Witam szanowne grono forumowiczów szyderców i kasztaniarzy Posiadam cherokeego z liftem 3,5" i czeka mnie zakup poszerzeń felg i opon. Zastanawiam się czy da radę wsadzić opony 33"x12,5"x15" i czy one nie będą obcierać zahaczać o budę . jakie powinno być et felgi żeby to robiło.
Nie da rady. Trzeba minimum 4,5 - 5"!!! Przy tym lifcie to max. 32" W moim mam 5" i nie wiem czy zmieszczę 33".
Przy 3" to max 31". Pod 33 to 5-5,5", a i tak będzie minimalnie ocierać na dużych wykrzyżach. Opony 33x12,5 powinny miec felgi 8x15 ET nie miej niż -15, a lepiej -20.
czyli jak podniosę go 1" to 33 wsadzę? A jakie powinno być et felgi żeby to wszystko grało ze sobą
Przy 4,5" opony 33 będa ocierać.
Przy 4,5" opony 33 będa ocierać. No popatrz a mi przy 4,5" opony 35" nie obcierają
czyli cały lift do wywalenia i zamówić 5,5 wtedy można kombinować 33" oponki Dzieki za pomoc
Zobacz filmik na naszej stronie- widać jak mocno może pracować zawieszenie. Jest XJ na 31" z liftem 4,5".
Czarny, spowiadaj się co zrobiłeś
No popatrz a mi przy 4,5" opony 35" nie obcierają Nie pisz głupot, bo sam pisałes nie raz, że masz więcej liftu.
czyli 3,5"lift = max 31" oponki
AntBer85, a to czytałeś http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20737
andrzej:), czytał ja to i jak przeczytał to mętlik mi się zrobił
suchorz, czepiasz się Ale faktem jest, że gdyby nie mooooocno podcięte błotniki to i 33 by obcierało
Czarny,
przy 4,5" opony 35" nie obcierają mi tez nie
Czarny napisał/a: przy 4,5" opony 35" nie obcierają mi tez nie Następny sciemniacz. Masz z przodu 5", a z tyłu 5,5".
AntBer85, masz 3,5 cala czyli musisz dac na przod podkladki 2 calowe do tego przedłuzenie amorków resory klepnac lub dac długie wieszaki mam takie u siebie robia super do tego przewody hamulcowe panhard regulowany lub przewiercone mocowanie i bedzie gicior tylko pamietaj o jednym szerokosc felg max 10,5 jezeli kupisz 33x12,5 to twój silnik sie obsra za przeproszeniem a i felgi najlepiej -25
[ Dodano: 2010-03-16, 21:26 ]
suchorz, zaraz tam ściemniacze, my tylko lekko koloryzujemy rzeczywistość
[ Dodano: 2010-03-16, 21:27 ]
a z tyłu 5,5". ale tyle mam jak załozyłem wieszaki te bardzo dłuuuuugie a wczesniej nic nie obcierało naprawde moze ty masz super miekkie resory albo u was nad morzem te powietrze lepsze
suchorz, zaraz tam ściemniacze, my tylko lekko koloryzujemy rzeczywistość Mi to nie przeszkadza, ale chłopak zrobi 4,5", wyda kase i okaze się że dupa.
trzeba ciąć błotniki i dać długie odboje i moze to jest sposób wypierdzielic tej blachy ile sie da i ciagnac nowym stylem nisko i na wielkich kolach
A dokładnie tak, idąc tym tropem mam możliwie najniższy lift do opon 35"
suchorz napisał/a: a z tyłu 5,5". ale tyle mam jak załozyłem wieszaki te bardzo dłuuuuugie a wczesniej nic nie obcierało naprawde moze ty masz super miekkie resory albo u was nad morzem te powietrze lepsze Mam nowe resory, długie wieszaki i boje się, że 35 będą tarły. Nie chciałbym zakładać odbojników, ale chyba będę musiał.
chłopak zrobi 4,5", wyda kase i okaze się że dupa. Darek, w zasadzie żeby do XJ wsadZić cokolwiek powyżej 31 to trzeba go pociąć. A iksjotu to tylko na dobre wychodzi
[ Dodano: 2010-03-16, 21:32 ]
Ja już wyciąłem co nieco.
Nie chciałbym zakładać odbojników ja nie mam z tyłu odbojnikow wole jak resorki sie nie ograniczaja co prawda szybciej sie zuzywaja ale cos za cos
Ciekawym który Mnie podczas cięcia ograniczył snorkel
ja też chcę wyciąć co nieco i założyć buschwagoonery i dlatego pytm czy zmieszczę 33"
ja też chcę wyciąć co nieco i założyć buschwagoonery i dlatego pytm czy zmieszczę 33" Zmieścisz. Plus odbojniki
ja też chcę wyciąć co nieco i założyć buschwagoonery i dlatego pytm czy zmieszczę 33" Nie zmieścisz. Ja tez miałem takie poszerzenia i przy dobrych 5" ocierało mi.
Darek a co Ci ocierało?
panowie zdecydujcie się
Ja tez miałem takie poszerzenia i przy dobrych 5" ocierało mi.
Darek ale Ty nie miałes odbojników a Czarny pisze ze jak bedą odbojniki to wejda
AntBer85, skoro do liftu 5" da radę wsadzić 35" bez obcierania to do 3,5" wejdą 33. No nie ma bata, trzeba tylko ciut pokombinować.
Darek a co Ci ocierało? Koła dobijały o poszerzenia. Mozna założyć odbojniki, ale szkoda bo pogorszą się wykrzyże, a dzięki nim często mozna zajechać dużo dalej.
AntBer85, wstawiaj, tnij, założ poszerzenia, wsadz wieksze odboje i powinno wejść tylko wykrzyż ograniczysz ale coś za coś.
Mozna założyć odbojniki, ale szkoda bo pogorszą się wykrzyże No ja bym nie dramatyzował
Górny odbojnik w tym momencie spotkał się z dolnym, opona (35" ) ma nadal ok 2 cm luzu w górę
trzeba tylko ciut pokombinować. tylko nie za wiele to auto jest jeszcze do użytku na co dzień jak na razie bo primere mi się troszki rozbiło i czeka na naprawe
[ Dodano: 2010-03-16, 21:54 ]
AntBer85, dobrze wyciąć błotniki, podciąć bushwagoneery z produ i odbojniki. I tyle roboty.
[ Dodano: 2010-03-16, 21:55 ]
No ja bym nie dramatyzował Na prostych kołach ok, ale na skręconych wyrwie poszerzenie.
dobra skończmy temat jedna rada większy lift żeby weszło 33" i nie ograniczało wykrzyżu
AntBer85,
Na prostych kołach ok, ale na skręconych wyrwie poszerzenie. dwa centymetry jest do góry, przy skręcie jest jakieś 10 luzu, bo poszerzenie od wewnątrz jest wycięte
[ Dodano: 2010-03-16, 21:58 ]
tylko jak założę 5.5" lift to już auto tylko w teren
Czarny, Jak to możliwe? Skręt ogranicza skok zawiesznia? Bezsensu.
Czarny, Jak to możliwe? Skręt ogranicza skok zawiesznia? Nie, chodzi o to, że opona do góry ma luzu ok 2 cm a przy progach ok 10 i jak by się tą fajerą nie kręciło przy dowolnym wykrzyżu to nic nigdzie nie ociera. Nawet nie ma szansy ocierać.
Czarny, przy progu to tak. Jakbyś skręcił kierownica przy wykrzyżu jaki masz na podnośniku, to opona zerwie poszerzenie.
akbyś skręcił kierownica przy wykrzyżu jaki masz na podnośniku, to opona zerwie poszerzenie. Nie zerwie, ma duuużo zapasu - sprawdzone zostało
Mówię, że poszerzenie od wewnątrz już nie istnieje, zostało wycięte. Został tylko zewnętrzny "fartuch"
Mówię, że poszerzenie od wewnątrz już nie istnieje, zostało wycięte. Został tylko zewnętrzny "fartuch" wiem.
Obstawiam, że wyrwie to zewnętrzne. Ale nie wazne.
W przyszłym tygodniu zakładam 35 na felgach 8x15 ET-27 i sam zobaczę. Oponki już jadą.
o to takie chyba sobie zamówię co by mieć spokój i na pewno 33" nie będzie obcierać http://www.roughcountry.com/jeep_xj_6x.html
AntBer85, dokup tylko dłuższe przewody hamulcowe i innego Panharda, bo ten jest do kitu. Wytrzymuje max miesiąc i nigdzie nie ma końcówek na wymianę. Przy takim lifcie powinne być założone obniżenia wahaczy. http://www.roughcountry.c...l_arm_drop.html Zgodnie z opisem- powyżej 4,5" nalezy je zakładać.
a tak realnie ile można wziąć za lift 3,5 uzywany i koła bfg mt 31"
Obstawiam, że wyrwie to zewnętrzne. Nie wyrwie
suchorz napisał/a: W przyszłym tygodniu zakładam 35 na felgach 8x15 ET-27 i sam zobaczę.
Zobaczysz, że wyda Wiem, że wejdą. Mam 7,5" Zobaczę tylko jakie duże odbojniki będe musiał założyć.
a niech się obsra ale nie chodzi mi o to ze padnie tylko uwierz mi i]nie bedzie miał siły mielic tymi kołami , wiem z doswiadczenia miałem rózne koła w swoim 2,5