ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

chciałbym spytać czy słyszeliście coś na temat czyszczenia gaznika ale gotująć go w roztworze wody z ctem?? jakie sa plusy i minusy??


A na mięko czy na twardo ???
Nie no , nie słyszalem o takiej metodzie , ale ocet to chyba na kamień a nie na osady z paliwa .
Ciekawe co uszczelki na to?
gażnik trzeba cały rozebrać, a uszczelki to wiadomo ze nowe. według was to czym najlepiej go wyczyścić domowymi sposobami???


Wykręt , powiem Ci szczerze , że jeszcze nie czyściłem gaźników , Solexy jeszcze mnie nie zawiodły i nie było takiej potrzeby.
a ja musze go odkrecić bo nie wiem czy przepuśtnica nie ma już czasami luzów, a jak go odkrece to przy okazji bym go wyczyścił
A tak na marginesie , to jaki masz gaźnik w kancie ?
jak go tak bardzo wyczyscisz to bedzie mial jeszcze wieksze luzy i bedzie lipa
Słyszałem o tej metodzie i nawet raz ją zastosowałem.
Ale robiłem to czysto zapobiegawczo.
No cóz gaźnik potem jeździł i było całkiem OK.
Tyle mogę napisac na ten temat.
nie wiem jaki to gażnik. jak to rozpoznać po czym????
ma wytłoczone oznaczenia na obudowie,
30/35PDSI to solex
ma takze napis Pierburg Solex
albo Pierburg 1b1, badz 2e3
albo inny czort VarajetII, Weber, Jikov
słyszałerm o tej metodzie i też ją stosowałem jak dla mnie najlepsza i jedyna skuteczna metoda czyszczenia gaznika
lisu a pamiętasz w jakich proporcjach ma być woda z octem i jak długo go gotować?????z tego co pamiętam to nie można za długo bo szkodzi, tylko ile to jest to za długo????

a i prośbe mam czy mógłby ktoś mi przesłać na @ skan z książki na temat budowy gaznika ustawiania dyszy. Z góry dziękuje.

Ciekawe co uszczelki na to?
a uszczelka na to: "NIEMOZLIWE ...! "

Ja bym sie w to nie bawił - sądzę że nitro i cierpliwość w szorowaniu to najlepsze co można zaproponować. W każdym razie na pewno nie zaszkodzi to niczemu.

Jak kwaśnym roztworem sie przeczyści mechanizm, to nie tylko tłuszcz i kamień sie usuną (skąd kamień w benzynie?) ale i może naruszyć powierzchniowo zabezpieczenie na metalu i gdzieś potme moze łapać korozja czy śniedź i będzie sie zacierać - tak mi sie wydaje. No ale to taka teoria ...
mój już wykręciłem i wstępnie zaczołem czyścić. Aha i mam Solex 30/35 PDSI (T) a jak pużniej z wyregulowaniem go??które dysze do czego są o ile trzeba je wkręcić i wykrecić pużniej, jest też chyba jeden elektryczny, przynajmniej tak mi to wygląda ale nie mam pojęcia zielony jestem w tym temacie. Jedyny gażnik jaki kiedykolwiek regulowałem to był w maluszku. za rady dzięki
elektrodysza moze byc ale nie musi - seryjnie w Twoim gazniku byla taka elektrodysza wg. oznaczenia.
Ale zauwazyc jej nie problem bo to jest taka gruszka wkrecana w gaznik z wystajacym zlaczem na 1 przewod po lewej stronie gaznika patrzac z przodu auta.
W przypadku Solexa tylko podstawowe czyszczenie wydaje sie byc potrzebne - zwyczajna benzyna tylko po lekkim rozkreceniu aby wypadly wszelkie drobinki rdzy, piasku i innych świństw.
a co z wyregulowaniem??na których dyszach??
skorzystaj z opcji szukaj, juz kilka razy temat regulacji solexa byl omawiany na forum łącznie ze zdjęciami srub regulacyjnych itp
dzięki za podpowiedz zaraz poszukam.

[ Dodano: 2006-10-10, 18:32 ]

jak je wkręce obie do końca to potem o ile obrotów mam je wykrecić żeby był najlepszy skład mieszanki
tego nie mozesz tak ustawić... Najlepiej policz swoje obroty, zanim wkręcisz - mogą być całkiem rózne ustawienie u róznych ludzi w zależności od stanu gaxnika i silnika. Ustawiać nalezy na średnią pomiędzy kulturą pracy a dobrymi spalinami.
topic o solexie: http://kadett.d.pl/forum/viewtopic.php?p=7548#7548
są dwie śruby
sruba schowana w kołnierzu jest od zawartosci tlenku wegla, mozna tez nazwac ze jest od wzbogacania mieszanki,
a ta druga duza ze sprezynka jest od wolnych obrotow
najpierw wkrec tą od skladu mieszanki, spadną ci obroty potem ją wykręcaj do czasu jak silnik ustali sie przy pewnych obrotach ( nie beda sie juz zwiekszac)
potem wyreguluj obroty do 1000 przy pomocy tej ssruby ze sprezynka,jak nie masz obrotomierza to wyreguluj tak mniej wiecej na ucho zeby nie byly ani za wolne ani za szybkie

mi znajomy ustawial tak aby przy dodawaniu gazu nie bylo widac dymu, jezeli gazujesz auto i ci lekko kopci to sprubuj jeszcze podregulowac srubą od skladu, tak jak wyzej opisalem powinno byc w miare dobrze, pod waruniem ze masz dobrze ustawiony zapłon
sam u siebie tak mam zrobione
Dzisiaj przekonany przez Was odkurzyłem SOLEXA.
I własnie mam taki problem, że śruba składu mieszanki (ta co odpowiada za CO) wkręcam wykręcam i nie ma żadnej różnicy. Silnik nie reaguje.
Nie wiem co jest grane, wymieniłem uszelkę na tej śrubce i dalej nic.
dzieki chłopaki jutro rano pujde do garażu sprubować go wyregulować
PKC, to wkręć ją do oporu, powinien silnik sie zadusic, moze tez troche bardziej wkręc srube wolnych obrotów i dopero pokręc tamtą od składu
albo masz PKC juz ten gazniczek lapie lewe powietrze do tego rozregulowany jest jalowy i krecenie skladem mieszanki nic nie daje.

Co do obrotow to bazowe na benzynie dla Solexa i wiekszosci Varajettow to 950-1000 obr. wiec na gazie beda to obroty jeszcze wyzsze.

No i to co pisal Grzybu - zaczac trzeba od dobrego ustawienia zaplonu i likwidacji nieszczelnosci gaznika.

PS CO dla Solexa nie daje sie dobrze ustawic na przyrzadach i to podkreslam juz ktorys raz - tylko na ucho.
Dobry gaznikowiec nie bedzie nawet proponowal podlaczania pod przyrzady, a pseudofachowiec zaraz bedzie kombinowal z regulacja CO.
Nom sprawdziłem jeszcze raz połączenie z kolektorem. Coś tam pokręciłem jeszcze raz i niby jakos chodzi choć do końca to nie wiem dlaczego
Przestawiłem jeszcze zapłon i siakos hula.
No to chyba bedzie wsio! Zdało by się teraz na pierwszy przegląd od trzech długich lat (...)



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting