ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Podleczyłem kręgosłupik, mam znów władzę nad lewą nogą i pozbyłem się kul, czas więc na powrót w teren
Myślę nad stworzeniem kundla..
TO + TO może dać coś do jazdy po błocie...
Zastanawia mnie tylko kwestia jak wepchnąć 35' we wnęki ZJ, już wepchanie 33' wymagało ciężkiego młotka do przeprojektowania nadkoli
Pytanie do mrocznego: jakie te mosty mają przełożenie?


patrol ma cos kolo 4,6
Chodzi mi o ilość "ząbków" na talerzyku i ataku...
masz tu wszystko:

http://www.rajdy4x4.pl/patrol-faq/index.php?idd=50



A po co poprawiać patrola 4.2 toż to prawie ideał

prawie może dlatego
silnik 4.2 w patrolu jest nie do zajechania
i do dupy w teren
może nie tyle silnik co skrzynia - całą zeliwna i o wymiarach małego statku

Nex - nie pchaj się w to bo zrobisz pomnik. Kup normalnego gr, wsadź 35 simex czy bogger, poodcinaj co się da, dołóż wiatrak na prąd dla świętego spokoju i śmigaj. Robienie rzeźby o wadze 2,5 tony minimum mija się z celem

Nex - nie pchaj się w to bo zrobisz pomnik. nie słuchaj Go Rób jak planowałeś, będzie i wyjątkowy samochód i wyjątkowa satysfakcja ze zmotania takiej zmoty. Ależ mnie ciekawość zżera jak by to wyglądało...
i wyjątkowe koszta
I nie będzie robić na wyjebach, nie z tym ciężarem
a chcąc usztywnić auto, żeby wytrzymało przeciążenia od takich mas eniresorowanych to zbliży się do wagi unimoga

i dalej obiedzie go seryjna suka na fedimach

Lepszy i tańszy pomyśł to wrongler na dwóch nowych, lzejszych danach 44.
lub upgrade tego co jest
No właśnie Nex a co jest ? do zmotania

No właśnie Nex a co jest ? do zmotania Unimog



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting