ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Może nasze Szanowne Grono kolegów wzorem forum z USA zechce podzielić się z innymi zdjęciami swoich Jeepów na pięknych oponach terenowych ----- AT i MT po liftach i bez. Ja jako pierwszy - jak tylko odbiorę swoje kapcie to zaraz wklejam swojego na Kumho.


bylo http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=42859
olo2oo1, może sie mylę ale tytuł był zdjęcia felg na Jeepach i to chyba nie zabardzo przyciągnęło uwagę, ja sam jakoś też tego tematu nie znalazłem wcześniej, ale początek był dobry i chyba warto reaktywować temat bo dużo kolegów pisze o tym że chcialiby mieć również ładne opony - i coś z tego może być przydatne
MTV


Dobra to ja na początek

żeby zachęcić

Mój

Lift 1" bo to CRD

Poza terenem GY Wrangler


W terenie






Teraz lift +2" trochę klapnięte sprężyny powinno być 3"

Poza terenem

Na bulwarowych 22"




na bulwarowych 22" po lekkim piasku





A teraz KUMHO KL71 - 32" jeszcze na lifcie 2"

Na czysto



W terenie











"Bez Snorkela dalej nie jadę!!"

mcdziubek, ten dodge challenger z Twojego podpisu to Twoje autko? <buja_w_oblokach> to lepiej jego zdjecia wstaw niż jeepa
Na Dzielnicy Barnes jest auto komis USA i miałem jazdę próbną dodgem challenger 6,1 SRT

wiem ze to będzie moje autko może nie teraz ale jak już zmienię zawód za 18 miesięcy to pierwsze odlozone pieniążki pójdą na Dodge-a.

po prostu jest to przyjemność dla oka no i mocna dawka adrenaliny.



A ze to rodzina Jeepa to mogę mieć w podpisie..., przy okazji to zdjęcie dodatkowo mi wyznacza cel i mnie motywuje... Do ciezszej pracy...

[ Dodano: 2010-04-09, 01:26 ]
mcdziubek, nieźle się prezentuje twój
To i ja się trochę pochwalę:
Opony Kumho KL71 33x12,5x15 lift 5,5"




a tu KL71 33x12,5x15, ale już z liftem 7,5"





opony Hankook MT 35x12,5x15 lift 7,5"



suchorz,

zajebiaszczo wygląda monstrum normalnie no...,

ja dorzuce jeszcze z liftem 4,5" oraz z liftem 6,5" (dzięki podkładkom).

Ale to dopiero w Czerwcu.

DJa-cek,

dzięki. Ale jakbys go zobaczył teraz z tym snorklem i podziurawionym blotnikiem ehhh
wyglada padaczka...

Muszę to poprawić.

No chłopaki i dziewczęta chwalić się tutaj swoimi kółeczkami Please...
mcdziubek - jedno pytanie.
Na jednym z prezentowanych zdjęć zabierasz się z hi-liftem za fabryczne progi - one to wytrzymują? Pamiętam, że gdzieś doczytałem (nie wiem gdzie), że progi w Overlandzie są mocniejsze niż w limitedzie czy laredo i, że faktycznie tak można - prawda to?
Suchorz twoje monstrum na tych Hankookach to marzenie
mcdziubek, te lampy z przodu raz okragłe raz kwadratowe - to wszytko dla urody

[ Dodano: 2010-04-09, 22:30 ]
Śmiało można używać progów w Overlandzie.

tyle że najlepiej przy otwartych drzwiach bo lakieru zdzierać nie będzie

ja przy drzwiach zamkniętych parę razy już zdarłem lakier.




[ Dodano: 2010-04-09, 23:27 ]
A tak poza tematem jakie opony maksymalnie moge założyć do mojego XJ-a?Przymierzam się do liftu 2"
Jeśli już mamy taki temat to czy ktoś posiada XJ z 2" liftem i oponami 235/75R15? Może wrzuci fotke z profilu, proszę.

A tak poza tematem jakie opony maksymalnie moge założyć do mojego XJ-a?Przymierzam się do liftu 2"
max 31x10,5x15, ale zalecane to 30x9,5x15
TOŁTI, 2" to nie lift, tylko lekka zmiana wyglądu.
Zakładałbym min 3".
Najtańsze jest Rough Country, a jakoś nie jest zła.
Możesz napisać np do: Moo Moo Jeep lub Stebla mieszkają w USA i wysyłają lifty do PL.

2" to nie lift, tylko lekka zmiana wyglądu.

Piłeś ? Paliłeś nie to, co trzeba ? Czy to tylko chęć dowartościowania się ?
Nawet 0.5'' to lift.
mcdziubek mógłbyś dać jakąś fotę tej nakładki albo link? ew. na priv żeby tu nie śmecić.

TOŁTI, 2" to nie lift, tylko lekka zmiana wyglądu.
Zakładałbym min 3".

Suchorz ma rację tu masz zdjęcie takiego po lifcie 3" oraz aukcje z alledrogo z całym komletem: http://www.allegro.pl/ite...xj.html#gallery oraz kilka zdjęc z (może któregoś z naszych chłopaków ),
piszą że ten zestaw daje możliwość zamontowania max kół: 33" x 10.50

piszą że ten zestaw daje możliwość zamontowania max kół: 33" x 10.50
nigdy w życiu.

Koła 33 wymagają liftu min 5,5".

Pod 3" to max 31" i to wcale nie jest z luzem, dopiero 4,5" daje pełną możliwość skoku zawieszenia dla kół 31".
Mam na myśli możliwość pełnego wykorzystania zawieszenia bez stabilizatorów.
Robiliśmy takiego na 4,5", opony 31 i przy pełnych wykrzyżach ociera o nadkola.

Lift z linka jest za drogi i nie kompletny.
Brakuje dolnych wahaczy, obniżenia stabilizatora przedniego, dłuższego przewodu hamulcowego na tył i przydałby się regulowany Panhard.

DJa-cek napisał/a:
piszą że ten zestaw daje możliwość zamontowania max kół: 33" x 10.50

nigdy w życiu.

Koła 33 wymagają liftu min 5,5".

Pod 3" to max 31" i to wcale nie jest z luzem, dopiero 4,5" daje pełną możliwość skoku zawieszenia dla kół 31".


no i takie głupoty napiszą ! >>wlanglery.pl << a ludzie kupują
Tak to już jest.
Chcą wcisnąć towar i tyle.

Koła 33 wymagają liftu min 5,5".
Nieprawda

suchorz napisał/a:
Koła 33 wymagają liftu min 5,5".

Nieprawda


bo
Bo jeśli podetniesz błotniki, założysz dłuższe odbojniki z przodu i z tyłu to przy lifcie 5,5" wchodzą bez najmniejszego problemu opony 35". I nic nie obciera, nie rwie i nic złego się nie dzieje. Wiem, bo tak właśnie mam. I nie tylko ja
Opony 33" przy podobnych kombinacjach spokojnie wchodzą do liftu 4"
Kristoff,

Jeden kolega z Rudy Śląskiej jeździ tu ze mną na autobusach i na kowalstwie się trochę zna, spróbuje od niego wydębić rysunek techniczny.

suchorz napisał/a:
Koła 33 wymagają liftu min 5,5".

Nieprawda

Nie kłuć mi się znowu.
Te twoje 35 muszą być jakies małe, bo moje przy 7,5" z przodu przycierają o poszerzenia i tylko przy prostych kołach mieszczą się w nadkolu, przy skręconych już nie.
Przy pełnym wykrzyżu.
Mierzyłeś je kiedyś?
Może maja tylko napis 35"?

Jeśli już mamy taki temat to czy ktoś posiada XJ z 2" liftem i oponami 235/75R15? Może wrzuci fotke z profilu, proszę.

Zobacz w mojej galerii.
suchorz, genialnie wygląda na tych Hankook MT, dużo lepiej niż na Kumho

Te twoje 35 muszą być jakies małe, bo moje przy 7,5" z przodu przycierają o poszerzenia i tylko przy prostych kołach mieszczą się w nadkolu, przy skręconych już nie.
Albo te Twoje 7,5" mierzone było od ziemi

liftu brak a i opony średnio terenowe

felgi Mangels 10x15, ET -38 opony 265 70 R 15 Cooper Discoverer Sport HP



suchorz, genialnie wygląda na tych Hankook MT, dużo lepiej niż na Kumho

Cherokee +lift 2' bfg alltraki 245/75/16



Jeśli już mamy taki temat to czy ktoś posiada XJ z 2" liftem i oponami 235/75R15? Może wrzuci fotke z profilu, proszę.

Masz fotki w mojej galerii.
Jak zrobię porządne to wrzucę więcej.
(tył mi wyszedł jakiś 1' bo sie kowal rypnął w "obliczeniach" , ale bedzie wyżej)
Kosynier4x4, dzięki bardzo mi pomogłeś

Kosynier4x4, dzięki bardzo mi pomogłeś

A ja nie?????????
Chciałem zaprezentować WK 5,7 lift 2", 265/70R17 - Kumho KL78 AT, dystanse AL - 3cm
opona cicha, dobra trakcja na zakretach prowadzenie bardzo dobre.




Przy skręcie jest ok 1cm luzu od natkola - przy gwałtownym podjechaniu na krawężnik delikatne przyciera - jest to sprawa minimalna !



Porównanie 265/70r17 - 235/65r17

DJa-cek w terenie będzie tarło jak diabli.

Ale tak ogólnie to ładny Jeep.

DJa-cek przy wjeździe na byle krawężnik będzie tarło jak diabli.

Czarek dzisiaj podjeżdzałem u nas w Zielonce (a mamy krawężniki wiadomo jakie ) i efekty są widoczne na zdjeciu, chyba zalezy od wysokości bieżnika - ja mam 13mm i narazie jest prawie (jak będzie trzeba to się sklepie troche )

[ Dodano: 2010-04-15, 19:10 ]
czarekb, Ty też Ale Twoje fotki były troszkę gorsze. Przepraszam że nie napisalem o Tobie

Albo te Twoje 7,5" mierzone było od ziemi albo na jakiejs wydmie nadmorskiej a tak serio to ja mam okolo 5 cali opony realnie 34 i nic nie obciera nawet przy maksymalnym gieciu budy ,
koła silverstone 285/85/16 wg tabeli 35x11x16 realnie przy cisnieniu 0,8 34 cale
lift jak wspomniałem okolo 5 cali brak stabilizatorów błotniki wyciete felgi szerokosc 8 cali .


w tle bfg 33 cale

a tu mój xj na mikro 31 calach lift z przodu ten sam!!! tył był nizszy
potem były jeszcze 32cale i 33cale
zamiast odrazu wsadzac konkretnie to sie człowiek mieszał
lift 2"
31/10,5/15


Lift OME 2"
BFG AT 265/70/17
Dystanse 30mm

klaudiusz, zdjęcie się nie otwiera - a szkoda
U mnie się otwiera i jest, może kliknij odświerz
_bodzio_, _bodzio_, a gdzie takie piekne jeziorko

otwiera się komu te zdjęcie Klaudiusza
Mi sie otwiera .... jest cały czas

Mi sie otwiera .... jest cały czas ok ! tylko w explorerze mi się nie otwierają - tylko mozilli . A może masz jakieś zdjęcia tego momentu obcierania przy natkolu ? Albo opisz jak to wygląda przy BFG at

otwiera się komu te zdjęcie Klaudiusza

Internet Explorer

DJa-cek, nie znasz takie zadupie WWL
DJa-cek, ładny
Witam, a nieterenowymi kołami tez sie można chwalić czy dać sobie siana??
jeśli jakieś fajne slicki to dajesz, a tak serio to się chwal
Leniwiec1982,

no pochwal się pochwal
http://img709.imageshack....20100416041.jpg nowy nabytek i niech ktoś mi powie ze 31" nie wejdą do STOCK XJ troche obcieraja ale daje sie jezdzic

http://img709.imageshack.us/gal.php?g=20100416041.jpg nowy nabytek i niech ktoś mi powie ze 31" nie wejdą do STOCK XJ troche obcieraja ale daje sie jezdzic
Bushwackery musisz założyć bo inaczej Policja dowodzik zabierze
klaudiusz, u Ciebie nie wystają z tyłu poza obrys błotnika

bo u mnie jest tak:


i jeszcze jedno - o ile przekłamuje ci licznik na tym rozmiarze
Wystają minimalnie a licznik przekłamuje jakieś 10km/h czyli jak jade 190 km/h to tak naprawde jade 200 km/h

jak jade 190 km/h to tak naprawde jade 200 km/h

niezłe a jaki indeks prędkości masz
Opon? Nie wiem ATki zwykłe BFG ..... no prędkość dla przykłądu podałem przecież tyle nie pojedzie, nawet z górki
ja mam Hankook Dynapro MT 245/75 16 na felach ET -35 i wygląda kul



stopiw, nieźle na tych Hankookach wygląda fele też masz Masz zdjęcie całosciowe no i gdzie takie fajne rurki zakładają (ładne bo podgięte do góry) nigdzie takich nie znalazłem

[ Dodano: 2010-04-17, 14:09 ]
DJa-cek, to orginalne hamerikanskie taki zza wody przypłynął


[ Dodano: 2010-04-17, 14:26 ]

[ Dodano: 2010-04-17, 14:13 ]

orginalne hamerikanskie

Bushwackery musisz założyć bo inaczej Policja dowodzik zabierze dowodziku nie mam


liftu brak, kółka 225/75/r16 GoodYear Wrangler AT-R

w planach lift 2' i większe kółka (245/70/r16)

przecież tyle nie pojedzie, nawet z górki

Jak to?

Mój kopciuch jedzie 195 kmh

a twój?

[ Dodano: 2010-04-18, 01:19 ]

A co to za firma produkuje te oponki i gdzie je kupiłeś??
Maxxis Mudzilla LT kupilem je od kolesia ktory mial je na grandzie , ale go sprzedal a oponki mu zostaly , mowi ze na takich przyprowadzil z niemiec
Dziękować dziękować

ja i tak bym musiał pomyśleć o jakichś Mangels felgach czy coś z ujemnym et. Bo na 17" felge to na pewno nima.
[ Dodano: 2010-04-18, 16:20 ]
no widzę widzę ale prawdę powiedziawszy nie widziałem wyższych liftów niż 2" do KJ
..poniżej Kumho 31` ET -25, lift 3.5 (do wczoraj lift 2, ale chciało bez stabilizatora powyrywać błotniki)

http://www.fotosik.pl/pok...888a3d195a.html
Bushwackerów długo nie będzie , bo na wykrzyżach pozrywa

Bushwackerów długo nie będzie , bo na wykrzyżach pozrywa
No i błotników też.
No dobra a co jeśli do mojego liftu 6,5" dam te co mam

to chyba małe bedą 32"??

Do liftu 4,5" starczą ale do 6,5" to jakie max??
mcdziubek, oprócz liftu weź jeszcze pod uwagę wytrzymałość chociażby półosi.
lift to nie jedyny wyznacznik możliwości założenia wielkich kół.
Ale ja w teren nie jeżdżę ze reduktor i faja

No dobra to zostanę na razie na tych 32".


Bushwackerów długo nie będzie , bo na wykrzyżach pozrywa
No i błotników też.

...spoko:)
Jak przetrzymają weekend to w przyszłym tyg będzie już 5.5:)
no to i ja się pochwale

bulwar felgi i opny


kaczmar, jekie et mają twoje felgi ? i podaj rozmiar opon
oponki to 225/75 r15 a ET niestety nieznam. sprawdzalem podczasa zakladania ale nie znalazem.

na felach ET -35
na tej fotce to nie wygląda na et - 35
XJ 4.0 HO
235/75/15 - Insa Turbo DAKAR
felgi od TJ, ET coś koło +35 chyba bo nie różni się zbytnio od zwykłych XJ




To i ja się dokleje. Wielkość opony 235/75R15 reszta jak w podpisie.



Uploaded with ImageShack.us

Ale ja w teren nie jeżdżę ze reduktor i faja

buhahahahahah
MC, nie wierze !
przeciez takie sprawy to az sie proszą
...
fakt chlopaki maja racje!
wjedziesz gdzies, przybloknie Cie, to dasz w palnik zeby wyjechac i moze byc roznie...!
Kiedyś sie pytałem czy moge wrzucic zdjecia swoich felg, dostałem pozwolenie mimo tego że auto bez liftu i w ogole nieterenowe gumy. Zrobiłem w końcu zdjęcia i dokładam. Nawet moja zona - co nie jest takie oczywiste - powiedziałą że sie jej podobają więc nie piszcie nic innego



Leniwiec1982, więc myśle że auto masz nieźle się prezętuje - felgi dawałeś do proszku ? bo kolorek niezły.
Felgi fabrycznie taki kolor mają Alutec Grip
No dobra

jak będę miał już lift 6,5"

to na te bulwarowe 22" koła mogę kupić BFG AT w rozmiarze 325/60/22 czyli jakieś 38"

czy 38" wejdzie mi na 6,5" lift chodzi mi tylko na szose.

Bo w teren to jakie kapcie max chyba 34"?? Czy wejdzie już 35" w teren.

proszę pamiętać ze 38" to są wyższe niż Tirówka czyt. Opona do ciężarówki oraz Busówka czyli do Busa
na seryjne mosty

na seryjne mosty

No wiem ale ...

Po prostu są super w rozmiarze 37.4" cala



Dostepne w tych rozmiarach na moje bulwarowe 22"

325/50R22 ( 885x325, 34.8x12.8 ) 122S 22x10.0 to 22x12.5 $525.00 each Order here buy
325/60R22 ( 949x325, 37.4x12.8 ) 123S 22x9.5 to 22x12.5 $563.00 each Order here buy

[ Dodano: 2010-04-30, 21:24 ]

Chyba 34.8 cala już wejdą na 6,5" lift no nie
moim zdaniem będziesz musiał ciąć zderzaki.
Ale mogę się mylić.
Szczerze to jeszcze nie slyszałem o WG na 6,5''

Szczerze to jeszcze nie slyszałem o WG na 6,5''
W USA trochę takich jest już.
http://claytonoffroad.com...products_id=176

Może to cię zainteresuje Użytkownik "Ron4x4" ma 6,5" lift z tym że opony to bfg m/t 35"http://www.jeepsunlimited...=268046&page=54

he he he a nie mówiłem - i to duuuużo wycięty

[ Dodano: 2010-04-30, 22:39 ]

USA - WG
WJ/WG to jedno i to samo.
suchorz, a ty co o tym myślisz??

ten lifcik 6,5" to chyba 34.8" to za dużo

Chyba 34" jest optymalnym rozmiarem opon??

Jest jeszcze opcja 32.8" na te 22" ale to będą tylko wtedy na szosę
wydaje mi sie że 33" to troche za mało

Jak ty masz 35" na 7,5" a wcześniej miałeś 33" na 5,5"
to u mnie na 6,5" to minimum 34".
Atturro jakieś tam

AZ800 305/45 R22 118V XL M+S marking BSW



mcdziubek, możesz założyć jakieś szosowe 34.
Miałem 33" pod 5,5" i w terenie był na styk (brak stabilizatorów), więc na asfalcie ze stabilizatorami będzie ok.
Musisz mocno uważać na mosty.

suchorz, a ty co o tym myślisz??

ten lifcik 6,5" to chyba 34.8" to za dużo

Chyba 34" jest optymalnym rozmiarem opon??

Jest jeszcze opcja 32.8" na te 22" ale to będą tylko wtedy na szosę
wydaje mi sie że 33" to troche za mało

Jak ty masz 35" na 7,5" a wcześniej miałeś 33" na 5,5"
to u mnie na 6,5" to minimum 34".
Atturro jakieś tam

AZ800 305/45 R22 118V XL M+S marking BSW

Obrazek
Obrazek


mcdziubek na forum amerykańskim znalazłem takiego WJ

Użytkownik napisał że ma 6.5" lift Long Arms i 35" BFG KM2

Ale widać na pozostałych zdjeciach że nieźle wyciął nadkola


Tu jest WJ z liftem 8,5" lecz nie wiem czy można go w jakikolwiek sposób osiągnąć

Użytkownik jego napisał że ma rozmiar opon
315/75/16 Goodyear Wrangler MT / R
A tak wygląda


TOŁTI, sorki ze ci od razu nie odpisalem.

Od razu sprawdzilem tamten Twój link. Ale Malwina mnie wygonila do kąpieli sprzed laptopa bo teraz siedzi ona na "naszej klasie". Miałem powklejac ale widzę ze ty mnie ubiegles.

Dzięki Men

No dobra czyli co, spokojnie mogę dać 34.8 cala Nitto Grrapller AT ale to tylko na szose i może troszkę na jakieś tam szutry. Skoro temu w stanach wchodzi 35" i to MT, no fakt ze podcial trochę ale z tylu jest ok. To za 4 sztuki by było ze 1200 USD + przesyłka od MooMoo to było by coś koło 1500 dolarów. Taniocha. Bo za Toyo Open Country AT tu w UK chcą dziady po 380 funtów.

A w teren ciężki to co? 33" Max tak?

[ Dodano: 2010-04-30, 22:27 ]
mcdziubek, tak obserwuję Twoją karierę i stwierdziam --- idziesz ostro do góry a tak na serio nie dawno u Winia widziałem chyba 2-kę tak więc ta szybkość przeistaczania jest wzorcowa dla wszystkich WJ-tgów (i nie tylko) z naszego forum --- chyba idziemy w kierunku hamerykanów czekam na zdjęcia
Chyba na szose jednak dam te Atturo AZ800 dadzą mi 32.8" w obwodzie koła

a pieniadze które zaoszczędze z zakupu tych powyżej to pójda na 33.3" Toyo MTR czyli 295/70/17

DJa-cek, Wiesz bo ostatnio sie Wkur.... tzn. Zdenerwowałem się bo






zobaczyłem to dziadostwo i jeszcze na dodatek z blokadami mostów a zrobione tylko jako reklama jakiejś firmy. Zaproponowałem mu wyjazd w teren a on mówi że to auto nie do terenu bym go normalnie ale nie postanowiłem w takim razie sobie nie żałować i zrobić też wysokiego ile sie da
mcdziubek, ten pickup ma duży lift na ramie zrobiony, a nie tylko na zawieszeniu..

ma duży lift na ramie zrobiony

Aaaahaaaa

powiedział mi że ma 10" lift.

Damy radę. Może mój nie będzie tak wysoki nie mniej jednak będzie wyższy niż RR Sport lub RR Vogue - po prostu jest tu ich dużo a Jeep jest w mniejszości więc musi być wyższy niż te padaczki
nie musi - robić musi. O
mcdziubek se kup takie felgi jak moje to ci żaden rr nie podskoczy
Leniwiec1982,

słuchaj tak popatrzyłem bliżej na twoje felgi a szczególnie na tarczo-bębny z tyłu.

Może byś je pomalował jakimś szprejem??

Ja tak zrobiłem





Czym najlepiej pomalować zaciski i tarczo bębny - pordzewiały przez zimę strasznie
Czego użyłeś Mcdziubek i czy się trzyma należycie? Ostre hamowanie już było czy fotki od razu po malowaniu?
Też mnie ta moja rdza po założeniu nowych felg obrzydziła, ale nie mam narazie czasu żeby sie pobawic w malowanie. Jak tylko sie czas znajdzie to kupie jakaś farbę odporną na wysokie temperatury i odświerze, obiecuje

to dziadostwo Ford Ranger

Czym najlepiej pomalować zaciski i tarczo bębny - pordzewiały przez zimę strasznie

Panowie może tym http://www.allegro.pl/ite...wych_400ml.html lub http://www.allegro.pl/ite..._najlepszy.html

kolega tym malował - jest nieźle, wszystko się trzyma
- widziałem też pomalowane - miedzianką do śrub http://www.allegro.pl/ite...iowy_400ml.html

[ Dodano: 2010-05-03, 15:43 ]
mcdziubek, pozostaje tylko tak zrobić

albo chociaż tak:


pozostaje tylko tak zrobić
już gdzieś to to widziałem

już gdzieś to to widziałem jest taki jeden na forum co ma go (lub miał) w avatorze ciekawe czy tak wyjdzie

mcdziubek, pozostaje tylko tak zrobić
Obrazek
albo chociaż tak:
Obrazek


Ciekawe jaki ma lift i opony
Trochę się temat zakasztanił, ale co tam :

Seryjny ZJ na oponach Matador Izzarda AT 235/75/15 ( oczywiście w żadnej pozycji nie było tarcia )



ZJ +3" na oponach Kumho KL71 31/10.5/15 ( przy pełnym skręcie lekkie tarcie o wahacz )




oski 34 ładny ten twój ZJ

Czym najlepiej pomalować zaciski i tarczo bębny - pordzewiały przez zimę strasznie
Czego użyłeś Mcdziubek i czy się trzyma należycie? Ostre hamowanie już było czy fotki od razu po malowaniu?


najzwyklejszego hammeritta silver.

4ÂŁ za puszke. Tak wiem ze są farby odporne na temp. Itp...

Ale już ta farb jest tam od roku trochę zeszła ale nie dużo. Trochę smierdzialo przez pare dni ale potem spoczko.

Teraz jak będę robił to Piotrek ma piaskarke czy cóś i oddam do piaskowania i malowania.

Tym razem dam chyba czarną farbe profi.

To jest naprawde proste i na każde koło po 30 minut. Nadmiar farby co pędzlem wam się chlapnie na tarcze to klocki potem szybko to weryfikuja.

No

ZJ +3" na oponach Kumho KL71 31/10.5/15 fajne te Kumho takie też ma mcdziubek (sam widziałem potwierdzam ) - niestety w Polsce rozmiar 265/70r17 niezdostępny niewiedzeć czemu skoro ponoć mamy jewrope fele też fajne

niestety w Polsce rozmiar 265/70r17 niezdostępny
to w EN kup - ja tak zrobiłem
Proszę tutaj rozmiar 265/70/17 takie jak moje i 14GT ma.

http://alloywheels.com/ty...file=70&size=17

mają 20 na magazynie teraz.

[ Dodano: 2010-05-03, 22:49 ]

To koszt się zmniejsza do 450ÂŁ gdy wybierasz opcje McDziubek Jeep Transport i Spedycja
wielkie dzięki ! zapomniałem że tylu nas po świecie może ktoś skorzysta bo oferta no i chyba dobry temet biznesowy patrząc na ilość uzytkowników 4x4.
Tylko pamiętać

opon mogę zabrać tylko dla jednego jeepa wiec kto pierwszy ten lepszy.
przyznam się - nie kupowałem jeszcze w EN - możecie mnie oświecić w tej sprawie - jak się płaci - przy odbiorze w EU czy PLN czy ?
DJa-cek,

Uzywasz ten link w/w i klikasz ile chcesz opon
potem wstukujesz swoją kartę debetową/kredytową swoje dane itp...
Potem adres do wysylki. Tzn adres klikasz ze odbiór osobisty gdybym ja odbierał tzn. Collect in person

i już są Twoje..

DJa-cek,

Uzywasz ten link w/w i klikasz ile chcesz opon
potem wstukujesz swoją kartę debetową/kredytową swoje dane itp...
Potem adres do wysylki. Tzn adres klikasz ze odbiór osobisty gdybym ja odbierał tzn. Collect in person

i już są Twoje..


dzięki za szkolenie
Wracając do Tematu

Jeep WG 4.7 2000 r. już Lift +2".

Kolega Rafał M. z pracy

General Grabber AT 265/70/16 na felgach 16" Lift 0" na zdjęciach.








No i nasze 3 Jeepy pod Zajezdnią Autobusów

Od prawej

Gryzli
Rafał
McDziubek



General Grabber AT 265/70/16 na felgach 16" wyglądaja nieźle, nawet o nich myslałem no i były dostępne w Polsce a jak one się sprawują w warunkach zimowych?

[ Dodano: 2010-05-06, 10:14 ]
Solt jest Adminem

dziękuje ze masz o mnie takie dobre zdanie ale ja sam jeszcze się uczę o Jeepach i wiele rzeczy nie wiem. Jest tu wiele innych mądrych głów.

Niemniej jednak dziękuje

Solt jest Adminem jeszcze za dobrze się nie obeznałem w tym temacie

BFG 33/12.5/15, felgi Mangels 7Jx15 ET-5. 3cm liftu budy plus jakieś 2.5'' zawieszenia, z przodu trochę mniej bo klapło. Przód obciera przy skrętach o resory a tył na większych dołkach o flery.





luki1233, jak Ci się jeździło w zimie na tych oponkach?


[url=http://img571.images....th.jpg]Obrazek

Auto i opony prezentują się nieźle, ale chyba coś ci się leje z silnika (jakaś taka plama pod autem)
plama nie z mojego
W sumie to nie miałem za wiele okazji pojeździć w zimie, opony założyłem pod koniec zimy.
Co jest ludzie? To nie zima...

W sen niedźwiedzi żeście wpadli??

Nikt już oponami chwalić się nie chce??
mcdziubek, bo ci co meli czym to się pochwalili a reszta cichutko siedzi w koncie i ogląda foty

Co jest ludzie? To nie zima...

chuć zimno i mokro
no to Panowie ruszamy dalyj





więcej zdjęć jak do mojej hacjędy dojdzie woda w tedy przyda - przyda
...ja do niedawna jeździłem na KL-kach 31`. Dziś KL-ki poszły do innego domu a ja nabyłem Maxxisy BigHorny 33x12x5r15
Prezentuje się godniej:)

http://www.fotosik.pl/pok...55b12d5fe1.html

mcdziubek, bo ci co meli czym to się pochwalili a reszta cichutko siedzi w koncie i ogląda foty to niech se oględają - dajcie fajne foty i już fajnie się ogląda takie machiny

[ Dodano: 2010-05-20, 20:39 ]
dyzio767

Piękne te twoje Maxxisy Jaki mają indeks prędkości

dyzio767

Piękne te twoje Maxxisy Jaki mają indeks prędkości


Q

108Q
A tutaj moje opony, podcinanie i poszerzenia:

http://picasaweb.google.p...CKf-iqCj7JXBaA#

A tutaj moje opony, podcinanie i poszerzenia:

http://picasaweb.google.p...CKf-iqCj7JXBaA#


fajnie wygląda te gumy poszerzające - skąd masz? po załażeniu dystansów trochę teraz wystają poza błotniki ! ale może przegląd przejdzie
Ja wczoraj zamontowałem do swojego czarnucha 33x12,5x15.




zamontowałem do swojego czarnucha 33x12,5x15 też by Ci się przydały poszerzenia błotników jak wam się jeżdzi na czarnym w MT-kach

też by Ci się przydały poszerzenia błotników
Będą

ja tam uważam, że są całkiem ciche i świetnie się dały wyważyć, a wiara zawsze się będzie na jeepa gapić jak założysz ciut większe koła
miciurin, jakie masz ET na tych felach?

miciurin, jakie masz ET na tych felach?
ET -12
Gremlin, dzieki
2010/05/26

czy jest potrzebny odrębny tamat o liftach
Tak
88% [ 45 ]
Nie
11% [ 6 ]

cieszy taki obrót sprawy : bo przecież lifty, opony, felgi - to jest coś co jest fajne w tych samochodach

Czym najlepiej pomalować zaciski i tarczo bębny - pordzewiały przez zimę strasznie

W ofercie posiadam spraye do zacisków hamulcowych firmy Motip :
http://allegro.pl/item104...0ml_tuning.html

Dokładnie takie same jak te z tym że po 25zł

Zestawy takie do malowania też mam po 70

Pozdrawiam Serdecznie.
Efekty dzisiejszej ciezkiej pracy

wzi13, jaki masz lift, markę i rozmiar opon - opłaciła się ta ciężka praca
Opony kumho kl71 w rozmiarze 33x12.5r15
lift Rubicon Express 4.5" + podkladki 1" do tego sporo pracy w ogarniciu calej reszty

Opony kumho kl71 w rozmiarze 33x12.5r15
lift Rubicon Express 4.5" + podkladki 1" do tego sporo pracy w ogarniciu calej reszty
przy tym rozmiarze - nie masz problemów ze wspomaganiem? pytam bo u mnie wszystko wysiada w tym temacie ! ma ktoś podobne problemy po założeniu większych opon i dystansów?
Wspomaganie dziala
Za to chyba troszke abs wariuje ale to minimalnie
A ja przechodzę wszelkie naprawy związane ze wspomaganiem dzisiaj czeka na mnie naprawa wspomagania

[ Dodano: 2010-06-08, 20:14 ]
DJa-cek, niestety kolego wszelkie lifty i wymiany opon wyciągaja słabe punkty mnie rozciekła sie pompa wspomagania a i zawieszenie swoje dostało

wymiany opon wyciągaja słabe punkty mnie rozciekła sie pompa wspomagania ale opanowałeś sytację ja wymieniam własnie maglownicę !
DJa-cek, tak kupiłem uzywkę moja odremontuje i na spęd
Chłopaki chwala sobie również oponki KUMHO Road Venture MT KL71, podobno niesamowicie mocne, w USA jedne z najmocniejszych podobno.
obiecywałem że się pochwalę jak wyglądają seryjne fele od ZG 96 po piaskowaniu i malowaniu, i proszę:


goodfella, wygladają jak nowe - po piaskowaniu dałeś lakier piecowy? - bezbarwny czy jakiś inny? jakie masz oponki?
faktycznie wyglądają jak nowe (aż nie pasują do auta ) ja ich nie robiłem osobiście tylko firma która się zajmuje takimi renowacjami. Piaskowanie później podkład , lakier i bezbarwny, czyli tak jak w nowych. Cena za kpl + zciągnięcie i założenie opon 500 PLNów. Opony Coopery Discovery M+S 235/70 R16 ale przed zimą chciałbym wymienić na BFG A/T. Zobaczymy czy kaski starczy bo jak na razie "pakiet startowy" już o 4000 zahaczył.
goodfella, zanim się zdecydujesz na te BFG AT to przeczytaj opinnie http://www.jeep.org.pl/fo...er=asc&start=45

Może jakieś ciekawe zdjątka z wakacji z Jeep-em



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting