ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam i mam pytanko czy ktoś opuszczał reduktor 1" mam lift 2"


Przy 2" nie powinno w ogóle być problemu, co się dzieje?
jeśli coś się dzieje to nie jest to spowodowane liftem....
Przy 2" liftu u mnie na 3 biegu w okolicach 50-70 km/h czuć było wibracje wału, obniżyłem reduktor o 7mm i pomogł



Przy 2" nie powinno w ogóle być problemu, co się dzieje?

U mnie w YJu jednak się działo (niby 2,5", nie mierzone). Obniżenie płyty pomogło

Przy 2" liftu u mnie na 3 biegu w okolicach 50-70 km/h czuć było wibracje wału, obniżyłem reduktor o 7mm i pomogł
Mam podobne zachowanie wału. możesz podpowiedzie jak to zrobic

jak to zrobic Podkładki grube (czy inne tuleje jakieś) między płytę a ramę. Najlepiej przy okazji zmienić śruby na odpowiednio dłuższe.
Ja kupiłem w sklepie "śruby" (wrocław - ul. Jedności Narodowej) dłuższe o 2 cm śruby 1/2" UNC. do tego kupiłem podkładki pod śrube M12 (maja oczko 13mm) tyle że takie z poszerzonym kołnierzem. No i metoda prób i błedów dokładałem po jednej podkładce aż wał się "wyciszył" - opusciłem reduktor w sumie o 12 mm (1/2") przy czym ja mam lift 4".
Teraz go jeszcze milimalnie słychać (koło 60-70km troche wibruje) ale to jest do zaakceptowania.
dzięki za rady .czasem proste rozwiązania są najlepsze
Zdaje się, że TJu masz jakieś śruby metryczne. Wysyłałem do Jaco zestaw do YJ i TJ i były 2 komplety śrub - calowe do YJ i metryczne do TJ, zdaje się M12, ale głowy nie dam.
Się w zgadza . te metryczne to M12 jak na moje oko



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting