Czas chyba zacząć historię tę . Może ona pomoże komuś w budowie może nie, nie wiem. Jako baza zasadniczo posłużył mi YJ z lekko zmodyfikowanym sercem 5,9 na gaźniku od SJ dlubnięty przez Helmutów na podzespołach Edelbrocka o mocy cirka abałt 300KM.
No toś sie hardcorowo rozpisał
...prosimy dalej
Robi dobrze
Chciałbym być pisarzem jak mój przyjaciel Wojciech ten MEL ale coz.
Generalnie auto na 5 calowym lifcie 37" kołach , mostach 44 i reduktorze Dana 300 spisywalo sie zadowalajaco , gdyby nie fakt ze mialo wrodzona tendencje do pikowania dziobem prosto w najwiekszy gnoj. (może z racji super mega fajnego lecz nie lekkiego zederzaczka tak z winda dobrze ponad 100kg).
Wtedy po raz pierwszy pomyślałem o zmianach był listopad 2008 w grudniu w tydzień wywaliłem bocznymi cala elektryke zderzak i zaczałem zmiany.
[ Dodano: 2010-01-18, 18:47 ]
no czaruj dalej czaruj
dalej, dalej
weny twórczej zabrakło ?
no nie a tak się nastawiłem na opowiadanie i fotki fajne
Resory ograniczające skręt, wiskoza wlewająca hekto litry wody na silnik, chłodnica z przodu , brak klatki i blokad oraz moim zdaniem wiele niepotrzebnych części blacharskich spowodowała
[ Dodano: 2010-01-18, 19:15 ]
rewelacja
a taki był pipek fajny, a teraz tylko przednia ściana grodziowa się ostała lightbless - szacun
mam tylko jedno pytanie, bedziesz tym jeździł w rajdach zeby sie ścigać ?
język i auto podobają mnie się , nowoczesne
lightbless, pamiętaj o uchwycie dla pilota
Tak kolega powycinał, że z Jeep zostało samo J he he. Poza tym wielki szacun. Wiem ile takie motanie kosztuje czasu, nieprzespanych nocy i wydanych ciężko zarobionych szelestów. Pomysł z mostami w pełni popieram, moim zdaniem najlepsze rozwiązanie w kwestii cena-jakość-możliwości. Znam gościa który na mostach od toyoty śmiga na 38 calowych boggerach i wcale auta nie oszczędza. Jak na razie tylko przeguby wymienia.
mam tylko jedno pytanie, bedziesz tym jeździł w rajdach zeby sie ścigać ?
mam zamiar taki moze nie zeby scigac sie ale blota poużywać.
lightbless, no ostatecznie może byc
[ Dodano: 2010-01-19, 12:15 ]
nie rób niech lata za samochodem Na kinetyku
Paweł widać ze serca włożyłeś oj włożyłeś
A dlaczego nie wsadziłes odrazu mostów portalowych ? skoro zawias i wszystko nowe...
A dlaczego nie wsadziłes odrazu mostów portalowych ? skoro zawias i wszystko nowe... Nie jestem przekonany o koniecznosci wsadzania mostow portalowych , albo inaczej ekonomicznie lepsze dla mnie sa mosty właśnie takie jak mam lub patrolowe. (koszt zakupu, przerobienie hamowania + dostępność części)
lightbless, popieram myślimy podobnie dlatego wkładam mosty patrola
Lightbless w zasadzie po co kupiłeś Jeepa i tak prawie nic z niego nie zostało HEH. Przy tych kołach i tym przełożeniu w mostach, myślę że lepszym reduktorem jest Danka 300, robur jest szybkim reduktorem i zasadniczo sprawdza się tylko w mostach zwolnicowych z przełozeniem zdrowo pow 5:1. a najlepiej około 7:1. Pełen szacun za niezły projekt .
Bestia zacna, gratulacje
Przy tych kołach i tym przełożeniu w mostach, myślę że lepszym reduktorem jest Danka 300,
Mialem Dane 300 i przelozenia 3,54 teraz mam Robura i przełożenia 4,88 więc wychodzi prawie na to samo dokładając do tego 330 konny motor imomencie dobrze ponad 600Nm mysle ze bedzie gittarowo.
Nie daje wiary przystawce do Dany zrobionej gdzies tam i przez kogos tam a Ci którzy ją dobrze zrobili nie moga zdradzić jak .
Roburu ma przystawkę w stocku oraz łożyska w jednym wymiarze po 10 pln .
Oczywiście może być za szybko ale już poźno z deca na to , inna sprawa jest taka że ten kto mi te mosty sprzedawał zrobił mnie w H..a gdyż przełożenie miało być 5,4 .
Wiesz, jesli ta zmota nie ma zdobywac pucharów, tylko ma cieszyc oko i dawac satysfakcje włascicielowi z błotnych kapieli, to mysle ze spoko Gratulacje za włozona kase i prace
Kasa i praca to jeszcze....można poczekać z gratulacjami, ale czas........no to dopiero kawał czasu mija........ale w końcu idzie do przodu. Byłem wczoraj oglądałem...........będzie dobrze
piękny
lightbless ... kupa roboty ... jaką wage uzyskasz
... jaką wage uzyskasz Jak już uzyskam to powiem
... jaką wage uzyskasz ze żwirowni do ważenia wywrotek, droga wyszarpania i przyciągnięcia na chate pewnie bez problemu
Kilka newsów , Psy które dorabiały mi flansze połączeniową skrzynia reduktor , zrobiły mi to mimośrodowo :raca tylko bić brawo.
przednie drążki kierownicze ten srebrny mój ulubieniec apropo zrobione są na 2 końcówkach od patrola i dwóch od lublina + frezowanie łap zwrotnic pod końcówki.
przednie drążki kierownicze ten srebrny mój ulubieniec apropo zrobione są na 2 końcówkach od patrola i dwóch od lublina + frezowanie łap zwrotnic pod końcówki.
Fajnie ustawiłeś Panharda względem drążka do przekładni Polecam to skonsultować jeszcze z kimś, póki jeszcze można odciąć bez problemu Może się trochę.... hmm... niekonsekwentnie prowadzić
Fajnie ustawiłeś Panharda względem drążka do przekładni krzyżaki niegdy nie były lubiane
O żesz w merde bardzo ci dziekuje niezły ze mnie paździerz pomagasik poleciał Majarr,
yyyy.... a nie było jakiś bardziej męskich kolorów ?
Projekt zacny
mocowanie amorów tylnych filigranowe takie zostanie, żeby było co robić nocami w bazie Czy to tylko heftniete na razie do przymiarki
przednie drążki kierownicze ten srebrny mój ulubieniec apropo zrobione są na 2 końcówkach od patrola i dwóch od lublina + frezowanie łap zwrotnic pod końcówki.
Zastanawiam się, czy panhard i drązek kier może być prostopadle do siebie? Według mnie powinny byc równelegle do siebie, bo nie bedą pracowały. Chyba, ze się myle??????????
filigranowe takie zostanie
prawie wzmocnienia pojda
męskich kolorów czego ?? naklejki na podnośniku
Generalnie projekt
ie było jakiś bardziej męskich kolorów ? Nie, Simexy tylko czarne robią
Lightbless ten panhard to jakiś niefart jest, oszukano cię powinno wyglądać tak:
a w przypadku D30 jakoś tak :
Dobry bajer jest z tą regulacją
tu niestety nie mam pomysłu fakt kąt jest duży ale chyba nic nie zrobie , bede woził końcówki chyba. W przyszłym tygodniu będę miał specjalne przystawki z drążkami, które poprawią te kąty. Będą do D30 i 44.
[ Dodano: 2010-02-06, 07:50 ]
Zobaczysz jak to wyhgąda i może coś wymyslisz dla Siebie
Myślę jeszcze o końcówce lekko podgiętej lecz nie wiem czy przypasuje takową
Panhard bezapelacyjnie musisz przespawac. A mocowanie amorka, no kontrukcyjnie to prl troche, wypadałoby to conajmniej wzmocnic
Panhard bezapelacyjnie musisz przespawac.
bezapelacyjnie bedzie przespawane
ciesze się
TomekXJ, z czego to mosty na pierwszym zdjeciu
Poldi1983 portalowe Volvo c303 tutaj masz lekturę TJ on Volvos
TomekXJ, kufa fajne te portalowki, ciekawe ile takie zabawki kosztuja
Czarny, jezeli dobrze licze to jest 13x Danutek 30 lub 35
Coś w tym guście
Coś w tym guście
Ja wole mosty co maja w sobie cos zenskiego
Wszak i jedne i drugie mają pochwę
Wszak i jedne i drugie mają pochwę
Czarny, jezeli dobrze licze to jest 13x Danutek 30 lub 35
no niekoniecznie
jak danuty zrobić na w miarę mocne i z blokadami to jakoś na to samo wyjdzie
może niekoniecznie 30/35 bo w te nikt tyle nie inwestuje ale 44 owszem
może niekoniecznie 30/35 bo w te nikt tyle nie inwestuje ale 44 owszem A ja mam mada faka D30 i 35 z blokadami ARB.
ee Suchorze i inne Wagoneery się nie liczą
swoją drogą to dobry sposób na wojowanie niską masą ale dobrze jakby za lekkimi mostami szła jakaś ultra lekka buda z dobrze rozłożoną masą - możnaby wojować z suzukami
ultra lekka buda z dobrze rozłożoną masą ... Widziałem ostatnio na Quadratec'u laminatową replike Jeep CJ z jakiegos sztucznego tworzywa ( jak dobrze przetłumaczyłem ) . Napewno lekka bo wszystko taki a'la plastik ...Ale za to kosztuje 4k $$$
tu jest taka za 1100 http://www.rajdy4x4.pl/in...&tD=0&pSt=1&p=1
[ Dodano: 2010-02-17, 18:09 ]
Sama maska...
A ja mam mada faka D30 i 35 z blokadami ARB. Co nie zmienia faktu, że koszt zmotania takowych jest zbliżony do D44 czy tych portali Diabeł tkwi w szczegółach (hamulce, felgi, zestawy naprawcze) które tez trzeba zdobyć i kosztują i tu różnice bywają na korzyść D30/35
Co nie zmienia faktu, że koszt zmotania takowych jest zbliżony do D44 czy tych portali Nie koniecznie. Za 2 mosty dałem 6 tyś. A 2 danki 44 z blokadami ARB i superiorami, przełożnenia 4,88 były za 11 tys.
Za 2 mosty dałem 6 tyś. Farciarz Teraz policz ile kosztowałyby nowe graty, żeby tak zrobić danki
A 2 danki 44 z blokadami ARB i superiorami, przełożnenia 4,88 były za wiem
SiMarco, suchorz, te moderatory bardzo fajne ale może stwórzcie sobie własny temat
[ Dodano: 2010-03-02, 20:26 ]
Jak będzie różowa to dopiero będzie cacy
Jak będzie różowa grafit grafit
sam jesteś grafit
osh ty
No pikny różowo - szary
Pies jest szaro - grafitowy, ale po kiego grzyba tyle fotek ze złomowni aby na koniec przez chwilę tylko pieska pokazać? Nie mogłeś obrobić tego filmu ? coś wyciąć ? skasować ? I to jeszcze pół łba mu obciąłeś, a kask jak widzę jest czerwony, a nie fioletowy...... żenua daltoniści
a kask jak widzę jest czerwony, a nie fioletowy...... żenua daltoniści monitor Ci siada
lightbless, masz juz klatke to teraz trzeba ci papuge do niej kupic http://allegro.pl/item937...y_warszawa.html
Jest klatka bedzie papuga to musi byc poidło do papugi zeby to zadyszki nie dostała i wode se popijała
no lightbless, ale mosty masz fajnie obspawane
Jak kto ma ochotę posłuchać odpaliłem dziada
http://www.youtube.com/watch?v=pl37zodRrcA zacnie cyka tylko te wydechy jak na mój gust deko Ci za nisko wyszły...
specjalnie taki mały kadr żeby nie pokazywać jeszcze całości?
kuwa aż suty twardnieją
Pyka nieźle
Pykał pykał i zdechł Se obroty ustawcie
[ Dodano: 2010-04-06, 22:40 ]
[ Dodano: 2010-04-06, 22:40 ]
lightbless Ty masz silnik na gaźniku ?
da na Holeyu
Filmiki z testów no testy były szybciutkie ale zweryfikowalismy mechanika az line wpierdzielił i oddac nie chciał ale Milka robi i mysle ze bedzie robic dobrze teraz trzeba ja zabrac na prawdziwe testy ale najpierw gazownie podłaczyc bo ten zbiorniczek na pace to na odpalenie wystarcza
[ Dodano: 2010-04-18, 19:10 ]
wykrzyż
Paździerzem został nazwany?
Czy znana jest już waga całości ?
Widać dużo pracy włożony i serducho fajne
znaczy co z tym wykrzyżem ?? bo ja tam nic nie widze
rozumiem, że tylko przednie kolo stoi na gorce ?? ale skoro tak to czemu zapracowała tylko tylna oś a przednia jest prawie równolegle z budą
ideał jest jak przechył budy jest wypadkową kątów wyznaczanych przez mosty - na tym filmiku wychodzi na to, że przedni most nie pracuje na wykrzyż a jedynie tył
może się wydawać, że:
a - rozłożenie masy z tendencją na przednią oś b - za twarde sprężyny przednie w stosunku tylnych c - spręzyny z przodu są twardze ze względu na ciężki przód co daje wypadkową a i b
no bo nie sądzę, że przywaliłeś takie odboje z przodu
p.s. piknie mrucy ten kocur pod maską a przez błotko sunie jak autostradą
znaczy co z tym wykrzyżem chodziło bardziej o trawersik bo wykrzyzu to on nie ma i nie miał miec bo ma dwie blokady
ta autorowi chodziło o max pochylenie
aa - no tom jest oświecony
już chyba wiem czemu te motory tak dużo piją
"gul gul gul gul gul gul"
ech podobuje mnie siem
No żesz k... mać ale on wydaje pierdnięcia z siebie ładne... Trenuje czasem w wannie takie ale jeszcze mi nigdy nie wyszły takie basowe
Trenuje czasem w wannie takie ale jeszcze mi nigdy nie wyszły takie basowe
No żesz k... mać ale on wydaje pierdnięcia z siebie ładne... Trenuje czasem w wannie takie ale jeszcze mi nigdy nie wyszły takie basowe wydech musisz bardziej przelotowy zorganizować
I rurę wyprostować
I rurę wyprostować
ja juz zdaje sie wiem po co szukasz tej strumienicy
że niby kto szuka? Ja mam
Mazur szuka
dobra nie mi tu Foty fioletowego w akcji http://picasaweb.google.c...Fioletowy#:lol: dawal rade skur.....
oglądałem dzisiaj fioletowego, zaaaacny jest A jak ryja drze niemiłosiernie
zaaaacny jest a jak jezdzi !!! mało swiatła było i fotka nie ostra ale i tak widac jak szalał
... bedzie radocha z jazdy
no i gdzie puchary ?
Poszły w p......u a konkretnie w inną stronę niż my..... Tak serio - to moje spostrzeżenia po rajdzie są bardzo pozytywne - bardzo łatwo go zbalansować na trawersach, ma w pytę mocy pod pedałem - w zapasie, windy hulają jak ta lala, łacznie z chińczykiem/elektrykiem, mało rzeczy po tak gruntownej przebudowie trzeba poprawić - a w zasadzie same pierdoły...... dwie rzeczy nie dawały rady co z pewnością zrzuciło nas z pudła (mowa o trzeci miejscu) - grzejący moduł, którego chłodzenie zabrało łacznie ze 40 minut ( z niecałych 8 godzin jazdy), sprzęgło, które w 1,5 metrowej wodzie odmówiło posłuszeństwa, co spowodowało,że mogliśmy wyjechać ze stawu tylko na elektryku i co zabrało nam kolejne cenne minuty,.... byłbym zapomniał - kolejne paręnaście minut zabrało nam moje przebieranie - bo połowę trasy - tej mocno wodnej pokonałem bez woderów - mokry pod pachy, ale po czterech godzinach lód zaczął skuwać mi włosy na klacie, więc w trybie ekspresowym musieliśmy zjechać z trasy aby zarzucić wodery na grzbiet.........
a do tego jeszcze była kawa , kawka , cofeinka, kaweczka
lightbless, gratki udanego debiutu Paździerza
Matko Boska Czarny, paździerzem swojego caterpillara nazywaj bo się na ciebie obrazi i cię na Zmotce rozjedzie
O przepraszam, sam go Paździerzem ochrzciłeś
Nazwałem Raz przez przypadek i przez tydzień nie mogłem odpalić
Nooo to faktycznie lepiej uważać
lightbless, a dlaczego wystawiony ci ON na alledrogo
a dlaczego wystawiony ci ON na alledrogo Martinez zawstydził turbolightblesa bo jego jest lzejszy o 300kg i pewnie dlategoooooooo
Prawie 400 , ON ci wystawiony w celach reklamowych http://www.allegro.pl/ite...kora_xenon.html to ten? nizła klatka w takim razie
KubaLa, to ten http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13342504
cytat " Nowa deska heble sreble i innne pierdoły "
...mam cos podobnego na warsztacie ale klienta
Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać....
Muszę sobie walnąć taki zaj...isty niebieski pojemnik na płyn do spryskiwaczy na pakę... No chyba że to zbiornik na pestycydy a auto nie tylko do offroadu używane ale i do pracy...
Ale ale jak jest to połączone z układem chłodzenia i robi za samojezdną destylarnie to w ogóle odjazd
No dobra to po co tak właściwie jest ten wielki zbiornik?
pewnie na ciuchy
"benzyna + lpg"