem i orientuje się w kosztach i ilości pracy potrzebnej do usunięcia tej usterki.



99% synchronizator. Chyba dość częsty problem w AX5. Moja rada - przy redukcji przygazuj, mniej więcej do takich obrotów jakie będą, jak puścisz sprzęgło, po redukcji. Znaczy po kolei: sprzęgło, luz, lekko gazu, obroty wyższe, czwórka, puszczasz sprzęgło a obroty się nie zmieniają. Zresztą najlepiej przy każdej redukcji nie tylko z 5tki. Bo trochę szkoda kasy za rozbieranie i składanie skrzyni, żeby tylko synchronizator 4ki wymieniać (chyba że sam umiesz, ale to sporo roboty). Ja już się tak przyzwyczaiłem, że nawet jak jeżdżę innym samochodem to przegazowuję przy redukcji
Miałem podobnie. Okzało sie że wina leżała po stronie synchronizatorów. Jeśli wymieniasz tylko zestaw pierścieni przy synchro to dla jednego biegu kosztują około 700zł plus robocizna.
Hm... u mnie niezbyt wchodzi jedynka, zgrzyta przy zmianie na 2 i dalej na 3, czasem tez na 4. No i oczywiscie zgrzyta przy każdej redukcji.
Ale jeździ

Do wymiany synchronizatorow zabieram sie juz od miesiaca jak nie dwoch


U mnie zgrzyta na wszystkich biegach przy wrzucaniu i redukcji od 5 lat.
Zmieniam biegi z międzygazem.
Przyzwyczaiłem się.
Dzięki za odpowiedzi koledzy. Dziś wieczorem sprawdzę ten "międzygaz" i dam znaka jaki efekt
ja miałem podobnie na wszystkich biegach zgrzyt ale wymieniłem wszystkie synchronizatory i jest spoko
Tomala, a ile cię to kosztowało
synchronizatory chyba około 700-800 zł u rafiego kupowałem a robocizna to 3 nocki
No panowie sprawdzałem ten "międzygaz" ale zgrzyta dalej.... może odrobinę mniej agresywnie chyba, że robię to jakoś nie tak, ale wydawało mi się, że to żadna filozofia
Zmieniłem trochę technikę jazdy i zmiany biegów i nie jest źle....
Jak mnie to zdenerwuje to na warsztat wjeżdżam

P.S. Pomagasy poszły

U mnie zgrzyta na wszystkich biegach przy wrzucaniu i redukcji od 5 lat.

Jak znam życie to u mnie też tak będzie. Pozgrzyta, pozgrzyta,w koncu sie rozpadnie to sie wstawi nową, z wiekszym silnikiem od razu
U mnie nie chce się rozpaść
Chyba naprawię kiedyś te synchronizatory.
Sprawdzałeś olej w skrzyni?

Ja nabrałem nieco wody, jak się potem okazało, najpierw poleciała dwójka, potem kolejne... jak po sznurku
He widze w tym temacie jest dokłądnie to czego potrzebuje. No wiec zgrzyta mi prawie wiekszość biegów chyba piątka nie bo zadko uzywam na czwórce czasem sie wajcha zmiany biegów blokuje ale jeszcze jeżdzi. Dzisiaj looknołem do oleju okazało sie ze teoretycznie w skrzyni powinno być ok 3,3L a w moej było ok 4,5 l tego zurku który kiedys był olejem jutro popłukam skrzynie zaleje nowym olejem i zobacze czy to pomoze ale czuje ze chyba bede jeździł jak wiekszość z was na zgrzytach bo koszt wymiany synchronizatorów mnie z lekka przeraża. Teraz pytanko jakie jest prawdopodobieństwo ze skrzynia mi sie nie rozpadnie i czy to napewno synchronizatory czy moze jeszcze coś innego ?? I ile sobie śpiewają fachowcy za wymiane synchronizatorów ??
Wyjęcie, rozebranie, złożenie, zamontowanie skrzyni to min. 500PLN, miejscami 400PLN jak przywieziesz samą skrzynię. Ale to ceny sprzed 2 lat - nie wiem czy się coś nie zmieniło.
Za 500 załatwisz. Gorzej z cenami częśći...



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting