ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Co Wy na ten temat sądzicie ?? fajny nie fajny ?? Macie jakieś fotki ??

tak coś mi po głowie chodzi...


u niemiaszkow sprzedawali gotowe reperaturki na bagaznik, na youtube jest chyba filmik jak to przerabiaja
hmmm a w oryginale to nie wychodziło bo z tego co oglądam różne aukcje z całego świata to są normalnie wszystkie takie same cabrio na sprzedaż
mi tam bardziej się Aero podobał, ale to chyba też nie oryginał.

Może i to D cabrio wszystkie takie same, ale w żadnym katalogu nie spotkałem się z oferowaną taką wersją - ani w katalogu ofertowym "z epoki" ani w katalogu części.

Owszem taka zabaweczka byłaby sporym rarytasem, ale ja widzę 2 problemy:
- rejestracja tego u nas: diagności czepiają się wersji nadwozia - jak ma być w papierach hatchback czy coś takiego to sie nie ma zmiłuj :]
- kłopot z częściami. W Cabrio E znane są problemy z poszyciami dachu, pękającymi klamkami dopinającymi dach itp. Co prawda ceny nówek są zaporowe, ale części są. No i cabrio jest troche jeszcze i rynek częsci zamiennych kwitnie. A co z takim cabrio D ?
Skąd zdobyć np. uszczelkę nad przednią szybę?
(no chyba że to jest w duzej mierze oparte na modelu E cabrio).

Takie aero jakby mniej problemó by sprawiło


To bardzo dziwna sprawa bo sporo tego jest jak na takie rarytsy... Kadett D aero czy chodzi Ci o kadetta C od wypadku nie moge się pozbyć myśli chęci posiadania kadetta D lub E i tak kiminie i kminie i wykminic nie moge
prawie na pewno nie robili cabrio (przynajmniej opel), aero chyba bylo orginalnie, bo chyba widzialem broszure, ale nie mam teraz czasu szukac. jak robili reperaturki bagaznika to i pewnie cala reszte osprzetu do przerobienia na cabrio tez klepali.
wszystkie cabrio robił Bieber - sprzedawał gotowe pojazdy na takich samych zasadach jak Alpina BMW.

W sieci występuje też oferta przerabiania aut dostarczanych przez klienta (oczywiście z dawnych lat)
za niespełna 4000 marek można było coś takie dostać

Wszystkie TUVy były do tego, więc problemu z rejestracją by nie było żadnego, z częściami to i owszem, ale to zawsze można pokombinować z innymi autami, zlecić szycie dachu lub uszyć samodzielnie.

Znacie pewnie:
http://www.gteschmiede.de/bieber/programm.htm


no wlasnie pomylilo mi sie widzialem prospekty biebera ale aero tez mi po glowie chodzi ze widzialem

[ Dodano: 2010-02-12, 14:40 ]
Napewno sztywnośc wzdłużna była wzmaciania nie ma bata.
Pewnie progi wewnętrznę, zresztą ciul ich wie co modzili. Moża szyna była wspawana kolejowa i tyle.
A taki Cabrio D to ładniejszy do Golfiarza Cabrio widzę był. Ale co to za ocena subiektywana...
Cichy no własnie o coś takiego mnie chodzi po głowie... mam szanse cos takiego sobie kupić ale tak patrze i ten tył mi tak jakos nie teges

Fajne prospekty, ma ktoś jeszcze jakies foto
http://www.gteschmiede.de/Info.html
Cichy, zaje....sta stronka Firma bieber miażdży
elektroniczny zegarek , nie wiedziałem że takie bajery w kancie były, no i większe możliwości regulacji dmuchawy- i tutaj moje pytanie, jak wygląda przeróbka tak aby podszedł ten przełącznik łezkowy bo trochę mnie drażni ta dwustopniowa regulacja nawiewu Fajne linki tak poza tym aż się napatrzeć nie mogę
no stronek ktos wymotal czad. co do nadmuchu to sa od D takie 3 stopniowe, tylko trzeba przerobic sterowanie silniczkiem, ktos to juz robil na forum wiec zaraz pewnie sie dowiesz
Nie pamiętam ale ja miałem chyba 3 stopniową regulcje i nic nie kombinowałem
tylko jedna mnie rzecz zastanawia, skoro masz berline to chyba ktos tylko zmienil wlaczniczek, albo nie masz berliny
Cichy!
niech Ci Bóg w dzieciach wynagrodzi dobry człowieku ZAJEBIOZA!!!!!!!!!!!

jak wygląda przeróbka tak aby podszedł ten przełącznik łezkowy bo trochę mnie drażni ta dwustopniowa regulacja nawiewu były wersje 2- i 3-biegowe. W sużej mierze zależy to od rocznika, ale i od wersji wyposażenia.
Silniczek nawiewu nieco różnił się między wersjami, choćby rozmiarem i miejscem montażu opornika który odpowiadał za zmniejszanie prędkości.
Jeśli ktoś ma fabrycznie 2 biegi, a chce mieć 3 to zabawy troche jest - przełącznik, dodatkowy przewód, inna wtyczka do obudowy dmuchawy (4 pinowa, część męska i żeńska), i opornik 3 biegowy. Silniczek do zmiany tylko gdy jest ten wielki przedliftowy, bo przy nim nie ma tyle miejsca żeby wsadzić duży opornik.

Ja już gdzieś tu takie dość obszerny opis z fotkami umieszczałem, wystarczy poszukać.
Ok będe szukał a tymczasem bawie się moim felernym licznikiem do którego dokupiłem diody z Krakowskim led labs za prawie 100zl i do teraz już żadna nie świeci i wracam do klasycznych żarówek chyba poza tym Ścieżki w nim są już tak zjedzone że chyba zrobię go na pająka
aaa i sory za offtop ale musiałem się wyżalić bo już 3cią godzinę się męcze i końca nie widać
Co do dmuchawy to na raqzie sobie to daruje bo mam starą wersje
Kadett D Bieber - rozpoczęły się poszukiwania
znalazlem, ale pewnie kazdy juz widzial :


wole takiego przynajmniej mniejszy problem z drzwiami w razie jakiegoś małego bum
No nie powiem, że bardziej mnie się podoba ale z braku laku dobry i bieber

http://images.google.pl/i...%26tbs%3Disch:1

http://arneaux.com/cars/K...20D%20Aero2.jpg



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting