Panowie - czy w silniku 4.0 MPI HO (XJ '94) sa regulowane zawory (jeśli tak to czy konwencjonalnie na śrubkach czy może jakiś blaszkach) czy może są tam chydraulicznie kasowane luzy (tzw liftery) ??? I co jaki przebieg trzeba zaworki regulować ?
Pozdrawiam SL
Luzy kasowane są hydraulicznie. Nie ruszasz dopóki nie zacznie nap....ć, a jak zacznie to wymieniasz popychacze.
Dzięki - pomagasik poleciał już To w sumie co w tym silniku trzeba regulować albo często wymieniać ??? Rozrząd ???? czy tam jest łańcuszek ??? Pasek klinowy ???
Jest łańcuch- wytrzymuje ponad 300 tys km przebiegu...
Dzięki Czyli tylko jeździć i jeżdzić. SL
Wracając do częstych wymian, to napewno często warto wymienić olej
Jest łańcuch- wytrzymuje ponad 300 tys km przebiegu...
yyy... łańcuch to jest chyba w reduktorze...
:pala: racja, nie wiem czemu myślałem o dyslu ciekawe, co by na to Freud powiedział?