ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

czy warto kupować takie oponki. Chciałbym zakupić takie w rozmiarze 32" ale nic konkretnego nigdzie na ich temat nie mogę znaleźć.


Pawog2, chodzi ci o Boggery?
O to?!


Jeeeeezusicku Robią to w ogóle na 32"? Bo znalazłem 31" i 33", ale 32" nie.
taka lepsza jodła.. Opona super w błoto.. trochę gorzej na trawersach (ale tylko trochę). Moim zdaniem lepsza od starego simexa (nowego jeszcze nie podziwiałem, ale na oko to lepsiejszy)

bardzo dobra opona do extremu. Zuepłnie nie nadaje się na jazdę po czarnym (z naciskiem na zupełnie). Trwała, mocna, cudna w płaskim lagrze, na mokrej łączce

[ Dodano: 2007-04-10, 19:36 ]

Pawog2, chodzi ci o Boggery?
O to?!

Jeeeeezusicku Robią to w ogóle na 32"? Bo znalazłem 31" i 33", ale 32" nie.
tak dokładnie o to mi chodzi. Chcę kupić takie bo mają ładny bieżnik i Jeep by na nich wyglądał wyjątkowo. Poza wyglądem jak już pewnie wiecie interesuje mnie jak się zachowują w terenie. No ale skoro Mroczny mówi że dobre są to pewnie tak jest. Z tym że pewnie potrzeba mocniejsze półosie

[ Dodano: 2007-04-10, 19:44 ]


Pawog, do 33" układ napędowy powinien to znieść, ale ty chyba nie chcesz tym jeździć na codzień, co?

[ Dodano: 2007-04-10, 19:46 ]
niiii... mam 3 komplety felg i jedne są z tego do terenu wyłącznie. Tak więc te SSB będą w teren wyłącznie.

do 33" układ napędowy powinien to znieść

nie powinien

ta opona + wiejt... cudne połaczenie, ale jaja mogą być

Zuepłnie nie nadaje się na jazdę po czarnym (z naciskiem na zupełnie) a jakbym chciał na takich dojechać 450km w jedną mańkę w teren??

jak do tej pory to widziałem tylko te opony na filmiku z rock crawlingu od kolegi z USA

Maniek Hiluxomaniak z Rzeszowa używa takich w pick-upie ALE!!!! tylko na rajdzie - na dojazdy zakłada BFG AT . Boggery robią w terenie ale na czarnym znikają w oczach


Pawog2 napisał/a:
jak do tej pory to widziałem tylko te opony na filmiku z rock crawlingu od kolegi z USA

Maniek Hiluxomaniak z Rzeszowa używa takich w pick-upie ALE!!!! tylko na rajdzie - na dojazdy zakłada BFG AT . Boggery robią w terenie ale na czarnym znikają w oczach

Pawog2 napisał/a:
a jakbym chciał na takich dojechać 450km w jedną mańkę w teren??
wrócisz na slickach


o! rzeczowo i na temat. Więc na dojazdówki inne. Tylko teraz taki problem się nasuwa. Przykładowo taka Łemkowiada i inne temu podobne imprezy. Zabranie kół ze sobą to ciąganie przyczepy w moim przypadku. To nie problem. Ale żeby zostawić taki towar gdzieś na miejscu to już może być krucho. Albo ktoś podp...dzieli opony albo całą przyczepę. Cholera... jak tu znaleźć złoty środek. Tak... wiem. Drugie auto i laweta z Jeep'em. Ale to już przerost formy nad treścią w przypadku Grand Cherokee.
Michał, nie do końca. Wcale tak nie lecą (co nie znaczy, że są trwałe. Po porstu po kilku wspólnych wyprawach nie zauważyliśmy ubytku) i Maniek nawet do 150km jeździ na kołach, ale narzeka na straszny hałas, wibracje itd. Opony zmienia dla komfortu przede wszystkim. No i jeździ na bfg mt na codzień.

MichałB Przejrzałem Twoja galerię. Ile Twój Grand miał liftu??
jezdrze na takich oponach jednym słowem bajer na błoto na trawersach trzymaja jak inne i na aswalcie wcale tak szybko nie leca swoje to i nawet bym moze sprzedał bo chce wieksze kupic mam 33/12,5 15

Maniek nawet do 150km jeździ na kołach, ale narzeka na straszny hałas

Czyli Maniuś zmienia zezanania


Czyli Maniuś zmienia zezanania

czasem jak mu się nie chce to wraca z leska czy z innej łemkowiady.. zazdroszczę mu tej węglarki w takich razach (jak kółka trza wozić)

felg od niego co to na moim gr są - nie chesz?
snorkel i tu sie mylisz kwestia jezdrzenia a to co robili z piechem przy wyciaganiu to i tak dobrze sie skonczyło

snorkel i tu sie mylisz kwestia jezdrzenia sytuacji nie widziałem ale wiem że jak dobrze wkleisz to Simex potrafi rozwalić krzyżak na skręconych kołach na bucie... i poraz kolejny potwierdza się stare porzekadło... jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć

felg od niego co to na moim gr są - nie chesz?

Ja mam sprzęgi AVM , więc nie bardzo mi pasują te super dekle
wszystko sie zgadza z Piechowozem
tylko podobno Piechu założył odwrotnie te swoje simexy i to podobno dlatego półośka sie poszła je.... znaczy do lasu
Mam takie opony w parchu. Tylko, że maja 37'
Opona robi zajebiście. Do naszych warunków polecam jak najwęższe (ja mam 10,5'). Na wąskich jest tylko minimalnie gorzej na torfowiskach, a za to dużo lepiej we wszystkich innych warunkach. Dodatkowo znacznie mniej obciąży układ napędowy.
Mam nalewkę Fedimy. Na czarnym jest całkiem ok. Lepiej niż na simexie. Na rajdy zapylam na kołach. Problem jest tylko przy ostrych zakrętach. Jest to spowodowane tym, że mam bardzo wysoką oponę. Przy niższych nie powinno być tego problemu. Co do trawersów to mit. Trzyma dobrze Miałem już różne opony...ale z tych jestem najbardziej zadowolony

Zabranie kół ze sobą to ciąganie przyczepy w moim przypadku. To nie problem. Ale żeby zostawić taki towar gdzieś na miejscu to już może być krucho. Albo ktoś podp...dzieli opony albo całą przyczepę. Cholera... jak tu znaleźć złoty środek.

Bagaj dachowy zmotaj
Na chama je zmieścisz

Bagaj dachowy zmotaj
Na chama je zmieścisz
na chama to i do środka wejdą ale jak na bagażniku dachowym to wtedy sobie nie pojeżdżę po trawersach
Zostawienie kół jest bezproblemowe. Na bazie rajdu w widocznym miejscu przypinasz łańcuchem do drzewa
Zniechęciliście mnie(Bogu dzięki) do tych opon. Jak mam wymienić wszystkie półosie to już wolę założyć coś mniej ekstremalnego, a do tego jakąś blokadkę i tylko tylne półosie. Tak też da się pojeździć przecież w cięższym terenie.

Zniechęciliście mnie(Bogu dzięki) do tych opon. Jak mam wymienić wszystkie półosie to już wolę założyć coś mniej ekstremalnego, a do tego jakąś blokadkę i tylko tylne półosie. Tak też da się pojeździć przecież w cięższym terenie.
Mięczak
Na takiej oponie w rozmiarze 30" zajechał byś dalej niż na zwyklym MT-ku 33"

Mięczak stawonóg

Na takiej oponie w rozmiarze 30" zajechał byś dalej niż na zwyklym MT-ku 33" domyślam się ale na wstępie musiałoby mnie to kosztować naprawdę grubą flotę, a ja mam na ten sezon tylko 5kPLN do wydania na takie różne różności(w tym lift bo 2" to nie to).
chyba że w górach i w koleinach prześwitu nawet gąsienicą nie nadrobisz

[ domyślam się ale na wstępie musiałoby mnie to kosztować naprawdę grubą flotę, a ja mam na ten sezon tylko 5kPLN do wydania na takie różne różności(w tym lift bo 2" to nie to).
No bez przesady
http://www.pphjanpol.pl/o....php?prod_id=63

[ Dodano: 2007-04-11, 15:25 ]

http://www.pphjanpol.pl/o....php?prod_id=63 brałem je pod uwagę ale jeśli miałbym jeszcze wzmocnić ukł. napędowy to już wolę soie odpuścić bardzo trudny teren.
ryzykować nie będę i założę dobrą kopię lub oryginał Yoko MT lub Mickey Thompson M T Classic(z naciskiem na tą oponę bo ładna jest)

[ Dodano: 2007-04-11, 16:03 ]
ryzykować nie będę i założę dobrą kopię lub oryginał Yoko MT lub Mickey Thompson M T Classic(z naciskiem na tą oponę bo ładna jest)

[ Dodano: 2007-04-11, 16:03 ]
sam się nigdy nie pcham(chyba, że pewien jestem, że wyjadę) więc i tak nie ryzykuję...

No ja Cię proszę. Tobie chyba nie muszę tłumaczyć, że jak masz za małe koła to nie jedziesz koleiną

ale jak wcześniej jechało LKT, droga ciasna i podmokła - to nie ma czegoś takiego jak "niekoleina"

uz, luz - właśnie przymierzam się do boggerów

sam się nigdy nie pcham(chyba, że pewien jestem, że wyjadę) więc i tak nie ryzykuję...
To po co Ci takie opony ?

[ Dodano: 2007-04-11, 16:27 ]

:shock: To po co Ci takie opony ? a bo ładne i dają większą możliwość pewnego przejazdu samemu. Po prostu nie wszędzie sie pcham jak nie ma mnie kto wyciągnąć. Jak już jestem z kimś w błotku to jadę każdą przeszkodę, chyba że to jest głęboka woda to już na 100% odpuszczam.
Wtłumaczcie mi jedno- czemu D30+D44a wytrzymują do 35" bez blokad (oczywiście ostrożna jazda), a tu takie opony mają to rozerwać przy 31"? Aż takie ciężkie czy jak?
ostrożna jazda to pojęcie dość płynne.. podobnie jak "wytrzymują"

aha - blokady zwiększają szansę demolki

Wtłumaczcie mi jedno- czemu D30+D44a wytrzymują do 35" bez blokad (oczywiście ostrożna jazda), a tu takie opony mają to rozerwać przy 31"? Aż takie ciężkie czy jak?
To wnika z agresywności bieżnika. Jak jedziesz na bucie w głębokim błocie to zalepiony MT-k nie zatrzyma się nagle z powodu złapania trakcji, a opona typu SS owszem

To wnika z agresywności bieżnika. Jak jedziesz na bucie w głębokim błocie to zalepiony MT-k nie zatrzyma się nagle z powodu złapania trakcji, a opona typu SS owszem ale przy wolnym dyferencjale też?? U mnie LSD pewnie już dawno wyzionęło ducha więc chyba nie powinno być stresu w sumie. Chyba że się mylę. Nigdy nie wnikałem dogłębnie w działanie dyfra.


To wnika z agresywności bieżnika. Jak jedziesz na bucie w głębokim błocie to zalepiony MT-k nie zatrzyma się nagle z powodu złapania trakcji, a opona typu SS owszem ale przy wolnym dyferencjale też?? U mnie LSD pewnie już dawno wyzionęło ducha więc chyba nie powinno być stresu w sumie. Chyba że się mylę. Nigdy nie wnikałem dogłębnie w działanie dyfra.
Przy mocno rozpędzonym kole i gwałtownym zatrzymaniu mechanizm różnicowy "może nie zdążyć" odpuścić. Więszość rozwałek dyfrów wynika z nieodpuszczenia gazu jak koła oderwą się od ziemi, w powietrzu się rozpędzą i potem złapią trakcję

Więszość rozwałek dyfrów wynika z nieodpuszczenia gazu jak koła oderwą się od ziemi, w powietrzu się rozpędzą i potem złapią trakcję a o tym nie pomyślałem... Czyli w powietrzu to tak jak w rzadkim błotku. Jedzie, jedzie bez oporów prawie i nagle jakieś kamienie czy korzenie jedno koło w moment hamuje i półoś pęka jak zapałka, czy tak?
no!
A no, o nadmiarze trakcji (jeśli coś takiego istnieje ) nie pomyślałem No i też faktycznie taki ciężki bieżnik (w sensie dosłownym- ilość gumy) na samym obwodzie koła to też niezłą bezwładność ma... Ech ta fizyka



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting