ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Siemka,
Musze zakupic nowe oponki terenowe do ale nie wiem co najlepiej wybrac. Poki co to po Grillach sie bede ciagal wiec chyba az tak hard-coreowych nie potrzebuje. Mam do nich felusie 15'. Bede dźwięczny za pomoc

pozdrawiam!


31" MT
jak na grilla to MT ci nie potrzebne. Uniwersalnym rozwiazaniem jest dobra guma 31 AT. Osobiście polecam Pirelli Scorpion: łatwo się czyści w błocie i daje radę nawet w sporym błotku a nie wyje na asfalcie tak jak MT i nie ściera się tak szybko. Jest firma która na allegro się ogłasza i oni ściągają scorpiony w tym rozmiarze za ok. 375zł/szt.
Jak będziesz chciał namiary to wal na PW.

Oponka na mangelsie wygląda tak:


Zdjęcie dzięki uprzejmości kolegi Jacka Z.

Rozwiązaniem alternatywnym jest też Goodyear Wrangler MT/R ale to już sporo droższa guma (ok. 550zł/szt.)
GYR MT/R jest swietny na skaly, dobry w blocie ale dosc szybko sie sciera na asfalcie. W dodatku jak nie robisz rotacji tych opon to scieraja sie nie rowno i b. szybko. Jak jedzisz duzo po asfalcie i malo w terenie kup jakiegos typowego A/Teka.


co masz na mysli mowiac o rotacji? obracanie opony na feldze czy zamiana kol pomiedzy osiami?
Nie wiem co miał na myśli Moo Moo Jeep, ale raczej między osiami, a najlepiej 'na krzyż' chyba. Jak się nierówno na feldze zużywa, to chyba trzeba geometrie sprawdzić a nie przekładać
Moo Moo miał pewnie na myśli wymianę między osiami

ja polecam bfg mt - jeśli zdjecie z avatara przestawia Twojego pipa
Generalnie temat przewijał się wielokrotnie, przejrzyj wcześniejsze wątki. Po za pojedynczymi problemami z BFG, większość właśnie te opony używa i poleca. W zależności ile planujesz po czarnym, i w jak głębokie błoto, to sam musisz zdecydować czy chcesz AT czy MT. MT = lepiej w błotku, gorzej na asfalcie, szybciej znika. AT = szybciej się zalepia, cichsza i lepsza przyczepność na asfalcie, wolniej znika.
KUMHO KL-71 !!!! Przestańcie się jarać tymi starymi kołkami BFG/MT.
A GoodYear MT/R zaklejają się szybciej od BFG AT. Jedyna cicha (jak AT) opona, która nadaje się do codziennej jazdy i ostrego terenu to KL-71.
Boris.. a jak z trwałałością kumho? jeździłeś tym samym autem na tych dwóch oponach?
Ładnie wygląda nawet, a gdzie i za ile można kupić taką KL-71? Bo na allegro tylko znalazłem (429 PLN/szt.)


A GoodYear MT/R zaklejają się szybciej od BFG AT.


Bo MT/Ry to nie sa opony na bloto tylko na skaly
na co wskazuje słowo mud w nazwie
Jeździłem Isuzu Troperem i Vitarą. Wrażenia: asfalt - szok, teren - szok. Na asfalcie bardziej słychać zespół napędowy niz te opony. W terenie musicie sami zobaczyć . Jesli chodzi o zużywanie się... trudno cokolwiek powiedzieć ale na pewno są trwalsze od mamutów vel Truck 2000 bo po kilku tysiącach km nie ma żadnych oznak zużycia. Co do nabycia to nie wiem gdzie zakupić poza Allegro ale słyszałem, że prawdopodobnie ma ktoś w Piasecznie.

No czyż nie piękne opony ?





co masz na mysli mowiac o rotacji? obracanie opony na feldze czy zamiana kol pomiedzy osiami?

Zmiana kol miedzy osiami i stronami.
git, a jak z wysokością bieżnika i rozmiarówką?

na parchu mam drugi już komplet mt i jestem megazadowolony - z trwałości najbardziej. Na drugim parchu mam też mt - auto jeździ prawie wyłącznie po czarnym. Ale jeśli Kumho lepiej robią i są podobnie trwałe... to po co przepłacać

na co wskazuje słowo mud w nazwie

Pewnie by wskazywalo gdyby tam bylo, ale ze nie ma to nie wskazuje.
MT/R - Maximum Traction / Reinforced Slowa mud niet.

[ Dodano: 2007-05-25, 13:56 ]
mają ale najtaniej w UK - tam 33'' kosztują tyle co u nas 31''

Pewnie by wskazywalo gdyby tam bylo, ale ze nie ma to nie wskazuje.
MT/R - Maximum Traction / Reinforced Slowa mud niet.


Moo Moo wlasnie to samo mialem napisac

Wlasnie przez to ze ludzie nie wiedza co oznaca ten skrot powstaja opinie ze MT/R to takie sobie opony...a one sa jedymi z najlepszych w swojej klasie...oczywiscie do jazdy po skalach a nie blocie
Boris a jak te oponki spisuja się w zimie i na mokrym asfalcie?
Sorry za kasztana
boris.blank, Jakiego lifta masz na Vkrętarce, bo opony to chyba 31x10.5x15.
U mnie czasem 30 na dużym skręcie i wykrzyżu czasem lekko ociera. I co zrobiłeś z przednim wachaczem wymieniałeś na Calmini czy robiłeś elipsy.
P.S. Ja kcem takie opony

mają ale najtaniej w UK - tam 33'' kosztują tyle co u nas 31''

UK ma tu oznaczac United Kingdom, a nie Ukraine? Pytam zeby sie upewnic, bo ostatnio jak wysylalem paczki w Domie to mieli nakleiki z literami UK. Pytam Pania: "To jednak wysylacie paczki do Anglii". A pani na to: "Nie to nakleiki na paczki na Ukraine". Do UK nie pojade, ale na Ukraine sie wybieram, wiec moge kupic.

A wlasnie ile kosztuja 33x12.50x15 w PL?
Zależy gdzie się kupuje ale tu jest chyba najtaniej w necie: http://www.novax.pl/_wyni...rf=141&s=szukaj
Lift Vitary to 7cm na zawieszeniu i 3cm na budzie. Lekko podszlifowane nadkola przednie.
Felgi 7'' ET(0). Czasem coś tam przytrze na wykrzyżu ale raczej rzadko. Opony oczywiście 31''.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting