ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Mam około 4'' liftu i wąs przekłądni kierowniczej jest pod dziwnym kątem przykręcony do drążką. Tutaj jest zdjęcie . Guma jest krzywo ściśnięta.

Co z tym zrobić? Może tak być, czy to tylko kwestia czasu jak się rozleci i będą większe problemy?

Macie jakieś sugestie?

Pozdr.
Paweł


trzebawymienic wasd na dłuższy
własnie walcze w XJ z tym
Wcale nie trzeba wymieniac wasa na dluzszy...w TJ przy 4 calach mozna jeszcze jezdzic na fabrycznym.

Auto zachowuje sie normalnie podczas jazdy? Jesli tak to ja bym nic nie ruszal.

Mozesz zrobic zdjecie ukladu kierowniczego do przodu przy kolach dokladnie na wprost....tak zeby bylo widac drazki i was?
Auto ciezko sie prowadzi, strasznie rzuca na dziurach i czuc na kierownicy kazda nierownosc. Nie jezdzilem innym TJ (a tym bardziej zliftowanym) wiec nie wiem czy to norma.

Dodatkowe zdjecia wrzucilem tutaj

I jeszcze jedno. Jak koła są na wprost to kierownica jest lekko skrecona w prawo. Gdzie to wyregulowac zeby było po bozemu?

Pozdr.
Paweł


napewno pojedź na ustawienie zbieżność bo jeżeli po lifcie nie była ustawiana to będzie źle się prowadził a opony zostawisz na afalcie w tępie ekspresowym. Przy ustawianiu zbieżności powinni ci ustawić kierownicę prawidłowo. Dopiero po tym zabiegu wszystko wraca do normy a jak wtedy będzie źle to będziemy myśleć co dalej. Drążki kierownicze po lifcie już nie tworzą linii prostej i to nie jest ideałem ale prawdę powiedziawszy w większości liftowanych jeepów tak jest i tragedii jakiejś nima
Moim zdaniem widac na zdjeciach(mimo ze sa male) ze drazek kierowniczy i panhard sa pod bardzo podobnym katem...i tak powinno byc.

Kierownice ustawia sie tak:
Poluzuj dwie sruby trzymajace regulacje ( na drazku miedzy mocowaniem do wasa a mocowaniem amorka skretu) Popros kogos zeby wszedl do srodka auta i obserwowal kierownice a sa krec ta czescia dradka ktora jest miedy tymi dwoma srubami ktore wlasnie poluzowales. Jak juz ustawisz kierownice tak jak ma byc to dokrec pozadnie te sruby i gotowe.

Jesli chodzi ozbierznosc...jedz do dobrego warsztatu...zbierznosc ustawia sie inaczej dla aut z fabrycznymi kolami a inaczej dla aut z wiekszymi oponami...zaklad w ktorym to robia powinien to wiedziec.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting