ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Jakie przełożenia do mostów , mam zastosować przy kołach 33" aby powrócić do poprzednich (oryginalnych) parametrów. Jakie na przód a jakie na tył.

Mam linka do tabelki , do przełożeń ale nic z niej nie rozumiem.


Myslę że na przód i tył powinny być takie same przełożenia.
Ja mam 31 cali na przełożeniu 3,5 i z silnikiem 4.0 auto nie jest zrywne (za to dłuższe biegi i mniejsze zurzycie paliwa) - jednak przy kołach 33" to bym założył przełożenia 4,1.
No ale może ktoś ma inna opinię w tym temacie.
do 33 4.56 lub 4.88

do 33 4.56 lub 4.88

przód i tył tak samo? które Ty byś założył.



do 33 4.56 lub 4.88

Musze sie tu zgodzic z Kejtarem!!!!

I oczywiscie musza byc takie same w obu osiach

Ja mam 31 cali na przełożeniu 3,5 i z silnikiem 4.0 auto nie jest zrywne (za to dłuższe biegi i mniejsze zurzycie paliwa)

Ze zrywnością się zgadzam, z zużyciem to tak róznie mówią... Jak brakuje mocy, to się bardziej silnik depcze, w związku z czym zużycie winno wzrosnąć Średnio to wychodzi tak w miarę korzystnie , no ale ten brak mocy...
4,88 to chyba przesada, jeśli nie 4,1 to raczej 4,56
Generalnie ktoś liczył że oryginał ma 28" koła i mosty 3,5
Przy 31" kołach proporcje są zachowane przy mostach ok. 4,1
Wnioskuje że stosując kapcie 33" na możcie 4,56 powinieneś osiągnąć podobne przełożenia co w oryginale.
Na obu osiach musi być to samo przełożenie bo skrzynka redukcyjna nie ma różnicówki pomiedzy osiami - na czarnym nawet jadąć na wprost byś ją przedwcześnie rozwalił (o zrywaniu przyczepności niewspomnę)

4,88 to chyba przesada, jeśli nie 4,1 to raczej 4,56
Generalnie ktoś liczył że oryginał ma 28" koła i mosty 3,5
Przy 31" kołach proporcje są zachowane przy mostach ok. 4,1
Wnioskuje że stosując kapcie 33" na możcie 4,56 powinieneś osiągnąć podobne przełożenia co w oryginale.
Na obu osiach musi być to samo przełożenie bo skrzynka redukcyjna nie ma różnicówki pomiedzy osiami - na czarnym nawet jadąć na wprost byś ją przedwcześnie rozwalił (o zrywaniu przyczepności niewspomnę)


Czyli wdzę że 4,56 będzie najodpowiedniejszym przelożeniem a może wiesz ile kosztują w polsce te dwa kpl.
Tego nie wiem - ale pewno rafiki z krakowa albo inni koledzy co sprowadzaja klamoty z USA bedą wiedzieli....
Sam tez myslę o wymianie mostów na 4,1 ..... jak zawsze
Oj droga zabawa, droga Ok 2500-3000 złoty za oba mosty wyjdzie. Nówki of course.
CO zaś się tyczy stosowania różnych przelożeń w mostach, to wszak do odważnych świat należy

Czyli wdzę że 4,56 będzie najodpowiedniejszym przelożeniem a może wiesz ile kosztują w polsce te dwa kpl.

W pl ? majątek. Widywałem i kwoty 1800 PLN /kplt (na jeden most, talerz + atak) A w hameryce chyba ze 130 $ Te w polsce kupowane to musiałyby być z czystego złota robione, za takie pieniądze...

4,88 to chyba przesada
Czemu przesada? Znam ludzi w XJ (ten sam zestaw: 4.0 silnik i automat lub normalna skrzynia) co poszli na 4.56 i zalowali. Ponadto jesli planujesz kiedykolwiek pojsc do wiekszych opon niz 33 to bedziesz glowa w sciane tlukl ze nie wziales 4.88.


Generalnie ktoś liczył że oryginał ma 28" koła i mosty 3,5
OK, kalkulacje kalkulacjami. Daja one Tobie punkt startwoy ale nie biora nastepujacych rzeczy pod uwage:
zwiekszony ciezar pojazdu ze wzgledu na klamoty zainstalowane
zwiekszona opona stawia wiekszy opor obrotowy (czy jak to sie tam fizycznie mowi) i kalkulacje tego nie biora pod uwage
podwyzszenie zawieszenia powoduje wiaze sie z wiekszymi oporami powietrza

Te trzy rzeczy sa tylko pierwszymi trzema co mi do glowy przyszly. Wiec zeby to podsumowac: kalkulacje bylyby w sam raz gdyby nic wiecej sie nie zmienilo poza rozmiarem opon (a raczej odlegloscia przepyta przy jednym pelnym obrocie poloski).
Jeszcze jedna rzecz ktora trzeba dodac, to jest to ze tak jak wychodzi jeep z fabryki nie jest koniecznie optymalne ustawienie: wedlug nich jeep powienien jezdzic tylko po czarnym i 4x4 jest uzywane jak pogoda sie psuje.
no ale ja bym sie nie odwazyl 4.88 do D35 wsadzic. Prawdopodobienstwo ukrecenia rosnie drastycznie. Poza tym u nas sie inaczej jezdzi. W blocie nie potrzeba biegu pelzajacego a raczej mocy zrownowazonej z predkoscia dlatego ja jak narazie nie nosze sie z zamiarem zmiany przelozen (3.73 aut)

no ale ja bym sie nie odwazyl 4.88 do D35 wsadzic. Prawdopodobienstwo ukrecenia rosnie drastycznie. Poza tym u nas sie inaczej jezdzi. W blocie nie potrzeba biegu pelzajacego a raczej mocy zrownowazonej z predkoscia dlatego ja jak narazie nie nosze sie z zamiarem zmiany przelozen (3.73 aut)
hmmm ja bym sie nawet 4.11 nie odwazyl do d35 wlozyc

hmmm ja bym sie nawet 4.11 nie odwazyl do d35 wlozyc
To po jaki wał produkują te przełożenia ? Do czego one mają służyć ?? Chyba trochę przesadzacie.

hmmm ja bym sie nawet 4.11 nie odwazyl do d35 wlozyc
Ale czemu? Np. ja YJ 2,5 mam oryginalnie tyle i (tfu tfu) na razie nic sie nie dzieje. I wlasnie sie zastanwaiam czy nie zmienic na 4,56 - z 2,5 ledwo ciagnie ma 31'', a tyl i tak juz mocno wyje i trzeba by wymienic.

no ale ja bym sie nie odwazyl 4.88 do D35 wsadzic. Prawdopodobienstwo ukrecenia rosnie drastycznie. Poza tym u nas sie inaczej jezdzi. W blocie nie potrzeba biegu pelzajacego a raczej mocy zrownowazonej z predkoscia dlatego ja jak narazie nie nosze sie z zamiarem zmiany przelozen (3.73 aut)

Jak zmienisz przelozenia 3,54 na przelozenia 4,56 i masz opony 33" to tu jest raczej mowa o powrocie do osiagow fabrycznych i o pelzaniu mowy byc nie moze. No wlasnie zmiana na nizsze przelozenia powiedzmy z 3,54 albo 3,73 na 4,56 przy oponach 33" daje spowrotem moment napedowy ze Jeep ma sile jechac w tym blocie. Jak bedziesz jezdzil na 33" oponach na przelozeniach 3,54 albo 3,73 to silnik nie bedzie dal rady w tym blocie ciagnac. Oczywiscie najlepiej by bylo te Dane 35 wzmocnic (np zestaw Super Dana 35: grubsze polosie i blokada) albo wstawic mocniejszy most Dana 44 czy Chrysler 8,25 bo mieszanka przelozen 4,56, Dany 35 i opoon 33" moze sie wybuchowo skonczyc.

no ale ja bym sie nie odwazyl 4.88 do D35 wsadzic. Prawdopodobienstwo ukrecenia rosnie drastycznie. Poza tym u nas sie inaczej jezdzi. W blocie nie potrzeba biegu pelzajacego a raczej mocy zrownowazonej z predkoscia dlatego ja jak narazie nie nosze sie z zamiarem zmiany przelozen (3.73 aut)
I masz racje.... ale ja bym sie nie odwazyl latac po blocie z 33" i z d35. Bo jesli sie tak wybierzesz to skonczysz tak:


Juz widzialem podobne patenty, ale tutaj widze pelna profeska
synku, profeska z kijaszkiem nie z kółeczkami czy wykrzyżykiem (zdrabniamy jak nikt )
Jak to jest standart kólko to ja biskup jestem .

ze felgi, 29 i 30 cali na wranglu sie nie sprawdzaja. nawet 31 cali
hmhm "atek" , nie rób z siebie pajaca !!! jakie felgi 29,30,31 " ???
I od kiedy te szalenie małe kółka 31" są dobre do jazdy po autostradach?
ja slyszalem ze od 35" dobre felgi do jazdy w wyscigach gt sa, ale pewny nie jestem.
35"? Raczej niemożliwe. To przecież jest gigantyczne koło, a gigantyczne koło = gigantyczny moment bezwładności Do GT więc raczej odpada
Voytek,
Wysle chyba Tobie rachunek za wymiane klawiatury, czysczenie monitora i piwo ktore na tych obu czesciach wyladowalo



a pisz sobie i jezdzij nawet wherever ... od razu mowie, ze felgi, 29 i 30 cali na wranglu sie nie sprawdzaja. nawet 31 cali tez sie nie sprawdzaja, jak na zdjeciu zalaczonym. tym bardziej, ze na felge 10 i pol calowa zalozone sa takie jak na zdjeciu. tym bardziej, ze flary moga obcierac i beda obcierac, przy wykrzyzu. jak na zalaczonym zdjeciu z internetu.

i co? wskoczysz mi do gardla i poderzniesz? mowie jedynie, ze taki wrangl nadaje sie jedynie na autostrade, a nie do jazdy w terenie czy jazdy terenowej...


A ja mam felgi tylko 15" - to do czego się nadają

Widzę że z Tobą wesoło tu będzie
wyrobi się chłopak. Jak na moje oko to ten biały na zdjęciu ma opone 33x12.50 ( albo nawet 13.50 bo to Mick ) na feldze oczywiście 15 na 8" szeroka i z ET -25

pozdro

nie ma...
ale ma popierdzielone flary na felge piatke. 7x15. na ktorych moze i "zamocowal"" caly swoj wysilek emocjonalny.
7 na 15, ma o0ffset na -10.
zalosne oczywiscie, jak na Stany Zjednoczone ... USA<>
moim pedem i wysilkiem narodu jest pietnowanie jest =>
elimancja pokurczy orazi nnych elementow offroadowych. zbednych.. ....

? czlowieku czy ty wiesz o czym ty mowisz??
moim zdaniem ktos tu testuje generator tekstow oparty na AI sieci neuronowych

Voytek,
Wysle chyba Tobie rachunek za wymiane klawiatury, czysczenie monitora i piwo ktore na tych obu czesciach wyladowalo


GOVERNMENT WARNING:
(1) Consumption of alcohol beverages impairs your ability to drive a car or operate machinery (including computer), and may cause health problems.
(2) CONSUMPTION OF ALCOHOL BEVERAGES & READING Jeep.Org.PL FORUM DOUBLES (OR IN SOME CASES TRIPPLES AND IF YOUR NAME STARTS WITH "K" AND YOU LIVE IN CALIFORNIA EVEN QUADRUPLES) THE ABOVE THREAT (PARTICULARLY THE HEALTH PROBLEMS PART).

PLEASE OPERATE YOUR COMPUTER RESPONSIBLY. a rachunek wyslij koledze (znowu te slowo ) atekemtek'owi. On zapewne jest tak samo rozrzutny w wydawaniu osadow jaki i wydawaniu pieniedzy, wiec jest szansa, ze Cie poratuje .


GOVERNMENT WARNING:
(1) Consumption of alcohol beverages impairs your ability to drive a car or operate machinery (including computer), and may cause health problems.
(2) CONSUMPTION OF ALCOHOL BEVERAGES & READING Jeep.Org.PL FORUM DOUBLES (OR IN SOME CASES EVEN TRIPPLES) THE ABOVE THREAT (PARTICULARLY THE HEALTH PROBLEMS PART).

PLEASE OPERATE YOUR COMPUTER RESPONSIBLY. a rachunek wyslij koledze (znowu te slowo ) atekemtek'owi. On zapewne jest tak samo rozrzutny w wydawaniu osadow jaki i wydawaniu pieniedzy, wiec jest szansa, ze Cie poratuje .


To ja poprosze o tlumaczenie

od razu mowie, ze felgi, 29 i 30 cali na wranglu sie nie sprawdzaja.

I tu sie z kolega w 100% zgodze. Jedyny pojazd na ktorym sie sprawdzaja 29 i 30 calowe felgi to...
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........

URSUS C-360
no normalnie jak to czytam to mam bardzo dużą ochotę na naciśnięcie pewnego guziczka ze znaczkiem ,,X" ale jeszcze poczekam

no normalnie jak to czytam to mam bardzo dużą ochotę na naciśnięcie pewnego guziczka ze znaczkiem ,,X" ale jeszcze poczekam
Nie naciskaj "X" tylko nacisnij zamkniecie tematu Bardzo fajne do poczytania jest
e no aż tak bardzo mi nie szkodzi po co mam go zamykać
,,X" miałem na myśli przy paru postach z tego tematu

e no aż tak bardzo mi nie szkodzi po co mam go zamykać
,,X" miałem na myśli przy paru postach z tego tematu


Przy moich postach moze

35"? Raczej niemożliwe. To przecież jest gigantyczne koło, a gigantyczne koło = gigantyczny moment bezwładności Do GT więc raczej odpada

taki żąrcik w tonie poprzedniego rozmówcy widać niedoceniony

Przy moich postach moze
a jak myślisz?? ,,uderz w stół a nożyce się odezwą" hehehe
nie no żartuję
chodzi mi o naszego trolla ale ma jeszcze kredyt u mnie

taki żąrcik w tonie poprzedniego rozmówcy widać niedoceniony
No już, nie płakusiaj Myślałem, że serio mówisz o takich wielkich felach w GT, bo faktycznie mają ogromne, ale myslę, że to jest 20-25" I jak sobie wyobraziłem taką wytjuinngowaną furę na takich wieeeeelkich felach to musiałem to napisać Niemniej przepraszam za popsucie żartu
no trudno i tak dobrze ze jakis odzew byl



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting