ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam,

Opiszę swoją niesamowitą historię od początku...

Sierpień 2009: przychodzi do mnie komplet GY AT - nie do wyważenia
Sierpień 2009: przychodzi do mnie 2 komplet GY AT - nie do wyważenia
Wrzesień 2009: Kolejny komplet nie da się wyważyć

.. zacznam szukać General Grabber AT2 ... nikt nie ma - płyną..

Grudzień 2009 - wciąż ku.. płyną...

Grudzień 2009 - hura dopłynęły za to rozmiar większe bo 245/70R16 - postanawiam je kupić (bo taki sam rozmiar mam na aucie) oraz przy okazji wymienić felgi na stalowe..

kupuję GGAT2 245/70R16 - okazało się jednak, że opony są za duże (obcierają, jednak bieżnik AT był gigantycznie większy od normalnego) - obcierały na felgach, które już były na aucie (choć są na niej bridgestony w tym rozmiarze), jak i na nowo zakupionych: http://allegro.pl/item832...r_cherokee.html

Opony jako, że były sporo za duże odesłałem i z nerwów wymieniłem na Pirelli Scorpion STR .. zobaczymy jak się będą sprawować .. może jak będzie lato to kupię GGAT2 jako 2 komplet jak będzie $$$

Felgi również odesłałem ponieważ średnica otworu na feldze była większa od średnicy piasty ok 1cm (sprzedawca powiedział, że to nie problem jednak zasięgnąłem rady różnych osób i tak się felg nie montuje) jako że zapłaciłem za produkt, który miał pasować to wymieniłem felgi .. i zaczyna się jazda..

Poszukałem trochę na forum i znalazłem przystępnie cenowo DOTZ DAKARY - oczywiście aby nie było łatwo producent do liberty proponuję ET10 i felgę z odpowiednią średnicą 71,6mm ... natomiast takiej felgi w naszym "kochanym" kraju nie ma .. mają ET13 z otworem centralnym 72,6mm .... i teraz moje pytanie czy ktoś montował, którąś z tych felg??

Może ktoś na forum handluje felgami i ma takie DOTZy?? Może ktoś ma jakieś doświadczenia, niestety użytkownicy KJ raczej nie mieli takich traumatycznych doświadczeń... na myśl o felgach i oponach nóż mi się w kieszeni otwiera...

Nie myślałem, że zakup opon i felg jest tak wielkim problemem, mimo wszystko przy okazji chciałem polecić OPONEO, które pozwoliło wymienić GRABBERY, a wcześniej oddało pieniądze za wszystkie przekładki związane z GY AT - w końcu to nie ich wina a obsługa na najwyższym poziomie.

-------------------------------------------------------------------

Informacje dla potomnych:

Felgi i opony Jeep Liberty Cherokee KJ

Maksymalna wielkość opon (bez liftu):
Opony szosowe - 245/70R16
AT/MT - 235/70R16

Wielkości Felg:

Standardowa:
7x16 - szerokość i wielkość
5x114,3 - rozstaw śrub
ET-38

Maksymalne ET do takiej felgi to -10 - felga nie wystaje poza obrys nadkoli jednak należy uważać wtedy na wielkość opon. Zalecane ET to +10 (np. według DOTZ)



Felgi również odesłałem ponieważ średnica otworu na feldze była większa od średnicy piasty ok 1cm (sprzedawca powiedział, że to nie problem jednak zasięgnąłem rady różnych osób i tak się felg nie montuje) jako że zapłaciłem za produkt, który miał pasować to wymieniłem felgi
Pierdoły opowiadaja, bo otwór może byc większy.
Inaczej nie założyłbyś kapselków.
Kupujac felgi z kapselkami, otwór w feldze jest większy.

[ Dodano: 2009-12-08, 21:35 ]

Pierdoły opowiadaja, bo otwór może byc większy.
Inaczej nie założyłbyś kapselków.
Kupujac felgi z kapselkami, otwór w feldze jest większy.

święta prawda u mnie felga otwór większy do tego kapselek i jeszcze w kapselku pierścień centrujący,
Ok, to inne pytanie - czy ma ktoś DOTZ Dakary? W jaki sposób montowany jest tam dekielek - pod felgę czy na felgę i jest dokręcany śrubami ????



Ok, to inne pytanie - czy ma ktoś DOTZ Dakary? W jaki sposób montowany jest tam dekielek - pod felgę czy na felgę i jest dokręcany śrubami ????
Pod felgę.
Wkłada się od środka i tyle.
Kapselek na kołnierz, który go trzyma.
Tak samo jest w innych felgach np. Mengels, Cragar.

Przykręcane od zewnątrz kapselki sa tylko w oryginalnych stalówkach Jeepa.
Sprzedawca twierdzi, że są nakładane na felgę i przykręcane wraz z felgą.
Wszystkie Dotze jakie widziałem, włącznie z moimi własnymi maja kapsel montowane na feldze, dociskany nakrętkami koła.
Średnica otworu centralnego jest na tyle ciasna, że felga wchodzi (i schodzi) z trudem.
I tak powinna być dobrana, bez luzów.

Przykład:
zostały dorobione dystanse, w których otwór centralny był większy o bodaj 4 mm od piasty - żeby luźno wchodził Mimo 6 śrub, mimo stożkowych łbów napie.....ło kołami.
Po imprezie otwory na śruby w dystansie nosiły ślady rozbicia
Po dotoczeniu ciasno spasowanego pierścienia centrującego problem ustał, cisza spokój. Na szczęście otwory nie rozbiły się na tyle, żeby stożkowa śruba ich nie utrzymała.
Dzięki za informację.

Sprzedawca twierdzi, że są nakładane na felgę i przykręcane wraz z felgą. Tak jest !

Ok, to inne pytanie - czy ma ktoś DOTZ Dakary? W jaki sposób montowany jest tam dekielek - pod felgę czy na felgę i jest dokręcany śrubami ????

Te co maja tłoczony rant to na felgę, na 100%. Wiem, bo miałem w ZJ. Te z płaskim rantem pod, bo i średnicę mają inną.

"Nowsze" - kapselki nakładane z przodu, trzymane kołnierzami nakrętek Właśnie, dzięki za potwierdzenie



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting