Jestem szczesliwym posiadaczem Granda z 2005 i pierwszego wydania TJ . Zastanawiam sie nad przelozeniem opon wraz z felgami 16" z Granda do Wranglera. Czytalem gdzies jednak ze moze to zabic uklad jezdny Wranglera Czy ktos moze mi udzielic porady>?
Zapomnij. TJ ma rozstaw 5 x 114,3, natomiast WJ ma 5 x 127 (chyba coś koło tego). Bankowo nie pasują
[ Dodano: 2007-02-08, 11:23 ]
eheheheh dziekiu stary za szybkie pozbawienie mnie zludzen - rozumie jednak, ze opony - jak dokupie wlasciwe felgi- moge przelozyc?
macie/znacie jakies fajne modele do TJ - ja wiem ze to kwestia gustu ale chetnie poogladalbym co ciekawsze na zdjeciach przed decyzja
Rozumiem, że masz na WJ-cie założone 16" opony Good Year Wrangler F1, tak? Jeśli tak, to po pierwsze: To nie są opony do Wranglera. Nie nadają się i koniec. Na pierwszym lepszym wystającym w lesie "cosiu" rozwali Ci oponę. Po drugie: nie kupuj felg 16" do Wranga. Zostań na 15". Jest dużo większy wybór opon, są tańsze i pozostaje Ci zawsze więcej "balonu" (żona nie rozwali felgi o krawężnik ). Jeśli chcesz koniecznie alufelgi, to ja dla przykładu mam Aez Namib i nie mogę złego słowa powiedzieć. Nawet się nie rysują w błotku zbytnio
A teraz sprawdź, co oznacza przycisk "pomógł" pod tym tekstem
Rozumiem, że masz na WJ-cie założone 16" opony Good Year Wrangler F1, tak?
nie do końca mam zalozone BFG AllTerrain
To trochę zmienia postać rzeczy, ale i tak bym nie kupował felg 16" tylko dlatego, że masz takie opony. Zostawiłbym je na Wj-cie, albo sprzedał lub zamienił na 15". Ale to tylko moje prywatne zdanie i taka moja mała filozofia
[ Dodano: 2007-02-08, 12:25 ]
albo sprzedał Boom chce kupić 16 AT więc jeden etap mógłbyś mieć z głowy he he
poogladalbym co ciekawsze na zdjeciach przed decyzja długo się zastanawiałam i wybierałam,w internecie znajdziesz bardzo dużo felg do wrangla, tylko pamiętaj - podane ceny są bez środkowych dekielków < o ile takie wybierzesz>