to chyba dość proste pytanie ;]... ale nie moge znaleśc bagnetu od oleju w skrzyni mam granda z 94r 5,2 v8
szukaj pod podszybiem na środku, ale patrz od strony kierowcy, jest trochę schowany - tym bagnetem sprawdzisz poziom oleju w skrzyni....
Zaznaczony 2 w czerwonym kółku.
Sprawdzasz olej na wlaczonm silniku z dzwignia skrzyni na N, najpierw trzeba troche przewachlowac przez wszystkie pozycje. Wazne zeby nie sprawdzac poziomu zaraz po jezdzie w korkach miejskich w taka goraca pogode jak teraz mamy bo olej sie grzeje bardziej niz powinien i stan bedzie nieporawny. Sprawdzac trzeba gdy olej w skrzyni ma normalna temp pracy. Powachaj cz nie jest przepalony. Dobry olej powinien miec czerwony kolor.
wielkie dzięki !!!
[ Dodano: 2009-08-30, 21:03 ]
1. wlewasz przez tą rurkę, w której siedzi bagnet 2. dexron II zabijesz skrzynię, musi być mopar atf 4+ 3. zdejmujesz miskę, zlewasz olej, wymieniasz filtr oleju, zakładasz nową uszczelkę, przykręcasz miskę i zalewasz nowym olejem - brudna robota 4. ile - nie pamiętam, poszukaj na forum, było o tym zylion razy
było o tym zylion razy andrzej:), zylion jest zastrzeżony
no to kwadrylion
Już lepiej
naszykuj sobie przynajmniej 5l
wielkie dzięki ;]
dexron II zabijesz skrzynię, musi być mopar atf 4+ święta racja .Ja właśnie zabiłem moją Wystarczyły 3000km na dexron II i to tylko po czarnym .
czy do reduktora ten sam co do skrzyni ? Jeep grand cherokee `94, 4,0 a może wrzucicie też jakie dodatki i jaki olej do mostów są najlepsze?
do reduktora może być dexron III jeśli się nie mylę.... dodatek do mostu kup mopara i po sprawie..... oleje do mostów muszą trzymać parametry, z marką raczej dowolność - tylko skrzynia wymaga konkretnego oleum...
a wogóle na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedzi na forum i w manualu (też do ściągnięcia z forum)