ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam Wszystkich Jeepnietych
Mam takie pytanie do was odnośnie BLOS'a. Ponieważ w swojej Hondzie mam instalkę lpg II generacji (LOVATO). W sumie przez całe użytkowanie jestem bardzo zadowolony z tego wynalazku, ale ostatnio tak troszkę czytałem i dowiadywałem się odnośnie BLOS'a. Wiem co to jest i na czym jego zasada działania polega Tylko mam do was pytanko czy opłaca się takie coś wrzucić do Hondy? Spowoduje to obiecane trochę mniejsze spalanie i lepsze osiągi, czyt. porównywalne do beny?
Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z tym czymś? Patrzyłem na allegro i widziałem, że trzeba wydać na to ok. 300 zł i teraz pytanie czy warto?


Warto; co do spalania cudów nie będzie.Jeśli ostro ciśniesz palnik żeby to jechało to BLOSA nie będziesz musiał tak cisnąć i będzie jechało praktycznie jak na benzynie i tu możliwa lekka oszczędność, poza tym jest sporo bezpieczniejsze (piardy strzały i wybuchy praktycznie nie występują jeśli WN jest poukładane jak trzeba zaś w IIgen się zdarzało - w moim przypadku) - ja jestem zadowolony i do palnika nie wrócę.Umnie blos chodził na stożku i na fabrycznym filtrze powietrza i było O.K. mimo że na stożku w.g. znawcóf nie powinien , znam kilka aut z blosem i wszyscy są zadowoleni z osiągów ze spalania jeden nie był bo mu żarło więcej (ale jechało )jeździłem jego autem z blosem i z palnikiem i różnica kolosalna.Blosa się banalnie łatwo ustawia i jest praktycznie bezobsługowy.
Reasumując jak masz zbędne trzy paczki i chcesz czuć że jedziesz to kupuj a nie będziesz żałował.
pozdr
na mniejsze spalanie zbytnio nie licz, a tak poza tym : jeżdzi prawie jak na benzynie, silnik bez problemów wkręca się na wysokie obroty i coś czego nie widać - prawie niezmienny skład mieszanki paliwowo-powietrznej w całym zakresie obrotów

prawie niezmienny skład mieszanki paliwowo-powietrznej w całym zakresie obrotów
Sprawdzałeś AFR? Jeśli tak, to powiedz mi, czy on ma tendencje do wzbogacania mieszanki czy jej zubożania w miarę wzrostu obrotów? Bo nie miałem nigdy do czynienia, a wiadomo- teoria teorią, a praktyka praktyką


mam afr zamontowany na stałe (10 diodowy), oprócz tego jeździłem trochę z komputerem na siedzeniu pasażera , podpiętym pod centralkę od LPG. W trakcie spokojnej jazdy (sprawdzałem do 4 tys obrotów) praca sondy prawie jak przy benzynie- ładna oscylacja 0,2V do 0,8. Przy przyspieszaniu mieszanka wzbogaca się ale szybko wraca do normy. Teraz mam ustawione tak,że przy spokojnej jeździe jest trochę ubogo (oscylacja do 0,5V) - trochę mniej pali a zaworom nic nie będzie

Przy przyspieszaniu mieszanka wzbogaca się ale szybko wraca do normy.
Czyli nie ubożeje po mocnym daniu buta? Bo mam teraz taki mały projekcik, w którym ma się znaleźć blos, ale własnie obawiałem się, czy nie będzie mieszanka ubożała za mocno
Co prawda będzie AFR i regulator MAP-sensora, więc nie ma ryzyka że coś się rozreguluje, ale dobrze byłoby nie patrzeć na to non-stop

Dzięki Panowie
O takie coś mi właśnie chodziło. W takim razie jak tylko będzie na to $$$, to kupuje i zdam relację na pewno
to ja jeszcze dołączę się z pytaniem. Na alledrogo proponują blosa z filtrem stożkowym w komplecie. Czy takie rozwiąznie ma w XJ sens a przede wszystkim czy jest na to miejsce pod maską?

czy jest na to miejsce pod maską?

jak wymontujesz oryginalną puszkę to miejsce będzie ale...
czytałem wypowiedzi kolegów na forum ,którzy mieli te filtry i wracali do fabrycznych.Jeżeli filtr jest pod maską to pobiera ciepłe powietrze a co za tym idzie silnik dostaje mniej tlenu niż w chłodnym powietrzu, ale muszę przyznać że ładniej taki filterek wygląda
pawelll1, taki stożek by allegro to wcale nie filtruje - odpuśc sobie miałem i wyje...łem - szkoda silnika moim zdaniem.
pozdr
kup sobie wkładke zamiast stożka i będzie git
no wkład już mam na zapas kwesia tylko dokupienia obudowy, bo moja troche połamana przez poprzedniego właściciela. No i od razu sprawie sobie rurę dolotową tak w razie czego, jakby Blos mi się nie spodobał
ale mi chodzi o wkładke sportową z takiego samego nmateriału jak stożek
tylko do stożka trzeba robić zimny dolot
a wkładke wkładasz w oryginalną obudowe i jest git
należy pamiętać że przed zamontowaniem trzeba spryskać olejem do filtrów
mam tak od 5 lat i jest spoko
i w łaskim i rzepie



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting