Co lepsze SelecTrac czy CommandTrac?? W JEEP cherokee prosze o wypowiedzi. (jesli juz napiszesz co lepsze prosze o uzasadnienie DLACZEGO).
Zadałeś sobie trud użycia naszej wyszukiwarki?
jesli juz napiszesz co lepsze prosze o uzasadnienie DLACZEGO
Pierwszy post i już wymagania!
mi tam wszystko jedno ale w teren mocniejszy jest np231 . niby na droge 242 [fulltime] ale mam zj 231 i tez jest spoko. zreszta we wrongu tez mam 231 ale generalnie do zwyklego uzytku codziennego dobre jest 242
[ Dodano: 2010-03-03, 21:46 ] Zaglądnij też TUTAJ i TUTAJ
no ale co lepsze kuwa
no
Najlepsze jest co ja mam w swoim i najlepsze jest to co ty masz w swoim. A ty mykelo to juz masz wogole nalepsze.
[ Dodano: 2010-03-03, 22:23 ]
A ty mykelo to juz masz wogole nalepsze.
masz drugiego, na razie wirtualnego
najpierw trza poczytac.
jak w teren - to 231
jak głownie asfalt/lans/kozakowanie z GTi i sporadycznie/nigdy/łikendowo/rodzinnie/na grzyby/na ryby/na pupczonko w krzakach/ w kurz to 242
ja mam 242 i sie lansze rodzinnie na grzybach kilujac dogorywujace gietei z bedlukiem
no
mykelo,
A wy co pany ? Nie widzicie ze w desen zarta uderzylem? A potem powazniej? A co kto,jak ma ten samochod w tytule postu jezdzic to nikt nie wie - stad letko sie na powaznie temat wzialem
A wy co pany ? Nie widzicie ze w desen zarta uderzylem? A potem powazniej?
widzimy. doceniamy.
przeca Ci dałem 2 pomagasa - na razie wirtualnego
no
A ty mykelo razem z tym drugim kolesiem na k to nie cwaniakujcie-pomogliscie po razie od 1999 roku na tym forum i kozaki eehh...
A ty mykelo razem z tym drugim kolesiem na k to nie cwaniakujcie-pomogliscie po razie od 1999 roku na tym forum i kozaki eehh...
no i?
no
no to co jest kuwa najlepsze?
kładradrajw
no
Ej tu sa sztywne zasady .Zaraz za zarty mozemy -albo ja tylko dostac tego no...jak on...banana...
Ej tu sa sztywne zasady .Zaraz za zarty mozemy -albo ja tylko dostac tego no...jak on...banana...
bananem
dobra. bez zartów.
mysle, ze lepszy jest 242 bo
na 231 nie da sie
jezdzic na 4 buty
po asfalcie?
w kółko
no
Co lepsze SelecTrac czy CommandTrac?? W JEEP cherokee prosze o wypowiedzi. (jesli juz napiszesz co lepsze prosze o uzasadnienie DLACZEG 1. Poszukaj w poszukiwarce. 2.Nie znajdziesz tam odpowiedzi co lepsze 3.Nie napisales jak chcesz auto wykorzystwac(np czy tylko jezdzi po lesie wokol lesniczowki czy duzo jezdzi po szosie sliskiej itd 4 Nic sie nie denerwuj.Tu wiekszosc ludzi to nie chlopaki co robia sobie manicure-stad zarty ,teksty itd
Cos mi sie post kolegi nie wkleil hm...
[ Dodano: 2010-03-03, 23:40 ]
to nie lepiej bmw bylo?
za duzo pali
no
To se mogles dizla bmw kupic
To se mogles dizla bmw kupic
od dizli mnie Pan Bóg strzeze
no
Na bank masz 2.5 w swoim tylko sie wstydzisz-bo na forum niemile widzine ,Albo 2,1 -jak u mnie-tylko w swoim reno Ja cie wyczailem pod..alaczu no
Na bank masz 2.5 w swoim tylko sie wstydzisz-bo na forum niemile widzine ,Albo 2,1 -jak u mnie-tylko w swoim reno Ja cie wyczailem pod..alaczu no
no to mnie masz
no
Na bank masz 2.5 w swoim tylko sie wstydzisz-bo na forum niemile widzine ,Albo 2,1 -jak u mnie-tylko w swoim reno Ja cie wyczailem pod..alaczu no
Jeśli tak, to się chyba muszę wypisać z forum..
E tam- po prostu właściciele 4ro litrówek nam zazdroszczą fantastycznego rozkładu masy, mostów chrysler i wielu innych megalitycznych rozwiązań Dlatego wytykają nas palcami No to teraz już bez krępacji- kto zamieni swojego śmietnika 4.0 na moje fantastyczne 2.5?? Chętnie przyjmę żeby oszczędzić problemów!
Taaa
4.0 na moje fantastyczne 2.5?? Chętnie przyjmę żeby oszczędzić problemów! A weź se mojego 4.0 motora i przeszczep zamiast 2,5TD- łatwo przejdziesz metamorfozę, bo mój klepie podobnie jak Twój... No! I będziesz miał fajna imitację diesla, ale w Pb- sąsiedzi się nie polapią i "ksionc" nie bedzie wypominał
Ale jakie diesel- 2.5 benzynka!! Najlepszy najwspanialszy
No tak... To wsadzaj 4.0 i naprzód- będzie "czwórka" w manualu z redaktorem 231
. to chyba jest najlepsze zestawienie. Poluję na takie, ale mało ich i drogie (90% teren)
mysle, ze lepszy jest 242 bo
na 231 nie da sie
jezdzic na 4 buty
po asfalcie?
w kółko
myślę, że jednak 231 bo
przy 242 jest za dużo
pozycjów przy rączce
i bym się w tym na pewno pogubił
a po asfalcie na 4 buty
w kółko
to ja nie jeżdżem
tylko co najwyżej w trójkąt
mi się zdarza
a do tego 231 jest najlepsiejszy
NO
myślę, że jednak 231 bo
przy 242 jest za dużo
pozycjów przy rączce
i bym się w tym na pewno pogubił
a po asfalcie na 4 buty
w kółko
to ja nie jeżdżem
tylko co najwyżej w trójkąt
mi się zdarza
a do tego 231 jest najlepsiejszy
NO
_________________
sie nie znasz i tyle
no
sie nie znasz i tyle NO
A wy to sie kurna znacie-najlepiej bez reduktora- i spokoj -cignie tlko na tyl jak bmw mykela
na tyl jak bmw mykela
1.2 dizel
no
A wy to sie kurna znacie No ja się znam, mykelo się zna tylko ten Leo coś się nie zna
Ale to pewnie dlatego że
No ja się znam, mykelo się zna tylko ten Leo coś się nie zna
egzaktli
no
Wiecie co tak se pomyslalem i i wychodzi mi na to ze jednak ten L eo to sie zna
Wiecie co tak se pomyslalem i i wychodzi mi na to ze jednak ten L eo to sie zna Wazeliniarz Pewnie trzeba panharda przerobić
Peter-moze tego twojego panharda-no wiesz ktorego - wiesz o jaki drazek mi chodzi
Koalicja jakaś antyleosiowa czy cuś
albo bedziesz dalej naprawiał syfy albo pogadamy inaczy psia mać
no
A ty mykelo tez masz jakies problemy ze swoim drazkiem?
Peter-moze tego twojego panharda-no wiesz ktorego - wiesz o jaki drazek mi chodzi Ja nie mam problemów z drążkami
A ty mykelo tez masz jakies problemy ze swoim drazkiem?
trochu miałem. ale tera jest juz OK.
moj drazek został przedłuzony i jest gites, choc zaczał gnic
problemem jest krótka antenka
no
choc zaczał gnic ze starości
a kasztan się zrobił z tematu :) oczywiście że 242 najlepsze, bo właśnie takie mam :) Przy okazji Leo_1969, jak tylko z czasem się wyrobie i u Ciebie trochę czasu będzie to przyjadę w jakąś sobotę pokazać się na 30'' oponkach a przy okazji mój "drążek" przerobić, bo by mi się regulacja przydała.. stary już jestem hehe ile w ogóle na taki manewr z panem twardym czasu schodzi???
przyjadę w jakąś sobotę Zapraszam serdecznie
Żeśta spitolili temata maxymalnistycznie i momok, kupi se jakiego kastrata później będzie narzekał,że JeeP jest nic nie wart i to wszystko przez Was.Apeluję do Was,natentychmiast się uspokoić,bo Będziecie gościa mieć na sumieniu !!! Qwa mać przecież Wy tego,no... sumienia nie Macie,a ja tu się produkuję
I co to za rozmowy o panu twardym,toż to już zboczeństwo się tu szerzy
Przegapiłem taki temat. Cztery strony kasztanków bez mnie ?
problemem jest krótka antenka współczuję
krotka antenka wygrala w temacie a mialo byc o reduktorze..hm... i mykelo powinien nick zmienic na krotka antenka A wracajac do glownego tematu-jeszcze raz powiem ze nie ma jednoznacznej odpowiedzi na temat reduktorow.Ja dojezdzam do pracy 25 km po asfalcie, i potem caly dzien jezdze po lesie.I jak trzeba zalaczam napedy(a raczej czesto trzeba .hehe) I nie mam problemow-a rocznik 94.Jakbym mial jezdzic tylko po asfalcie-to pewno bym chcial miec skrzynie z full tajmem-bo bezpieczniej i wygodniej.Wiec w 1 poscie pytalem do czego ma byc auto uzywane.Ale kolega co temat zalozyl nic sie nie odzywa.Pozatym jak bedzie kupowal 4 litry nowszego to pewno z fultajmem bedzie raczej mial. I bedzie zadowolony-jak olej zmianiany byl to kazdy z tych reduktorow podzila sporo czasu, to chyba jedna z mocniejszych rzeczy co sie udala w jeepie.
Jak dla mnie to ten temat nie ma sensu. Postów o reduktorach było dużo i wystarczyło sobie poszukać a na pytanie co jest dla niego lepsze musi sobie sam odpowiedzieć. Generalnie jestem daleki od wyrażania takich opinii ale tym razem coś we mnie chyba pękło...
krotka antenka
To się da operacyjnie poprawić,tylko trochę to kosztuje
Zawsze, wszystkie tematy zaczynające się od: "Co lepsze ?", kończą zakasztanione. Taki ich los marny.
A dlaczego nie dają w nich pomagasów tego już nigdy się nie dowiemy bo pytający się zmył