ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

WITAM
NIKT NIE POTRAFI MI POWIEDZIEĆ CZY POD MOJĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW (MAM SILNIK 2,4L)
MOGĘ ZAŁOŻYĆ SILNIK 4LITRY. WIE KTOŚ COŚ?


Ty masz najprawdopodobniej skrzynie AX-5, o ile dobrze pamiętam to masz 5-ciobiegową (rocznik 2003), a ta skrzynia według ruskich stron występowała z czterocylindrowymi silnikami

Przekręć do mnie jak koniecznie chcesz wymienić ten motor to sie dogadamy na silnik+skrzynie z reduktorem

Cezary
Też planuję swapa na 4,0 litry i z tego co czytałem to faktycznie trzeba zmienić też skrzynię z AX-5 na AX-15.
W dziale FAQ masz liste różnych skrzyń i w jakich modelach, w jakich latach i z jakimi silnikami były eoWdk‰§~-Ë
Na zmianie skrzyni się nie skończy, ale powodzenia


mendelmax: Może dlatego, że w swojego YJ'ta wpakowałem już mase pracy i pieniędzy, a sprzedaż jego, z obecnie rozwalonym niemal wszystkim (po trochu - jeździ, ale jeszcze troche i przestanie ) oznaczałaby stratę (różnica między kwotą, za którą mógłbym go sprzedać, a a kwotą jaką w niego wpakowałem) w wysokości około 20-30 tyś złotych. Teraz nikt go nie weźmie za wiecej niz 15, moze max 20 tys.
I co ja za to sobie kupie? Nowego Wranga, lift, zawieszenie, opony, nowe sprzeglo, fotele, i całą masę wszelkich drobnych (ale kosztownych rzeczy)?
Wole przełożyć silnik nawet za 10 tyś. niż tracić 30.
A jeśli chodzi o to czemu przekładać na fabryczny silnik - dlatego, żeby wszystko lepiej pasowało.
Nie każdy jest mechanikiem i o ile "coś" potrafi, to większe zmoty sa poza zasięgiem przeciętnego jeepniętego..

Nie każdy jest mechanikiem
yyyyyy ja nie jestem a biore sie za swapa V8
Jako takie pojecie o mechanice mam, ale fachowiec to ze mnie żaden , kiedyś odremontowałem kapitalnie motocykl enduro , teraz założylem lift to uważam , że i z takim zadaniem podołam
Panowie wiecej wiary w siebie-Co ja nie dam rady ? ! Ja !?!?

Panowie wiecej wiary w siebie-Co ja nie dam rady ? ! Ja !?!?

O, to już wiem jak zrobie. Teraz włożę tam 4 litorwy, fabryczny silnik, a nabyte w ten sposób doświadczenie wykorzystam do następnego swapa (na jakieś V8.. a może 12? )
yyy to nabywaj doświadczenia odrazu przy pakowaniu v8-12 wtedy nic już nie zatrzyma. Wsadzisz 4.0 spoczniesz na laurach i zatrzymasz sie , jak masz możliwość to idz na szeroką wode

jak masz możliwość to idz na szeroką wode Tak zrob Wsadzaj odrazu Merlina Jak szalec to szalec

odrazu Merlina
kogo ? co ?
To może łatwiej będzie z Niemca ściągnąć Daimler Benz 600 (601, 603, 605). Też V12 i moc niezła (tyle że z Messerschmitta i innych niemieckich, a Merlin ze Spitfire'a i innych alianckich, co ciekawe była też wersja do czołgów). No i DB ma wtrysk bezpośredni (601 i 603) i wałek rozrządu w głowicy. A Merliny miały wałek w głowicy, ale zasilanie gaźnikowe.
A no i pojemności Merlin ok. 27 , DB ok. 34 litrów Tylko może być problem ze swapem, bo są dość duże i ważą tak do tony a DB dodatkowo pracuje 'do góry nogami'.

moze jepiej zapodac turbinke od pt crusera ,przecierz to chyba te same silniki i mniej motania

Silniki nie "prawie" identyczne...przekonal sie o tym moj kumpel ktory zakladal turbine od PT do swojego wranglera z 2,4. Jezdzi to bardzo fajnie...z kolami 37 cali bez problemow zarowno w terenie jak i na asfalcie.

Tu jest dokladny opis calej budowy z dokladnymi fotkami:
http://www.reno4x4.com/forum/showthread.php?t=5362



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting