ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam szanowne grono

szukam informacji o Vitarze

zaraz odeslecie mnie do forum suzuki, niestety juz tam byłem i taki tam smietnik ze tragedia

stąd kieruje to pytanie tutaj i nie chodzi mi o to jak to jezdzi w terenie tylko jezeli ktoś z was czyms takim smigał to jak to sie ogólnie sprawuje i jak jest z awaryjnoscia


kupilem ostatnio dwie vitki w automacie cabrio z 91 r dla zonek moich 2 kumpli - sa mega zadowolone
Jeśli pytasz o nową Vitarę to kolega ma coś takiego i sobie chwali. Dobry SUV za nieduże pieniądze. Nawet w terenie sobie radzi - blokada międzyosiowa, tylko że za niski. Generalnie do codziennej jazdy bardzo przyjemny samochodzik.
Napisz może o jaki model i rocznik Ci chodzi. Vitara? GrandVitara? Silnik?


Sąsiad ma,ale vitarke,(nie grand vitare) przez pięc lat wymienił tylko...gałke w układzie kierowniczym
zematis, jak chcesz do ostrego terenu to trzeba przedni most zmienic bo orginał jest aluminiowy i bardzo szybko pęka ogolnie wdzieczne auto i jak dobry japonczyk malo sie psuje ja katowałem swoja vitare 1,5 roku w terenie i nic powazniejszego sie nie psuło , mojej mamie tez kupiłem vitarke tylko ze x-90 jezdzi juz dwa lata i tylko czynnosci serwisowe nic sie nie sypie wiec chyba to dobre autko tylko musisz oreslic do czego bedzie ci potrzebne ...bo na trasy to sie nie nadaje

Napisz może o jaki model i rocznik Ci chodzi. Vitara? GrandVitara? Silnik?

vitara rocznik 2006
silnik 2,0 dizel albo td

[ Dodano: 2010-01-23, 22:06 ]
znaczy się GrandVitara
2.0 to jedyny słuszny silnik.
Jak chcesz więcej wiedzieć to dam Ci telefon do zaufanego kolegi z ASO żeby powiedział jak na spowiedzi co w tych autkach jest nieteges
no miasto miasto miasto i moze raz na rok to to trase zrobi

o to to mi sie rozchodzi

2.0 to jedyny słuszny silnik.
A skąd ten zachwyt Bo o ile autko bardzo przyjemne i nawet w terenie taką nóweczką latałem (robiliśmy kiedyś imprę testową dla dealera - dostałem GV która miała 50km na liczniku - myślałem, ze to od zatankowania a to od fabryki ) to ten silnik mnie do rozpaczy doprowadzał. Działał jak... echo z opoźnieniem. No ale ja wogóle nie lubię diesli. Na codzien pewnie można sie przyzwyczaić, sugerowałbym natomiast automat.

[ Dodano: 2010-01-24, 02:00 ]

znaczy się GrandVitara
2.0 to jedyny słuszny silnik.


Jak idzie o GV (3.2L VVT V6) to jechalem tym raz i motor jakby mial anemie. Badziewie max w porownaniu do RAV4 V6. Nawet sobie nie moge wyobrazic jak fatalne musza byc osiagi w 4cyl wersjach.

Nie widze co jest dobrego wogole w tym aucie, jest male, nie ma komfortu, nie ma mocy, nie ma wyposazenia, i sie psuje o cholere wiecej niz kazda inna marka na rynku..

Czy ja jestem jedyny ktory mysli ze Vitara tej generacji (do 1998) z tym plastikiem z tylu to auto fatalnie brzydkie ??? Czy to jakies spodobanie Europejskie na ktore sie nie zalapalem?? bo jak pamietam kiedy tu byla Vitara/Chevrolet Tracker (w tych czasach sie je widzie raz do roku) to czlowiek tego auto nie mogl wziasc na powaznie i Suza musiala go wycofac bo byla masakra na rynku, na swiatlach dalej jest pod nosem cichotanie jak sie widzi to auto.

ten na fotach wygląda jakby był z 1996 a nie z 2006
Dokładnie ,to jest vitarka 1 model 88-99r.

kupilem ostatnio dwie vitki w automacie cabrio z 91 r dla zonek moich

własnie czegos takiego też bym niedługo szukał, własnie ze szmacianym dachem i koniecznie automat...jakie przyblizone koszta jezeli można wiedzieć...na allegro są, wiem, ceny od 7-15
Model przedstawiony na zdjęciach to Vitarka z poliftingowym środkiem produkowana w latach 96-99 o ile się nie mylę. Pewien nie jestem, ale później w którymś z krajów 3 świata była jeszcze klepana. Model z 2006 roku powinien wyglądać tak http://www.otomoto.pl/ind...w&id=C11168667. Model pośredni to coś takiego http://www.otomoto.pl/ind...w&id=C10829352.
Suzi przedstawiona na zdjęciu to bardzo przyjemne autko zwłaszcza dla kobiety, tak przynajmniej twierdzi moja żona. O awaryjności dizla nic nie wiem, ale posiadam benzynkę i nie mogę złego słowa powiedzieć. Jeśli nie masz zamiaru latem jeździć kabrio poszukałbym z zamkniętym nadwoziem.
Ogólnie fajne auto, ale za ten model 6,5 tys. EUR to trochę dużo.
szymon.,
automat 3b hydrauliczny wiec spoko pancerna jednostka . wazne zeby nie wyciekal olej przez simering bo to koszt-trza skrzynie wyjac coby sie do niego dostac. szukajac vitary polecam silnik 1.6 na monowtrysku -do lpg super . jesli o automaty chodzi to w nowszych sa ponoc inne skrzynki i juz nie takie mocne [z elektroniką]
z vitarek preferuje roczniki 90-96 czy jakos tak
wazne przy ogledzinach;
stan ramy - lubia gnic . sleady powierzchownej korozji to pryszcz . ladny jest dostep i latwo ja zakonserwowac . blacharka taka sobie -ale jak trafisz na bezrdzawa sztuke to masz farta . mi sie dwa razy udalo
sprzegielka sa manualnie wlaczne w przodzie ale tez zdazaja sie w duzej mierze automaty . oczywiscie szukac orginala nie motanego .
kulkagsx1200

tak chcieliśmy honde sprzedać bo baaardzo źle sie nią jeździ po mieście, masakra jakaś, najwolniejsze auto w mieście bo trzeba slalomem omijac dziury, tory, koleiny i wszystko co nam oferują nasze drogi no i zonie vitarka sie podoba, czarna albo biała w automacie, zreszta tak jak crx ale chyba nie rozstaniemy sie z honda bo to córcia, cóż, pozostaje skromny kredicik i vitarke do kolekcji dokupić
Kumpel leśniczy 3 sztuki zajechał i klnie jak s.....yn na vitke...ale on ma ciezki teren...
czyli chyba nie do naszych ,,zabaw"zalezy od przeznaczenia
W numerze 1 z 2010 off-road.pl jest opis motania vitary. Napisali czemu pewne rzeczy wymieniali, co jest słabą, a co mocną stroną tego auta w teren.

No właśnie takiego silnika tutaj nie ma. Były tylko benzynowe 1.6 i 2.0 i zizel 2.0
Toczydełko.


Naprawde nie wyobrazam sobie jak mozna jezdzic z jeszcze mniejsza jednostka w tym aucie. Krew mi sie gotowala w tym V6.

Tyz to Toyota Prius ma wiecej mocy niz 1.6...



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting