Mam nadzieję,że to dobry dział.Jak nie,to proszę o przeniesienie. Myślę że niektórym się to przyda.Jako że ZJtów zrobionych pod extreme jest mało to pewnie mało będzie odpowiedzi,lecz miejmy nadzieję. Jak możecie to podajcie kilka sposobów na odchudzenie tego grubasa. A tak przy okazji to ile to coś waży w stocku ? Z góry dzięki.
Aha,zapomniałem napisać że proszę o unikanie bezmyślnych odpowiedzi np. "Dach można wyciąć" lub "karoserię wyrzuć". Dziękuję.
ile to coś waży w stocku
5,2 - 1850kg
Kurna a Kosy 2,4t Czyli że w teren można brać Deska rozdzielcza całkiem do wyrzucenia,wykładzina też,fotele też, tylko 2 kubełki i jazda
Na upartego można pomyśleć jeszcze nad wymianą wszystkich szyb tylnych włącznie z drzwiowymi na pleksi. (miałem taki patent w 205gti do KJSów - robota dosyć prosta.
Szyby w jeepach są bardzo cienkie i przez to lekkie, wymiana ich na pleksi mija się z celem. Dwie tony z małym haczykiem na poważny samochód extremalny to nie dużo.
Dzięki Wam. Pomagaski polecą. Celuję bardziej w 6.5" liftu,35" silverstone mt-117 (simex), wewnętrzna klatka, brak tapicerki (czyt. goła blacha),wyciągarka przód warn 8274 silnik od xp , tyl jakiś chinol. Szyby moim zdaniem są zbędne bo i tak się rozbiją. Zostawiłbym tylko przednią i jestem ciekaw ile taka konfiguracja by ważyła.
Widzę, ze podłapałeś mój pomysł na ZJ w teren.
KamilJeep, zacząłem zbieranie gratów na zj do ekstrimu i pomysł z dachem niejest zły,rozważam opcjie pickup i myśle że jest to do zrobienia bez większych problemów
dodatkowo usuwając część dachu i tyłu połączył bym to z klatką wewnętrzną przodu dla zwiększenia sztywności budy.
Jak by ktoś chciał kupic Jeepa pod takie wynalazki to możemy pogadać
Zależy za ilę Może wyślij mi pw ile byś chciał.
Samo pieroństwo ze środka jak wywalisz to sporo zyskasz. Jak zmieniałem wnętrze z Laredo na skóry to zostawiłem tylko fotel kierowcy i trochę pośmigałem. Cholerna różnica na plus
KamilJeep, a czytałem, że chcesz Patrola zastanawiam się gdzie mógłbym zważyć swojego może była by to dla Ciebie jakaś pomoc.
gdzie mógłbym zważyć
na złomie (bez podtekstów ) jakimś większym, tak mają najazdowe wagi
A chciałem patrola,ale widzę że wranglera nie sprzedam. A chcę ZJ,jakiegos sprowadzonego,jak najtanszego,buda moze byc zmasakrowana,ważne żeby napędy były sprawne. A wiecie czy dużo trzeba przerabiać żeby z angola zrobić wersję cywilizowaną?
A wiecie czy dużo trzeba przerabiać żeby z angola zrobić wersję cywilizowaną? Za dużo.
KamilJeep poldi ma 5,2 jest w ogłoszeniach
Czyli w ilu szelestach bym się zmieścił wujku dobra rada ? Rozmyślałem też nad XJ ale resory z tyłu mnie demotywują. szymon. Albo daj link albo podbij poldiemu ogłoszenie bo nie mogę trafić.
[ Dodano: 2010-07-08, 21:46 ]
Przeważnie ZJ-ty mają blokadę centralnego dyfra tylko przez reduktor , ktura i tak się wycina. raczej pomyślał bym nad XJ-tem sporo lżejszy więcej gratów i taki jakiś ...............ładniejszy
ZJtem 4.0
to dlaczego nie XJ skoro ZJ 4,0... myślałem że dlatego ZJ bo ma być min 5,2 a o 5,9 nie wspomne
Dlatego że XJ ma z tyłu resory,których nie toleruję.5.2 nie lubi wody z tego co słyszałem,5.9 nie wiem a 4.0 jest pancerny.
Ja mojego bym za dziewiątkę puścił http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14081647 - Bardziej celuję w coś takiego. Myślę że za 5.5 do zabrania 5.2 - http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14088180 Najlepsze rzeczy które by mi się w terenie przydały w tym 5.2 to te pikowane skóry.
Jak możecie to podajcie kilka sposobów na odchudzenie tego grubasa. A tak przy okazji to ile to coś waży w stocku ? Z góry dzięki.
Aha,zapomniałem napisać że proszę o unikanie bezmyślnych odpowiedzi np. "Dach można wyciąć" lub "karoserię wyrzuć". Dziękuję. Najlepiej to wywal ramę!
olo2oo1, na kapelance kolo hondy chociazby maja skup surowcow, jak ja kiedy wywozilem tam graty sie dowiedzialem ze moj prawie 2.1 t....
W rajdach przeprawowych najcenniejsze jest paliwo, a nie moc, którą i tak ciężko przenieść na trakcję .Oraz wodo odporność.Jeśli pojazd jest ciężki to po prostu musi mieć odpowiednie windy. Również ważne są wygoda,ciepło i bez awaryjność. Więc ,wiadomo duża agresywna opona ,to nie danki 30 i 35
E tam ja we wranglerze śmigam na SERYJNYCH danusiach nic w nich nie ruszane,na boggerach 35",cały czas trampek się pali w podłodze i nic się nie dzieje.Mam tylko krzyżaki Crowna. Krzysio ty masz chyba reduktor Dana300 co nie ? Bo do zwykłego reduktora nie można mechanika wbić Chybaa...
Można , ale ja mam g66 w miejscu oryginalnego . mówiłem o dużych oponach ja śmigam na 38,5x15
Dzięki Krzysio,jeżeli coś będe motał to pw do Ciebie poślę.A teraz pomagasek dla Ciebie .
Pomagasek nie potrzebny fajnie mieć znajomych którzy rozumieją........... Chętnie pomogę wszystkim nie zdecydowanym