ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam mam problem chciałem zmienić w swoim CJocie amorki przednie które są po dwa na stronę założone ale nie wiem z jakiego auta były dobierane , są to amory z Krosna może nie najlepsze ale niema nikogo coby mi doradził inne więc szukam takich jak były...



-125 2 27 30-
-030597-

podobno z poloneza trcka

kiedyś moje auto za innego właściciela skakało ekstremalnie na rajdach więc były potrzebne pewnie dwa ale mam pytanie czy do lajtowej jazdy po wertepach wystarczy u mnie jeden na strone czy zostawić dwa , podnosiłem na resorach auto o 10 centów w górę i musiałem przespawać uchwyty niżej żeby zachować skok tych amorów (narazie są przespawane po jednym i niewiem czy robić drugi komplet)

teraz mi to chyba wcale nie amortyzuje bo auto zalicza dziury jak bez amorów a jest na kołach 33/12,5/15

mechanik mówi że chodzą za ciężko , może zatarte więc chciałbym wymienić na nowe

może ktoś mi doradzi jakie zamieniki zastosować ?

albo zostawić te , bo w sumie tyle lat się sprawdzały....



podnosiłem na resorach auto o 10 centów w górę i musiałem przespawać uchwyty niżej żeby zachować skok tych amorów
Czyli możesz teraz zrobić większy wykrzyż,a skoku amorka nie poprawisz czyli może go zabraknąć przy większym wykrzyżu i amorek puści.Więc lepiej kupić inne amorki przeznaczone do liftu z odpowiednim skokiem.
gdzie takie kupić i jakie ?

ogólnie ekstrimu nie planuje uprawiać....
Daj ogłoszenie na forum,wystarczy że kupisz jakieś SJ-Rancho lub podobne wedle tego ile masz kasy na to.


Gogiel potwierdza że to truck:

030597
AMORTYZATOR TYŁ TRUCK KROSNO Polonez 91.52zł Dodaj do notesu

[ Dodano: 2009-06-21, 23:15 ]

Daj ogłoszenie na forum,wystarczy że kupisz jakieś SJ-Rancho lub podobne wedle tego ile masz kasy na to.

możesz mi jakieś zaproponować ?

te co mam mają skok 31cm

nie wiem jakich szukać i jakie są ceny tych lepszych niż te co mam

nieznaju się na tym więc prosim o pomoc w doborze....

doradź mi jeszcze czy zostawić po dwa na strone jak było czy jeden wystarczy

mechanik przespawał mi jeden komplet uchwytów na te amory co są a drugie mocowanie zostało nieruszone

tak to wyglądało wcześniej , teraz jest ten pierwszy górny przspawany niżej a te drugi(amorek) jest sciągnięty całkiem ale uchwyt jest tak jak był

ekstrimu nie uprawiam jedynie off-rołd turystyczno-grilowy , a teraz zero komfortu było

czy zostawić po dwa na strone jak było czy jeden wystarczy
Ja bym dał jeden dobry amor zamiast dwóch dupiatych.
Ciężko mi tak powiedzieć bo nie wiem jakie tam są długości seryjnego amorka i z tego co piszesz to musisz kupić taki do liftu ok 3-4".Poszukaj w dziale warsztat na pewno piszę coś o wymiarach amorków do liftu.Bo ja do CJ nie wiem Wrongla to jeszcze coś wiem.

[ Dodano: 2009-06-22, 10:40 ]
No , ceny super

na tą chwilę zostanę na tych starych

jedna sztuka na stronę i zobaczę jak się będzie jeździć (jeszcze nie miałem okazji)

ale was poproszę o konsultację gdzie co pomierzyć i jakie amory mam kupić

z ofert które mi wskazałeś wynika jedno stać mnie będzie tylko na te najtańsze Rancho

http://www.moto.allegro.p...grand_xj_z.html

z tyłu mam ten sam problem i też nie wiem jakiej firmy

jade do mechanika pomierzę i porobię fotki jak to wygląda teraz

wieczorem je wstawię....

dzięki za pomoc do tej pory

powiedz mi jeszcze jaki skok mają te co mam :

ściśnięte mają 35cm

rozciągnięte 53

więc skok to 18cm chyba bo się nie znam na tym

mierzone od końca ucha do końca drugiego ucha

[ Dodano: 2009-06-22, 11:41 ]

18cm
tak możesz mierzyć,ale dużo lepiej by było jak byś miał amorki które się same też rozprężają.Ceny tych co wysłałem to są ok 1200-1300 za komplet.Chociaż ktoś na forum miał SJ za 1000zł komplet.Bo takie samo mocowanie ma np. XJ z tyłu.

ale dużo lepiej by było jak byś miał amorki które się same też rozprężają

Dokładnie te na fotce są padnięte więc nie dziwota, że nie robią.

Dokładnie te na fotce są padnięte

nie koniecznie są też takie które same się nie rozciągną spowrotem.
Może i tak, ale jeśli chodzi o Poldka Trucka i jego amorki to wiem dokładnie jak powinno być. Nowe amorki po maksymalnym ściśnieciu nie zostają w tym położeniu, rozprężają się spowrotem tak na ok. 7-10 cm.
Zrobiłem fotki tych moich mocowań amorków z przodu


byłem spytać w sklepie z częściami do polskiej myśli technicznej o amorki do poloneza trucka i są w cenie 60-70zeta za sztuke ale jak je sprawdzałem to mam mieszane odczucia odnośnie i sprawności (chodziły jak te co mam zamontowane)

teraz nie wiem czy kupić narazie nowe poldotrucki czy zostać na starych a później jak dorobię kasy to kupię komplet Rangera

teraz nie wiem czy kupić narazie nowe poldotrucki czy zostać na starych a później jak dorobię kasy to kupię komplet Rangera
lepiej stare potrzymać bo nie ma sensu wydać 300zl żeby kupić je na chwile.Poszukaj może ktoś ma używane z xj.
Podobno pasowały by z merca 207 , mają skok 25cm i kosztuja 58zeta na aledrogo

chyba były by lepsze niz te z poloneza za 60-70zeta

co ty na to ?

chyba były by lepsze niz te z poloneza za 60-70zeta
w sumie każda zmota mile widziana,przynajmniej będzie nowe doświadczanie dla reszty użytkowników
Tu mam odp. w sprawie tych do merca 207

amortyzator przedni :
maksymalnie rozciagniety od srodka oczka do srodka oczka - 52cm
wcisniety - 36cm
srednica oczka gornego - 12mm ; szerokosc - 32mm
srednica dolnego - 12mm ; szerokosc - 32mm

amortyzator tylny :
rozciagniety - 51cm
wcisniety - 33cm
oczko gorne - 14mm ; szerokosc - 40mm
oczko dolne - 12mm ; szerokosc - 40mm

wychodzi na to że mają mniejszy skok niż te z poldka

a ktoś mi powiedział że mają skok 25cm



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting