ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Koledzy mam taki oto problem z Ladowaniem w moim kadeeciku cos tam podejrzewam ale kilka dobrych zawsze sie przyda wiec:
Kadziu ma ladowanie owszem ale na poziomie 13,5 volta przy 3000-4000tys obr/min wiec osiaga dolna ksiazkowa granice jednak z uwgi na jego wiek i pobor mocy przez rozniaste urzadzonka swiatla radio dmuchawa wycieraczki to za slabe ladowanko!!!!i aku pada w mig!
Wiec moze macie pomysly co poszlo ,mysle ze regulator bo na szczotki to nie wyglada-jak myslicie,obwod calutki daje napiecie,zaznaczam jednoczesnie ze pasek naciagniety jest git,podlaczeni tez w pozo!!!
Alternator DELCO!!!
dzieki za cenne rady a moze ktos z was chce pozbyc sie regulatora badz tanio alternatora najlepiej z Lodzi,


Moim zdaniem regulator napiecia 13,5 bardzo malo. Spr regulator dlugosc szotek byla chyba 11mm (wg ksiazki dla alternatora delco ) oraz ugiecie paska klinowego czy nie jest zabardzo luzny. Jak bedziesz kupowal regulator proponuje ci na te wieksze dopuszczalne napiecie tj chyba 14,5 lub 14,7V jak mowisz ze masz duzo odbiornikow
sprawdz sam akumulator, czy masz odpowiednio duzo kwasu,
a jak doklładnie ci pada , czy w czasie jazdy to odczuwasz czy po postoju,
sprawdz czy nie masz jakiegos lewego poboru na wylaczonym, zdejmnij kleme i zobacz amperomierzem czy jest jakis pobór, dobrze jest skontrolowac połączenia przewodów od aku do masy, rozrusznika, alternatora.
NIe nie to wina alternatora jezdze poki co na dwoch aku jeden w bagazniku,podlaczenia sa git a na postoju poboru nie ma bo sam aku troche sie regeneruje


najistotniejsza sprawa jest to jaki masz alternator
zaleznie od niego ladowanie moze wynosic od 13.5 volta w gore do 15v
dla nowych alternatorow
a bylo ich kilka
najnizszy prad ladowania dla Opla mial Hitachi, potem Delco, a najwyzszy Bosch.

Delco jeszze w kilku modelach sie troche roznilo i bodajze najnizszy model mial 13,7V ladowania.

Jesli ma sie duzo wiecej odbiornikow, to moze warto dac wiekszy akumulator i o 10-15A mocniejszy alternator.
Chociaz ja mam w astrze akumulator 40Ah i alternator Hitachi o pradzie 13,5V - odbiorniki, a w szczegolnosci radio bierze pradu bardzo duzo (max..900Watt), a utraty pradu w aku nie zauwaza sie.
Ja jak kupowalem kanta to po 3 dniach mialem pierwsza awarie mianowicie... Jade sobie przez miasto stoje w korku i samochod gasnie Myslalem ze to z mojej winy. No ale przekrecam kluczyk i cyk cyk i nic nawet nie kreci...Zepchnolem go, jakis majk mi pomogl:D. Pojechalem do elektryka (pierwsze cholowanie) i : Zalozyl mi nowe kable od akumulatora do alternatora i od alternatora do masy (chyba taki podspodem)... Jescze przed tym szczota druciana przeczysicl obutowe tam gdzie byly kable przykrecane... Nom wiec moze to... ale niewiem czy i tak nie jest walniety moj alternator bo mam ladowanie 12.86/12.60 i skacze wzaleznosci czy mam swiatla wlaczone czy nie ale nie spada poniezej 12,50 Niewiem Tylko jakiej firmy mam alternator. Bo moze ten Hitachi o ktorym wspominal Sim i mam slabe ladowanie

Pozdrawiam
Jeśli masz łądowanie 13.5V smuz to może poprostu akumulator już się zasiarczył i nie przyjmuje prądu. Stary jest?
Jeśli auto często jeździ na krótkich trasach to masz wiecznie niedoładowany aku. Akumulatory starszego typu zachowują się jak baterie w komórkach. Częste krótkie ładowanie skraca ich pojemność. Napięcie jest ok ale wydolność prądowa jest słabiutka. Można sprawdzić też prad ładowania (nie napięcie!!!) ale potrzebujesz dość mocny miernik. Nie wiem ile amper powinien dostarczać alternator ale pewnie jest to gdzieś napisane.
45 - 55 A a w lepszych wersjach to i więcej.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting