ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Jak w temacie.Co sądzicie o tym klubie?O jego zawodnikach,etc.

Według mnie jest super klubem;] Nowy trener,nowi zawodnicy. Włodarze klubu chcą zbudować WIELKI KLUB!!!Najpierw super stadion,potem super zawodnicy!Uważam to za dobre podejście do sprawy.Trzeba zacząć od budowy stadionu, a potem budowaniem teamu potrafiącego walczyć w europejskich pucharach!Obecny skład?Hmmmm... dobry! Ba,nawet bardzo dobry ;]No i do tego trener;]Urban zna hiszpańskie metody treningowe,etc.

A co wy sądzicie o klubie z Łazienkowskiej?


Nie jestem jakimś wielkim sympatykiem Legii. Szło im w tym sezonie dobrze, ale dopóki nie trafili na lepszych przeciwników. W tym sezonie nie zdobędą tytułu, ale będą jak zawsze o niego walczyć. Zobaczymy ich formę wiosną, ale nawet pomimo osłabień Wisły, sądzę że 2 miejsce to maks co może z Warszawian być, parafrazując tekst z pewnego filmu.

W tym sezonie nie zdobędą tytułu, ale będą jak zawsze o niego walczyć.

Nie bądź taki pewny;]10 pkt można jeszcze odrobić;]Legia ma naprawdę dobry skład,który może i powinien być mistrzowski;]
Można, ale moim zdaniem nie zdobędą mistrza


tak lepiej;] Ja bym nie skreślał Legionistów;]bo może być bardzo miła niespodzianka
ze względów wyłącznie sportowych to mam nadzieję, że w przyszłym sezonie coś zdziałamy w PUEFA

jeśli chodzi o to co naprawdę teraz ważne przy Łazienkowskiej to napiszę, że panowie Walter i Miklas nie budzą mojej sympatii
Ja też mam nadzieję, że Legia coś zdziała w UEFA, autografów sobie nazbieram. I Dyskobolia (lub Lech) też mogłaby, to też będę miał grafy stamtąd.
Nadzieję może mieć każdy..... tylko nie wiem czy Legia jest na tyle mocna by walczyć z najlepszymi w PUCHARZE UEFA Ale mam nadzieję że się mylę....

A co wy sądzicie o klubie z Łazienkowskiej?

Gdybym ja napisal co sadze, zapewne dostalbym bana, lub w najlepszym wypadku ostrzezenie.

tylko nie wiem czy Legia jest na tyle mocna by walczyć z najlepszymi

Z najlepszymi? Czyli Bayernem, OM, Evertonem, Atletico Madryt? Na pewno nie są w stanie. Tylko, że polskie kluby ledwo co dają sobie rady z Ameri Tibilisi czy MKT Araz, więc dobrze by było, gdyby zaczęły grać przynajmniej na poziomie Aberdeen czy Helsinborgs z tego sezonu.
Na poziomie Aberdeen ? Czyli mają zremisować z Bayernem ?

Na tym poziomie to Legia nigdy nie będzie grać Nie chodzi mi o takie kluby. Chodzi mi o wszystkie kluby występujące w PU z którymi Legia nie ma szans Jeszcze do tego mają bardzo spokojnych kibiców

Jeszcze do tego mają bardzo spokojnych kibiców

No akurat Legia ma w Polsce kibiców najlepszych. A ci z Wilna to nie byli kibice.
tu sie zgodze

kibice Legii są obiektywnie najlepsi w Polsce. w Wilnie większość osób nie robiło rozrób wiadomo że jak jest 3 tysiace fanów na wyjeździe to do czegoś takiego może dojść. teraz akurat kibice Legii mają mały zastój spowodowany protestem, ale na wyjazdach (oprócz krakowskich - inny protest) powinni bez problemu działać jak wcześniej
Ja też się nie zgadzam z tym że Legia ma najlepszych kibiców w Polsce,zresztą mieliśmy tego przykład :/ Wstyd na całą Polskę Jak dla mnie najlepszych ma Wisełka
Wisła? Drużyna, której 70% kibiców to sezonowcy, kiedy na II ligę przychodziło po 2 tysiące ludzi? Podobnie jest z Lechem - mają stadion to i ludzie przychodzą.

kemotek - wstyd na całą Polskę? A jak Baggio dostał na Wiśle nożem? To był wstyd na cały świat, a nie na całą Polskę.

http://pl.youtube.com/wat...feature=related i http://pl.youtube.com/wat...feature=related - rzeczywiście, bydło i zabójcy.

No, ale co możesz wiedzieć - jak mecze oglądasz tylko w telewizji.
Legia, Widzew, Lech to najlepsze ekipy. Na dzień dzisiejszy nr 1 to Lech, ale przez lata różnie to wyglądało. Nie ma co pisać, która jest najlepsza, bo takie posty to tylko dla napinaczy.

Wisła? Drużyna, której 70% kibiców to sezonowcy, kiedy na II ligę przychodziło po 2 tysiące ludzi? Podobnie jest z Lechem - mają stadion to i ludzie przychodzą.

kemotek - wstyd na całą Polskę? A jak Baggio dostał na Wiśle nożem? To był wstyd na cały świat, a nie na całą Polskę.

http://pl.youtube.com/wat...feature=related i http://pl.youtube.com/wat...feature=related - rzeczywiście, bydło i zabójcy.

No, ale co możesz wiedzieć - jak mecze oglądasz tylko w telewizji.


Tak a kiedy Legia była w II lidze to przychodziło 100 tysięcy kibiców??

I teraz rzucasz tu filmikami które mówią dobrze o tych kibicach i klubie. Banda chamów i złodziei. Koniec tematu. Każdy kibic Legii broni swojego klubu a nie widzi tych złych stron

[ Komentarz dodany przez: alojzy: Sro Lut 20, 2008 4:42 pm ]



Tak a kiedy Legia była w II lidze to przychodziło 100 tysięcy kibiców??



Legia nigdy nie była w II lidze dzieciak i gdyby nawet była to wcale nie było by ich mało.

Lecha sie nie czepiam bo to naprawdę przyzwoita ekipa, 0 nożowników i dobry ruch ultras.

Kraków to miasto bandytów, już w tym roku jedną osobę zabili. Cracovia i Wisła to dwa najbardziej bandyckie miasta w Polsce. Fakt jest taki że na Legii nie ma nożowników.

Ekipom z Łodzi brakuje lat świetlnych do tych z Warszawy i Poznania.

To tyle co do tych poruszonych tutaj.

Ekipom z Łodzi brakuje lat świetlnych do tych z Warszawy i Poznania.

Może jednej brakuje, a druga jest w ścisłej czołówce. Gdyby tylko stadion większy był...

Legia nigdy nie była w II lidze dzieciak

Czyli, że zawsze grała w I lidze?

Pozwól, że posłużę się wikipedią, choć jak będzie taka potrzeba, to znajdę inne źródła.


Sezon w 1935 był zapowiedzią przyszłych klęsk. Legia utrzymała się w lidze dzięki jednemu punktowi przewagi nad zdegradowaną Cracovią, a następnie w 1936, w jubileusz 20-lecia historii klubu, Legia przegrała siedem kolejnych meczów z rzędu i zanotowała jedyny w okresie swego istnienia spadek z pierwszej ligi. W 1937 władze klubu zdecydowały o jego powrocie do wojskowego statutu. W efekcie z pierwszego zespołu odeszły prawie wszystkie osoby cywilne, głównie do innych warszawskich drużyn. W 1937 w klasie A okręgu warszawskiego Legia zajęła czwarte miejsce, a rok później pierwsze, premiowane grą w barażach o I ligę. "Wojskowi" zajęli w nich trzecia lokatę i nie zdołali awansować. Zarząd zareagował wycofaniem klubu ze wszystkich rozgrywek, i postanowił rozgrywać mecze towarzyskie. W 1938 roku większość sekcji drużyny rozwiązano, pozostawiając jedynie trzy: tenisową, pływacką i motorową.

Wiem, że nie ma to nic wspólnego z tematem kibicowania, ale stwierdzenie "Legia nigdy nie była w II lidze dzieciak" nie pasuje do piętnastolatka, który nie zna historii swego klubu.

1. przepraszam wyraziłem się wybitnie nieprecyzyjnie. Legia od 1946 gra bez przerwy w I lidze i to miałem na myśli.

2. po co ty piszesz o zdarzeniach z 1980 roku? wtedy nie było jeszcze ruchu ultras co najwyżej jego początki. większość walk na stadionach (wiem o tym od ludzi którzy wtedy chodzili na mecze) była prowadzona z milicją i przez nią wywoływana i powiem szczerze że nie wywołuje to u mnie dużej od razu. obecnie nożownicy to największa zmora i przez nich polscy kibice są odbierani tak a nie inaczej. żeby było jasne. popieram chodzenie na mecze dla samej oprawy. nie popieram walk między kibicami.

3. Dyskobolię od Korony dzieli mniej niż Widzew od Legii czy Lecha. piszę Legii czy Lecha bo uznaję że to 2 równorzędne ekipy (w tej chwili na pewno lepszy jest Kolejorz, ale trudno się dziwić skoro ma lepszy stadion a Żyleta nie prowadzi dopingu) więc nie wiem jak przy moim ogromnym braku sympatii do poznańskiej drużyny możesz zarzucić mi brak obiektywizmu. zdrowego rozsądku mam dość żeby powiedzieć że to ty jesteś nasycony niechęcią do Legii i interesuje się tylko dokopanie kibicom z Warszawy.

3. Dyskobolię od Korony dzieli mniej niż Widzew od Legii czy Lecha. piszę Legii czy Lecha bo uznaję że to 2 równorzędne ekipy (w tej chwili na pewno lepszy jest Kolejorz, ale trudno się dziwić skoro ma lepszy stadion a Żyleta nie prowadzi dopingu) więc nie wiem jak przy moim ogromnym braku sympatii do poznańskiej drużyny możesz zarzucić mi brak obiektywizmu. zdrowego rozsądku mam dość żeby powiedzieć że to ty jesteś nasycony niechęcią do Legii i interesuje się tylko dokopanie kibicom z Warszawy.

Weź już nie przesadzaj. Widziałeś chociaż jeden mecz Widzewa? Takie oprawy jak Ziemia obiecana? Derby na Unii? Remes Cup? Bo chyba nie widziałeś. A jeśli nie widziałeś, to zamilknij.

2. po co ty piszesz o zdarzeniach z 1980 roku? wtedy nie było jeszcze ruchu ultras co najwyżej jego początki. większość walk na stadionach (wiem o tym od ludzi którzy wtedy chodzili na mecze) była prowadzona z milicją i przez nią wywoływana i powiem szczerze że nie wywołuje to u mnie dużej od razu. obecnie nożownicy to największa zmora i przez nich polscy kibice są odbierani tak a nie inaczej. żeby było jasne. popieram chodzenie na mecze dla samej oprawy. nie popieram walk między kibicami.

Po to, żeby pokazać Ci, że ta Twoja Legia nie jest taka wspaniała jak Ci się wydaje. Chesz nawiązanie do obecnych czasów - może powinni zrobić transparent "Precz z nożownikami*"

*ale można wywozić kibiców wrogiej drużyny (której btw. w Warszawie nie ma) w bagażnikach do lasu i kazać kopać sobie grób, wolno bić na pięści Odrę Wodzisław gdy jest w kilka osób, ale na Lecha sprzęt można już brać.

No i Legia nie popisała się w pierwszym meczu po przerwie, przegrała z Groclinem 1:0. Dyskobolia grała bardzo dobrze, lepiej od Legii, stwarzali sobie lepsze sytuacje i mogło się to skończyć nawet wyżej, mieli 2 słupki i poprzeczkę. Byli przygotowani do meczu bardzo dobrze pod względem kondycyjnym. Legia w tym spotkaniu nie pokazała nic szczególnego. Bramka Rockiego podobała mi się Jeszcze jakby jutro wygrał Górnik Przewaga Wisły po tej kolejce wzrośnie do 11 pkt, co bardzo cieszy. Przydałoby się jeszcze trochę grę poprawić i byłoby wyśmienicie.
No i niech tak dalej gra to Wisłę na pewno dogoni Bardzo się cieszę ze zwycięstwa Grodziszczan,których typuję na drugim miejscu w lidze

No i niech tak dalej gra to Wisłę na pewno dogoni Bardzo się cieszę ze zwycięstwa Grodziszczan,których typuję na drugim miejscu w lidze

No i twoje typowanie jak narazie może się sprawdzić, ponieważ Legia wczoraj przegrała z 1:2 z Zagłębiem Sosnowiec, a jeśli Groclin dzisiaj zwycięży przed własną publicznością z Polonią Bytom to awansuje na 2. pozycję w tabeli OE i zapewne Groclin nie będzie chciał zakończyć sezonu na niższej pozycji i będzie "walczył" z Legią (a może jeszcze z kimś) właśnie o 2. miejsce w lidze na koniec sezonu. Ale tak będzie dopiero jeśli dzisiaj wygrają...
Legia wygrywa dzisiaj z Koroną, która pomimo tego całego zamieszania wobec klubu, zaprezentowała się całkiem pozytywnie. Ciężko będzie im jednak walczyć o puchary. Bramkę zdobyli chyba prawidłowo, ale sędzia jej nie uznał. Mecz był wyrównany, Legia nie zachwyciła. Strzelec bramki Roger grał bardzo przeciętnie. Sprawa 2 miejsca wciąż otwarta, Groclin traci tylko 1 punkt do Legionistów, którzy jednak ostatnio zaczęli wygrywać i szansę na wicemistrzostwo mają.
Roger był słaby ale ten Rybus to jakaś tragedia. Przy nieuznanej bramce Korony faul na bramkarzu był ewidentny. Poza tym Legia też miała jedną nieuznaną bramkę, gdy sędzia nie wiedzieć czemu nie zastosował przywileju korzyści.
Dzisiejszy mecz do najciekawszych nie należał. Pierwsza połowa dla Legii, która przeważała. Bardzo ładny gol Rogera. W drugiej części lepsze akcje Bełchatowa. Do tych ostatnich minut jednak za ciekawie nie było Trzy bramki kompletnie mnie zaskoczyły. Byłem w trakcie uzupełniania wyników w tabeli typera, które musiałem przez ten mecz trzykrotnie zmieniać Legia fartownie nie przegrała, choć nie powiem, żeby była gorsza w przekroju całego spotkania. Jeśli dobrze policzyłem, to pokonując w najbliższych spotkaniach Jagiellonię i Cracovię, Wisła zostaje mistrzem bez względu na inne wyniki.
ale jaja a myślałem że ten Rybus to kompletne beztalencie.

[ Komentarz dodany przez: mani: Nie Kwi 06, 2008 7:27 pm ]
Dziś Legia złożona z młodych zawodników wyeliminowała Wisłę!!!Bramkę strzelił Bartłomiej Grzelak.Z kim teraz gramy w finale?

Z kim teraz gramy w finale?

A jakiś komentarzyk nie łaska? Jutro gra Groclin z Górnikiem w Zabrzu bodajże, wygrany idzie do finału. Poza tym, Rafał Grzelak chyba nie gra w Legii. A dla młodych brawa, bo się nie przestraszyli, grali swoje i zasłużenie przeszli dalej.
Z Górnikiem, a z kim ?

Legia zagrała bardzo dobry mecz, stawiałem na to, że właśnie Legia awansuje, choć myślałem, że po karnych lub wyższym remisie. Bardzo słabo gra Grzelak, dla mnie pierwszy do odrzutu w Legii.
Znaleźli się kibice od 7 boleści. Dla waszej wiadomości RAFAŁ GRZELAK gra w Skodzie Xanti, a w Legii gra Bartłomiej. Kibicujecie a nawet nie wiecie jak się zawodnicy nazywają.

Jedynie mani coś skojarzył, że to nie o tego chodzi. Brawo dla Ciebie mani.

[ Komentarz dodany przez: alojzy: Wto Kwi 15, 2008 10:36 pm ]
Kamil Majkowski sie dziś ładnie zaprezentował zabrakło tylko żeby strzelil bramke

Bardzo słabo gra Grzelak, dla mnie pierwszy do odrzutu w Legii.

Przecież to jest drewniak kompletny, nie wiem, dlaczego Legia go kupiła. W Kujawiaku nie pokazywał praktycznie nic, podobnie w Widzewie - bramki strzelał dlatego, że tam po prostu nie było żadnej obrony. W I lidze nie było go w ogóle widać.

Poza tym, Rafał Grzelak chyba nie gra w Legii.

Ale, żem powiedział z tym Grzelakiem Myślałem o Rafale,bo dosłownie przed chwilą pisałem do niego list.Sorka

Dla waszej wiadomości RAFAŁ GRZELAK gra w Skodzie Xanti

Jest tez Rafal Grzelak z Dolcanu Zabki.

[ Komentarz dodany przez: mani: Sro Kwi 16, 2008 2:41 pm ]
Dziś Legia pokonała FK Homel 4:1.

Po dwie bramki strzelili Szałach i Iwański.

Bardzo ładny gol Macieja Iwańskiego z rzutu wolnego

Forma Legionistów będzie cały czas rosła!
to mało istotne, zajmij się prawdziwymi problemami "twojego ulubionego" klubu.
http://sportfan.pl/artyku...fa-ukarze-legie

I znów się zaczyna... czy tam w Warszawie nie umieją kibicować normalnie? Żeby zagrzać swoich ulubieńców do grania pięknej piłki i fair??
Gdyby do klubu, któremu kibicujesz, weszło takie ITI z tow. Mariuszem na czele, też nie potrafiłbyś kibicować normalnie.
gdyby Twojemu klubowi wzięli nałozyli kary stadionowe na ultrasów to myślisz że 'ci, którzy zostali i sa w miarę kumaci' zostawiliby to bez słowa?

szacunek dla kibiców Legii za to co robią.
Ale przecież to kibicujesz klubowi.. czyli w tym wypadku Legii a nie grupie ITI. Ale mniejsza z tym... nawet jeśli są takie problemy w Legii na linii kibice - klub, to nie powinno mimo to dochodzić do takich zdarzeń. Przecież z takich rzeczy śmieje się cała piłkarska Europa... tak samo co zrobili w meczu w Intertoto z Vetra... wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd... dobrze że FK Moskwa odprawi z kwitkiem Legie i będzie spokój i nie będzie wstydu z takimi numerami.
dobrze? o tym co to znaczy 'dobrze' usłysza kibice FK na swoim stadionie

jak legioniści zrobia im dobrze śpiewając na ich terenie 'Gruzja, Gruzja' i 'j.... ruskich, j....'. to będzie dobrze

moim zdaniem UEFA jest bardzo niekonsekwentna

chce nałożyć na (L) karę za okrzyki progruzińskie, a nie działała nic, gdy na trybunach Europy wisiały transy 'Kosovo je Srbija' ... prawda jest taka, że jakby to od Hiszpanii miała oderwac się Katalonia i kibice Wisły skandowaliby w Barcelonie 'Catalunya es Espanol' to UEFA położyłaby na to laskę - boją się Rosji i tyle.

prawda jest taka, że jakby to od Hiszpanii miała oderwac się Katalonia i kibice Wisły skandowaliby w Barcelonie 'Catalunya es Espanol' to UEFA położyłaby na to laskę - boją się Rosji i tyle.

A kto się nie boi?

kibice FK

Tam nie ma kibiców.

Buba - nie, nie mogą normalnie dopingować. Bo w takiej sytuacji, w jakiej jest obecnie Legia nie da się tego zrobić.

A kto się nie boi?

Wujek Bush z dzieciakami

jest chyba, bo grał w pierwszy meczu z Homlem.
Według mnie Warszawska Legia to klub, który zasługuje na coś więcej niż 2 miejsce w lidze i kolejny brak tego zespołu w Europejskich Pucharach ze względu na kiepskie eliminacje. Są tam świetni gracze, którzy potrafią co nieco ugrać, jest dobry trener ale gry na poziomie prawdziwej Legii nie ma. Moim zdaniem największym błędem jest sprowadzenie przez "Wojskowych" tych kilku graczy z Hiszpanii. Zrozumiałbym to jakby oni jeszcze grali, bo po co w klubie piłkarze, za których zostają wydane pieniądze, a oni kompletnie nic nie robią?


jest dobry trener

Urban dobry trener? Jak może ktoś, kto pracował jedynie z juniorami klubu drugiej ligi hiszpańskiej, wiedzieć cokolwiek o pracy z seniorami? A co do Hiszpanów - ich sprowadzenie to dobra decyzja, ale to, że nie grają i chyba nawet na ławce ich nie ma, to po prostu kpina ze strony sztabu szkoleniowego.

to, że nie grają i chyba nawet na ławce ich nie ma, to po prostu kpina ze strony sztabu szkoleniowego.

Jak maja grac, skoro sa slabi? No, nie wiem jak Descarga, bo go nie widzialem w akcji, Arruabarrena cos tam w Mlodej zaczaj strzelac, ale Tito nawet tam slabo gra.
Jak to pisali dziś na wp.pl, Legia ma Hiszpanów, Lech Lewandowskiego, a Wisła lidera.

Mam nadzieję że po meczu z Jagą Legia wróci do swojej normalnej gry - marzy mi się, by mecze w naszej OE były na jak najwyższym poziomie, a Legia w dobrej formie jest tego gwarantem
Mart_Poom, moim zdaniem Urban to dobry trener. Jeśli z kolei chodzi o tych nieszczęsnych Hiszpanów to tak jak napisał Matheush, oni nie grają bo są za słabi. Ale żeby nie było że obwiniam tylko jedną ze stron to: sztab szkoleniowy Warszawskiej Legii też popełnił ogromny błąd, mianowicie: zawodników się kupuje po to żeby wzmocnić drużynę, a nie po to żeby zmienić im miejsce zamieszkania. Poprzez sprawdzenie Hiszpanów w ekstraklasie nie chcą ich przetestować, więc jak? Arruabarrena potrafi w miarę grać w ME, a czy w Ekstraklasie potrafiłby tak zagrać ?

Arruabarrena potrafi w miarę grać w ME, a czy w Ekstraklasie potrafiłby tak zagrać ?

Pewnie za tydzien w Pucharze Ekstraklasy zagra z Polonia i sie okaze, czy potrafilby.

Mart_Poom, moim zdaniem Urban to dobry trener. Jeśli z kolei chodzi o tych nieszczęsnych Hiszpanów to tak jak napisał Matheush, oni nie grają bo są za słabi. Ale żeby nie było że obwiniam tylko jedną ze stron to: sztab szkoleniowy Warszawskiej Legii też popełnił ogromny błąd, mianowicie: zawodników się kupuje po to żeby wzmocnić drużynę, a nie po to żeby zmienić im miejsce zamieszkania. Poprzez sprawdzenie Hiszpanów w ekstraklasie nie chcą ich przetestować, więc jak? Arruabarrena potrafi w miarę grać w ME, a czy w Ekstraklasie potrafiłby tak zagrać ?

Urban tłumaczył się, że Hiszpanie przyszli jako wolni zawodnicy, że mają dużo mniej treningów od reszty zespołu i dlatego na razie na niech nie stawia. Nie wiem ile w tym prawdy.
E tam, bez przesady. Jeżeli kapitan i długoletni gracz klubu Primera Division jest za słaby nawet na ławkę w polskim klubie z czołówki, to wychodzi na to, że jesteśmy światową potęgą.
Legia Warszaw vs Lech Poznan

Jeszcze w poprzedniej rundzie wydawało się, iż Lech zdobędzie tytuł bez najmniejszego problemu. Jednak duża ilość remisów oraz przecietna gra sprawiły, iż Kolejorz został wyprzedzony przez Legię. Przyczyn słabszej gry piłkarzy z Poznania upatruję w kontuzjach i urazach kilku podstawowych zawodników, mniejszej chęci do gry Stilica oraz nabrania gwiazdorskich nawyków przez Lewandowskiego, który zaczął grać bardzo egoistycznie. Legia może nie gra jakoś wybitnie, ale za to bardzo skutecznie szczególnie w defensywie. W lidze wygrała 3 ostatnie spotkania nie tracąc przy tym bramki. Spodziewam się dość ostrożnej gry z obu stron i wyniku oscylującego w granicach tego z pierwszej rundy czyli 0-0, ale jak już to ze wskazaniem na Legię.
Na Legię wraca doping, częściowo wraca stary herb. Takiego święta nie można zepsuć, dlatego drużyna z Warszawy spokojnie i wysoko wygra.
I ten doping 2 tysięcy ludzi poniesie ich do zwycięstwa 6 do 0 nad Lechem Poznań!! TAK JEST!!

Może ten doping trochę zmieni, ale jak Lech zepnie poślady do sobie bez problemu poradzi z Legią.

I ten doping 2 tysięcy ludzi poniesie ich do zwycięstwa 6 do 0 nad Lechem Poznań!! TAK JEST!!

Tak, kolejny zadufany w sobie kibic Wielkiego Lecha. Prawda jest taka, że gdyby nie konflikt z ITI, Legii nie dogonilibyście nigdy. Mieć 20 tys. na stadionie a mieć kibiców to wielka różnica.

Skąd: Płock

Prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu kontrakt z Legią podpisze Marcin Mięciel

[ Komentarz dodany przez: luki: Czw Cze 25, 2009 10:15 pm ]
wie ktoś może czy jest relacja meczu:Ol. Rustavi-Legia?
Chyba tylko relacja tekstowa na stronie legialive.

PS. Jest 1:0 dla Legii!
Jest też audio
Brawo dla Legii za przypieczętowanie swojego awansu do następnej rundy eliminacji Ligi Europejskiej

Szałachowski super forma.
Ciekawy wywiad z nowym prezesem:
http://sport.onet.pl/pilk...,wiadomosc.html

Interesujące sformułowania:


Jak bardzo poważnych?

- Na pewno będziemy szukali bramkarza, bo opuszcza nas Jano Mucha, ale nie tylko. Chyba każdy, kto widział ostatnie mecze, zgodzi się, że potrzebne są nam wzmocnienia w każdej formacji. Myślę, że kupimy pięciu lub sześciu piłkarzy.

Ile planujecie na nich wydać?

- Będą to najwyższe transfery w historii Legii.



OK. To może powie Pan, co sądzi o kampanii reklamowej promującej nowy stadion Legii. Podoba się Panu, jak Andrzej Strejlau jest głaskany po głowie i je truskawkę?

- Oczywiście. Dobra reklama powinna wywoływać dyskusję i to się udało. Wasze pytanie jest tego najlepszym dowodem.




© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting