ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

prosze o pomoc w wybraniu opon do mojego xj , poruszam sie po miescie i po drogach podgorskich (pagory) w terenie raczej nie . czy jest jakas opona uniwersalna caloroczna ? jak zimowa to jaka ? jak letnia to jaka ? zalezy mi na spokojnym poruszaniu sie w warunkach zimowych .

pozdrawiam
f


Droższe to Bridgestony Revo (w Polsce 694 bodajze) tańsze Grabbery AT2 (posiadam i chwale) mniej zuzywajace sie ale tez i bardziej "sliskie" to BFG TKO. Wszystkie wymienione to AT 50/50 czarne/teren.

Szukajcie a znajdziecie.
Jeśli nie chcesz śmigać w ciężkim terenie, to najlepszą alternatywą jest moim zdaniem BF Goodrich AT. Jest to opona bardzo cicha, radząca sobie znakomita w lekkim terenie i na bezdrożach. Jej plusem jest też to, że bardzo dobrze radzi sobie zimą na śniegu. Po prostu super uniwersalna cicha opona.

Grabbery AT2 (posiadam i chwale)
też mam i też chwalę, ale zimą na ubitym śniegu to jednak masakra, poza tym


Tu masz fajne zestawienie. Tysiące użytkowników, miliony mil. Nie mogą się mylić
Zestawienia opon AT

Podziękowania na piśmie od poniedziałku do piątku przyjmuje moja sekretarka
tak ta tabela to jest to co bylo mi potrzebne dzieki wielkie za pomoc a co do podziekowan lassar to jak podeslesz jakis adres kontaktowy na priva to prezent czeka
koledzy dzieki za pomoc i wyrozumialosc .
f
Daj spokoj to zart byl. Kliknij pomagasa i jestesmy kwita.

jak zimowa to jaka ? Polecam BFG Winter Slalom. Kupilem je w tamtym roku i swietnie robia w sniegu i na lodzie. Gdyby nie moje zapedy w bloto mialbym je jako opony caloroczne, chociaz w blocie tez troche robia.
bracie trafione w 10 kupilem je jakis miesiac temu i musze powiedziec ze w blocie 100 na 100 na lodzie to trudno mi powiedziec bo lodu jeszcze na szczescie nie bylo a snieg byl ale przez pare minut uff . ale faktycznie gumka zgrabna i radzi sobie .

pozdrawiam serdecznie franz

dzieki wielkie za pomoc A pomagaski??
nie zawiedziesz się na BFG WS, nawet jako na oponie całorocznej. Jeździłem na nich cały rok i zużycia dużo większego w lecie nie zauważyłem. W błocie radzą sobie przyzwoicie(zaskakująco nawet), a o zimowych warunkach nie wspominam. Jedna uwaga, na lodzie potrafią zarzucić przy bardzo powolnej jeździe w zakręcie z górki, a takich drug w górach jest sporo . Ale jakiegoś specjalnego stresu nie ma .

O tym, ze BFG poprzez swoje opony poszukuje kwadratury koła - nie wspomnę, jak również o konieczności dołożenia równowartości kostki masła na stronę przy wyważaniu - również pominę litościwym milczeniem.
Nie wiem o jakich BFG piszesz, bo moje BFG są ok i nie mają nic wspólnego z tym co napisałeś.

[ Dodano: 2009-11-27, 21:27 ]

Nie wiem o jakich BFG piszesz

psyhopop,
ja wybralem pirelli scorpion str

słuchaj misman, bardzo uogólniłeś całą firmę bfg - masz do tego prawo - forum i ludzie różne dziwne rzeczy piszą i mają do tego prawo.
Miałeś Ateki i piszesz że byłeś z nich nie zadowolony a za chwilę że jednak wszystkie opony z bfg są do dupy. Jakieś konkrety na poparcie swojego zdania tzn. z jakimi oponami bfg miałeś już do czynienia (jakich używałeś)?
Jestem ciekaw gdyż wynikało by z tego że miliony użytkowników żyją w błędzie
Było zwyczajnie kiedyś tak, że wyszła duuuża partia niewyważalnych prawie BFG i tyle, można tu oczywiście pisać w tym momencie, że firma jest fe bo dopuściła do tego i nie chciała zbyt chętnie uznawać gwarancji. Tymczasem ja miałem już 3 kpl opon BFG i wszystkie się nieźle ważyły. Były to Winter Slalomy, i 2x AT(30x9,5 i 32x11,5).
ja mam właśnie winter slalomy i są po prostu niesamowicie zajebiste - no przynajmniej w błotku. Więc jak na zimówki to można je oceniać prawie na równi z allterrainami. Już o śniegu nie wspomnę
no at znacznie lepiej robią w błocie niż WS tym niemniej i te sobie bardzo dobrze radzą
BFG AT - nie wiem nic o trudnosciach z pokonywaniem kaluz - do 120 w ulewach jezdzilem i bylo nienajgorzej.
GG AT2 - wyraznie bardziej przyczepne od BFG. Nie wpadaja w poslizgi boczne tak szybko jak BFG. Na ubitym sniegu faktycznie slabo. (BFG tez nienajlepiej) Zuzywaja sie znacznie szybciej od BFG. No i jeszcze jedno - wywazenie i waga: wywazenie GG jest proste -wagi kolo 70-90 g i jest ok. W BFG mialem duze problemy. Natomiast w Hummerze mam GG i sa to najciezsze opony jakie mialem kiedykolwiek. Ich waga powoduje swoista bezwladnosc nawet przy mega dobrych amorkach ustawionych na twarde. W moim rozmiarze sa przeszlo 10kg ciezsze na sztuce od Revo.

Na zime uzywam Cooperow - sa fenomenalne jak dla mnie - za ta cene za ktora je kupilem nie ma opcji dostac czegkolwiek lepszego.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting