Wreszcie moj swiateczny prezent dla jeepa zostal zamontowany. Dziala perfekcyjnie. Juz nigdy ni ebede niam problemu z tym beznadziejnym fabrycznym rozwiazaniem zmiany biegow reduktora. Tak wyglada w pozycji 2H: Tak w 4H: Tak w 4L: A tak to wszystko wyglada od dolu:
Mam ten zestwa dopiero jeden dzien a juz moge go szczerze polecic!!! Jedna z lepszych rzeczy jakie zamontowalem do mojego Jeepa!!!!
Prawie dokaldnie tak jak widzialem wczesniej na zdjeciach. Troche dziwnie, ze tak sie bardzo chowa w pozycji 2H. Nie przeszkadza to w przelaczaniu?
Troche dziwnie, ze tak sie bardzo chowa w pozycji 2H. Tak chcialem.
stebel a że tak laicko zapytam jakie to ma + poza wyglądem ?
pozdrawiam
Takie ze likwiduje ten fabryczny nieudany patent z ciegnami. Juz nie raz zdarzalo mi sie ze nie mogelem przelaczyc biegu lub bylo to bardzo trudne bo auto krzywo stalo w terenie. A w czasie wyjazdu do moab ciegna zupelnie sie rozlaczyly. Novak jest podlaczony bezposrednio do reduktora i w zadnym miejscu nie ma nic wspolnego z buda auta w przeciwienstwie to starego rozwiazania - dzieki czemu biegi mozna zmieniac w kazdej sytuacji i nie bardzo ma sie co rozlaczyc.
dziękuję za oswiecenie. znowu się czegoś ciekawego dowiedziałem.
pozdrawiam
No to chyba w YJ (z manualem) rozwiązanie było lepsze ?
No to chyba w YJ (z manualem) rozwiązanie było lepsze ? to jest takie samo rozwiazanie jak w tylko dawniej ( do 95) było w standarcie teraz trzeba "tjuningować" fabrykę bo tradycujnie spierdzieliła to co było oki