Czy warto zakładać MT na oryginalne alusy z XJ? czy lepiej jednak kupić stalówki? Jeżdżę od czasu do czasu w terenie. Na codzień mam Cragary z BFG AT. Mam też zimówki na tych alusach. No i myslę co by sprzedać zimówki i założyć jakieś fajne nalewki. Tylko nie wiem czy jest sens??
mam MT 33' na oryginalnych alusach od jakiś 6 lat i jest OK
no to mnie Adam Lee przekonałeś a przy jakiej szerokości opony?
10,5 i szczeże piszac jak chcesz pojeździć bez remontów mostów i wymiany piast to nie szalej z szerokością a i spalanie będzie na normalnym poziomie
o nie nie będę szalał, tym bardziej, że szkoda mi sprzęta. Chcę tylko do błota kupić coś, co nie będzie się tak oblepiało jak BFG AT. Na "niedzielne" wypady Jeszcze raz dzięki
no to mnie Adam Lee przekonałeś No tak tylko dodam, że ja też mam na oryginałach MT, wiele osób tak jeździ szerokość oponek 10,5" czyli ~265mm
dzięki ktomek, myslę, że jeśli nie teraz to wczesna wiosna będę chciał zakupić jakieś nalewki byle pieżnik był oczyszczający się. Nawet niekoniecznie duże, byle z dobrym bieżnikiem i nie drogie, bo będą tylko do zabawy używane
to kp simexo podobne ale une są strasznie agresywne
ale maja dobry bieznik i sam sie oczyszcza
no o takich myślę, tylko ceny trochę nie zachęcają
no o takich myślę, tylko ceny trochę nie zachęcają Bo ja wiem czy to tak drogo OPONY 265x75R16
I na dodatek blisko, można jechać samemu i oblookać. Ja akurat tylko na zapas u niego kupowałem, ale znajomi po kpl i są zadowoleni
W sumie to cena chyba jak najbardziej ok, może będę dzięki nim za Wami nadążał
może będę dzięki nim za Wami nadążał Nono, tylko nie próbuj nawet nas wyprzedzać
jeszcze ten bieżnik mi się podoba a i cena też zachęca http://www.allegro.pl/ite...persichini.html
niezły Masz 15" czy 16"?
jak ma Xj to ma raczej !5"
Nie wiem jaki jest rozmiar w XJ ale 225/70R15 jednak będą zbyt małe. To tylko 27" Miałem okazję z Parchem na takich małych gumkach jeździć. Nie dość, że śmiesznie wyglądał, to na dodatek w każdym błocie się zostawał
mam 15, czyli rozmiar jest równie ważny, żeby koło nie tonęło z powodu małej powierzchni jesli dobrze rozumiem
mam 15, czyli rozmiar jest równie ważny, żeby koło nie tonęło z powodu małej powierzchni jesli dobrze rozumiem Powinieneś mieć opony 225/75R15 czyli 28" Pasowałoby dać choć o 1" większe czyli np 255/70/15 czyli 29/10.0/15 albo coś węższego 235/75/15 czyli 29/9.0/15
Po mojemu XJ wygląda dobrze dopiero na 31 calach. Wtedy przypomina terenówkę, a nie duże kombi. Ale to tylko kwestia estetyczna.
Po mojemu XJ wygląda dobrze dopiero na 31 calach Zdecydowanie im więcej tym lepiej
Miałem takie 225x75x15 i muszę przyznać,że są OK niestety za bardzo to nie hamowały. Teraz mam BFG 31x10,5x15 i zaraz po montażu zdziwiło mnie że są takie głośne. Resumując te nalewki to całkiem dobry wybór przy mniejszym nakładzie finansowym.
Miałem okazje jeździć na takich oponach i w terenie robią bardzo fajnie, na asfalcie są ciche. W XJ opona 31" to minimum, ale do tego potrzebny jest lift 2 -2,5". Trzeba pamietać, że na fabrycznych alu opony będą ocierać o wahacz, więc lepiej kupic stalówki z ET ok +5, +10, co spowoduje, że nie będzie ocierać i nie trzeba będzie ograniczać skrętu.
więc lepiej kupic stalówki z ET ok +5, +10, co spowoduje, że nie będzie ocierać i nie trzeba będzie ograniczać skrętu. Lub dystanse, co będzie kosztowało ~połowę ceny nowych felg Ale przynajmniej miałbyś komplet kół na czarne i do błotka Ale suchorz wydaje mi się że ET powinno być ujemne bo wtedy felga wychodzi na zewnątrz. Przy dodatnim felga chowa się w środku
ktomek, ET bardziej ujemne względem oryginału, bo fabrycznie jest ok +35. Zakładając felgi z ET+10 zmieszczą sie jeszcze w fabrycznych nadkolach, a już nie będą ocierac o wahacze.
ktomek, ET bardziej ujemne względem oryginału, bo fabrycznie jest ok +35. No tak, a ja się odniosłem do felg fabrycznych jak do punktu "0"