Witajcie Mam pytanie czy dżwignia hamulca recznego od opla astry z lat 90 tych podjedzie do kadetta D? oczywi¶cie jeżeli to się uda zamierzam zmienić r±czke ozdobn± a zależy mi głónie na zmianie bo - gumowy bolec czesto mi się zacina - nie mam mieszka skórzanego - stara dzwignia jest obdrapana z farby plusy zamiany - nowa dziwgnia ma fajnie schowany czujnik od kontrolki - jest estetyczna - jest w dobrym stanie - ma plastikowy bolec - ma mieszek czy ten przekręt się uda?
nie wiem czy sie da (raczej nie) ale co¶ ci doradzę:
jak jest na dzwigni oryginalnej jakikolwiek mieszek a bywały??
nie pamiętam ale ja zawsze miałem uszyty ze skaju i bez problemu.
a na ilu ¶rubach jest zaczepiona dżwignia?? tzn ten cały mechanizm? czy może kto¶ dać fotografie całego mechnizmu od recznego???
2 sruby pomiedzy fotelami, na dole dĽwigni.
dziękuje za informację ale mam nastepne pytanie do was moi pryzjaciele czy nie bęzie żadnego problemu z przyczpeieniem tych mechnizmów do linek tam przy podłodze|? bo obawiam się że atsra 1 może miec inaczej a kadett ma tak± wielka gumow± oslonę w podłodz gdzi jest reczny... jak myslicie da się?
przez t± gumow± osłone wychodzi tylko pret do mocowania i regulacji linki, nie wiem jak tojest w astrze ale raczej jest inaczej i trzeba będzie rzeĽbić
ja tam nie wiem jak wyglada ta dzwignia w astrze, ani jak jest mocowana, ale wiem że linka ręcznego jest nieco inna, więc podejrzewam różnice dalej posunięte.
jutro dam wam fotki i zobaczymy
mocowanie dĽwigni hamulca recznego ostatnio musiałem rozkręcać bo mi się gwint zerwał podczas podci±gania, tymczasowo naprawione ale musze wymienić cały pręt przy okazji zmierzyłem rozstaw ¶rub mocowania, może się komu¶ przydać
dzięki za ten rozstaw - czyli kicha będzie stara orginalna dĽwignia - ale zawsze moge dac ten skórzany mieszek albo czujnik