ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Kto popełnił ten silnik ?
Czy można go "czipować"?
i inne ciekawostki na temat




Kto popełnił ten silnik ?


VM, to R428 DOHC.

[ Dodano: 2007-08-07, 22:54 ]
http://www.unitronic.com.pl/Oferta/

A ci też ?
Wolałbym bo do Holland trochę mi nie po drodze.


http://www.unitronic.com.pl/Oferta/

A ci też ?
Wolałbym bo do Holland trochę mi nie po drodze.


Nie wiem czy dadzą radę, podobno soft i mapy są dobrze zabezpieczone przez Chryslera dla tego silnika.


Tak mi napisali:

> UNITRONIC homepl pisze:
>> Wszystko zależy od tego co ustalimy średnio 20% hp i NM. Nie instalujemy gotowych programów i opcję tuningu trzeba wybrać w trakcie pisania programu.
>> (bezpieczeństwo,wyprzedzanie,max prędkość,sprzęgło,itd)
>> Dopiero na bazie ograniczeń będzie wykonana modyfikacja.
>> Nazywamy to świadomym tuningiem.
>> Koszt od 1600 do 1800PLN w zależności od wersji sterownika wtryskowego.
>> TUNING ELEKTRONICZNY i MECHANICZNY
>> UNITRONIC CENTER Andrzej Poniedzialek
>> 03-984 Warszawa Poprawna 46
>> NIP PL521-115-85-97
>> +48 22 602292742
>> www.unitronic.com.pl
chcesz sobie spieprzyc motor - czipuj.
Są dwie szkoły:
Falenicka i Otwocka.
Jedna twierdzi ze spieprzę silnik, druga że skrzynię, szczególnie automatyczną.
Nie pojmuję czipowania w sposób ekstremalny. Nie chodzi mi o wyciśnięcie z silnika maksymalnej mocy i zarzynania go. Nie chodzi mi również o wyciskanie max prędkości.
Zrobiłem to tylko raz na autostradzie przez ciekawość. Teraz nie przekraczam 120.
Myślę o modyfikacji softu sterownika silnika w sposób odpowiedni do mojego temperamentu.
Robi to co jakiś czas również producent silnika. Przecież co chwilę ukazują się kolejne wersje softu.
Każda z nich uwzględnia cechy przeciętnego Jana Kowalskiego czy innego Johna Browna, czyli przeciętnego ignoranta w zasadzie. Dobra firma tuningowa szyje soft na miarę.
I nad tym myślę.
p.s.
No i żeby turbince nie zaszkodzić.

ja bym pocisnął. 20% to nic dla diesla. poprawisz mu tylko samopoczucie. już nie będzie się czuł gorszy

powiem Ci tak - miałem Skodzinę Octavię 1.9 tdi 110KM. Dobiłem nią do 224tys (jak kupowałem miała 93tys) Przy 220 tys. regenerowałem turbinę i porzuciłem myśl ostatecznie o chipowaniu skąd inąd doskonale znowszącego to silnika.
Kolega, który ode mnie ją kupił (ciągle jst moim kolegą ) pierwsze co zrobił to podniósł jej moc do 140km.
Jechałem..... to nie jedzie! to zapierdala! różnica kolosalna. auto wkręca się jak oszalałe. idzie jak burza. i pali ciągle 7,0 l przy bucie

mój inny kolega, ten co to miał BMW i bardzo chiał X5 albo Jeepa, w końcu dostał od firmy (której właścicelem jest jego ojciec ) służbowego passata. nie zrobił nim nawet 1 tys. i już go wkręcił ze 140 na 160 KM. No i jest bardzo zadowlony.

Więc ja bym się nie szczypał za dużo i już.

pzdr,

Peacemaker.

p.s.
jakby co to nie ja :fuckyou2:
Kliknąłem pomógł w podjęciu decyzji.

mogę się dowiedzieć co to za firma robiła to. pracowali zarówno przy jego 530d jak i 2.0tdi
za każdym razem przyjeżdżali chyba z Warszawy, podłączali lapa i jeździli trochę, a później korygowali ustawienia coby były optymalne.

pozdrawiam,

Peacemaker.
Aha.
A turbince mocno zaszkodzę ?


A turbince mocno zaszkodzę ?
jaki masz przebieg?
ale tak, czy siak nie sądzę. Tym bardziej, jak nie zamierzasz go pałować.
Zyskasz na mocy i momencie w optymalnym zakresie obrotów (pewnie między 2 a 3 tys. obrotów).
Generalnie nowoczesne diesle, moim zdaniem oczywiście, są nieco zduszone. Dlatego taki popularny i coraz tańszy staje się cziptuning. Dostrajasz silnik tak jak powinien być zrobiony Ale, jak zwykle wskazany umiar i rozwaga. Podnoszenie o 20 KM, to nawet pewnie w serwisie by Tobie zrobili (serwis Toyoty i Skody/VW/Seat oferował coś takiego)
Jutro zadzwonię do tego ziomka i zapytam kto mu to robił.

pozdro,

Peacemaker.

[Włoch czyli ?
A ktoś mi wciskał że to mercedes.


No cóż, wciskał to dobre słowo, widocznie miał w tym interes
Ale życie jest brutalne.
Mercedesa to jest, ale 2,7 CRD.
2,7 CRD i 2,8 CRD
Niby lub prawie to samo.

Żarcik taki
Tia, pojemności podobne, znaczek podobny, moc ta sama, moment ten sam, a jednak nie to samo
Ja nie gavarit pa ruski, ale tlumacz przekłada to na angielski do formy:

Producer: Mercedes-Benz, its subdivision OF THE VM Motori (Italy)

Innymi słowy Mercowi się nudziło i kupili VM. I ten ich silnik wpakowali do KJ. Tyle że początkowo jak widzisz mial mniej mocy, potem go wyżyłowali, co nie wróży dobrze chip-tuningowi niestety...

Ja nie gavarit pa ruski, ale tlumacz przekłada to na angielski do formy:


A ja ruskim nie wierzę, więc używam innych źródeł informacji:

http://en.wikipedia.org/w...ines#R_428_DOHC



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting