Wszystko spoko, ale nie uważacie, że czego¶ w tym brakuje? Tzn. tarczek? Przecież normalnie te sprężyny w ¶rodku służ± tylko jako preload tarczek będ±cych między kołem koronowym a obudow± dyfra
rzezba w g****. nie lepiej kupic trutracka. wyjdzie pewnie nieco drozej co dorabianie(ok 350$) ale za to jest przynajmniej porzadna semi-blokada
Nie wiem tylko czy do Supry s± truetrac'ki, bo kole¶ to robił w suprze. Niemniej zgadzam się, że w naszych zastosowaniach lepiej truetrac- napewno przeżyje dłużej niż taki modyfkowany dyfer...
skoro w suprze wytrzymalo to w jeepie tym bardziej
robil dla tego pewnie ze ceny szper do plaskich sa kosmicznie drogie np ostatnio widzialem Quaife do tdi za 5tys zl uzywka a za tyle mozna miec 2 blokady nowe do jeepa
Prawo popytu i podaży... Mało kto kupuje szpery do płaskich, podczas gdy do terenówek zwłaszcza w JuEsEj to całkiem nieĽle idzie.
Czego to ludzie nie wymysla. Ja czekam na home made lift do Syrenki