Pomka paliwa w moim stwierdziła że już nie będzie pompowała i wydając głośne pomruki (buczy jak cholera ) symuluje tylko właściwą pracę - jest chyba zbyt mało wydajna bo silniczek powyżej 3000 obr wogóle traci ciąg, niezależnie od biegu. Postanowiłem więc ją wywalić i zastąpić nową. Tu urodził mi się dylemat: jaką pompkę kupić Oryginalna kosztuję kupę kasy, a zamienniki po 150 pln są słabej jakości i sypią się po niecałym roku (wiem bo kolega ćwiczył ten temat). Znalazłem jednak zamiennik który chyba będzie ok, ale ciśnienie na listwie wtryskowej wynosi około 3 bary (2.8 ale nie jestem pewny), a zamiennik pompuje 6.5 czy będzie to miało jakiś wpływ na pracę układu zasilania? Czy zwiększy się ciśnienie na listwie? Czy moc wzrośnie? Ogólnie czy będzie to wszystko działao należycie?
PZDR!
[ Dodano: 2006-10-26, 22:56 ]
Kazda pompka powinna dawac ok. 6 barow, a to ze na listwie jest 3 bary to reguluje zawor od powrotu na listwie. Mi kolega polecil jakas podrobke boscha za 300PLN, twierdzac ze bedzie OK (a pracuje w serwise boscha i mozna mu zaufac), jak chcesz to moge go spytac co to za firma byla. Poprzednio wlozylem jakas ze szrotu (jak kupowalem tez dawala 6 bar), ale niestety po roku, powyzej 3000rpm na listwie mialem 1,2bara.
Bardzo byłbym Ci wdzięczny ale czy pompka od 2.5 pasuje do 4.0??
Zobacz tu. Tylko ze IE chyba musisz, w kazdym razie w Firefoxie sie nie dalo obejrzec.