ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam . Zaraz po zakupie samochodu , podniosłem tył i sprawdziłem LSD . Sprawdziłem z czystej ciekawości , jak działa . Most się zachowywał w taki sposób , jakby była stała oś , bez mech. różnicowego . Czyli kręcąc jendym kołem , drugie kręciło się również , oczywiście w tą samą stronę , bez wyczuwalnych luzów . Natomiast teraz jest inaczej , Dziś podniosłem tył , i kręcąc kołem , jest luz . Luz osiowy między jednym kołem a drugim . Luz około 15 stopni . , czyli kręcąc lewym kołem , muszę wykonać ruch około 15 stoopni , zanim obróci się koło prawe . Nie wiem czy to jasno napisałem , ale mam nadzieję że tak . Powiedzcie mi Drodzy Koledzy co się dzieje ? Do wymiany tarczki ? sypie się most ? Pozdrawiam i z góry dziękuje .


w moim od dawna juz po tarczkach pozostalo wspomnienie , no i nie mam lsd ani zadnych blokad i jakos jezdze se cza chyba zacząć składać na cos

w moim od dawna juz po tarczkach pozostalo wspomnienie , no i nie mam lsd ani zadnych blokad i jakos jezdze se cza chyba zacząć składać na cos

Ale jakie miałeś objawy kończących się tarczek ? Bo mnie ten luz denerwuje Nie lubię jak mam gdzieś luz A w dodatku stuka przy zmianie biegu z jedynki na wsteczny . Do tej pory myśłałem że wina luźnych krzyżaków , ale krzyżaki wymienione , a efekt bez zmian . Ja już takiego z LSD kupiłem . Ja osobiście jak bym miał zakładać to blokadę stałą , a nie jakąś cierną

[ Dodano: 2010-05-05, 22:11 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting