A ci też ? Wolałbym bo do Holland trochę mi nie po drodze.
http://www.unitronic.com.pl/Oferta/
A ci też ? Wolałbym bo do Holland trochę mi nie po drodze.
Nie wiem czy dadzą radę, podobno soft i mapy są dobrze zabezpieczone przez Chryslera dla tego silnika.
Tak mi napisali:
> UNITRONIC homepl pisze: >> Wszystko zależy od tego co ustalimy średnio 20% hp i NM. Nie instalujemy gotowych programów i opcję tuningu trzeba wybrać w trakcie pisania programu. >> (bezpieczeństwo,wyprzedzanie,max prędkość,sprzęgło,itd) >> Dopiero na bazie ograniczeń będzie wykonana modyfikacja. >> Nazywamy to świadomym tuningiem. >> Koszt od 1600 do 1800PLN w zależności od wersji sterownika wtryskowego. >> TUNING ELEKTRONICZNY i MECHANICZNY >> UNITRONIC CENTER Andrzej Poniedzialek >> 03-984 Warszawa Poprawna 46 >> NIP PL521-115-85-97 >> +48 22 602292742 >> www.unitronic.com.pl
chcesz sobie spieprzyc motor - czipuj.
Są dwie szkoły: Falenicka i Otwocka. Jedna twierdzi ze spieprzę silnik, druga że skrzynię, szczególnie automatyczną. Nie pojmuję czipowania w sposób ekstremalny. Nie chodzi mi o wyciśnięcie z silnika maksymalnej mocy i zarzynania go. Nie chodzi mi również o wyciskanie max prędkości. Zrobiłem to tylko raz na autostradzie przez ciekawość. Teraz nie przekraczam 120. Myślę o modyfikacji softu sterownika silnika w sposób odpowiedni do mojego temperamentu. Robi to co jakiś czas również producent silnika. Przecież co chwilę ukazują się kolejne wersje softu. Każda z nich uwzględnia cechy przeciętnego Jana Kowalskiego czy innego Johna Browna, czyli przeciętnego ignoranta w zasadzie. Dobra firma tuningowa szyje soft na miarę. I nad tym myślę. p.s. No i żeby turbince nie zaszkodzić.
ja bym pocisnął. 20% to nic dla diesla. poprawisz mu tylko samopoczucie. już nie będzie się czuł gorszy
powiem Ci tak - miałem Skodzinę Octavię 1.9 tdi 110KM. Dobiłem nią do 224tys (jak kupowałem miała 93tys) Przy 220 tys. regenerowałem turbinę i porzuciłem myśl ostatecznie o chipowaniu skąd inąd doskonale znowszącego to silnika. Kolega, który ode mnie ją kupił (ciągle jst moim kolegą ) pierwsze co zrobił to podniósł jej moc do 140km. Jechałem..... to nie jedzie! to zapierdala! różnica kolosalna. auto wkręca się jak oszalałe. idzie jak burza. i pali ciągle 7,0 l przy bucie
mój inny kolega, ten co to miał BMW i bardzo chiał X5 albo Jeepa, w końcu dostał od firmy (której właścicelem jest jego ojciec ) służbowego passata. nie zrobił nim nawet 1 tys. i już go wkręcił ze 140 na 160 KM. No i jest bardzo zadowlony.
Więc ja bym się nie szczypał za dużo i już.
pzdr,
Peacemaker.
p.s. jakby co to nie ja :fuckyou2:
Kliknąłem pomógł w podjęciu decyzji.
mogę się dowiedzieć co to za firma robiła to. pracowali zarówno przy jego 530d jak i 2.0tdi za każdym razem przyjeżdżali chyba z Warszawy, podłączali lapa i jeździli trochę, a później korygowali ustawienia coby były optymalne.
pozdrawiam,
Peacemaker.
Aha. A turbince mocno zaszkodzę ?
A turbince mocno zaszkodzę ? jaki masz przebieg? ale tak, czy siak nie sądzę. Tym bardziej, jak nie zamierzasz go pałować. Zyskasz na mocy i momencie w optymalnym zakresie obrotów (pewnie między 2 a 3 tys. obrotów). Generalnie nowoczesne diesle, moim zdaniem oczywiście, są nieco zduszone. Dlatego taki popularny i coraz tańszy staje się cziptuning. Dostrajasz silnik tak jak powinien być zrobiony Ale, jak zwykle wskazany umiar i rozwaga. Podnoszenie o 20 KM, to nawet pewnie w serwisie by Tobie zrobili (serwis Toyoty i Skody/VW/Seat oferował coś takiego) Jutro zadzwonię do tego ziomka i zapytam kto mu to robił.
pozdro,
Peacemaker.
[Włoch czyli ? A ktoś mi wciskał że to mercedes.
No cóż, wciskał to dobre słowo, widocznie miał w tym interes Ale życie jest brutalne. Mercedesa to jest, ale 2,7 CRD.
2,7 CRD i 2,8 CRD Niby lub prawie to samo.
Żarcik taki
Tia, pojemności podobne, znaczek podobny, moc ta sama, moment ten sam, a jednak nie to samo
Ja nie gavarit pa ruski, ale tlumacz przekłada to na angielski do formy:
Producer: Mercedes-Benz, its subdivision OF THE VM Motori (Italy)
Innymi słowy Mercowi się nudziło i kupili VM. I ten ich silnik wpakowali do KJ. Tyle że początkowo jak widzisz mial mniej mocy, potem go wyżyłowali, co nie wróży dobrze chip-tuningowi niestety...
Ja nie gavarit pa ruski, ale tlumacz przekłada to na angielski do formy:
A ja ruskim nie wierzę, więc używam innych źródeł informacji: