Wrangler 2,8 2009 gdzie jest filtr paliwa, jak spuścić z niego wodę?
Wlej do zbiornika litr denaturatu on załatwi sprawę i zapomnisz co to woda w układzie paliwowym
Ale on ma diesla i chce spuścić wodę z filtra , metoda z denaturatem , chyba w common railu nie będzie robić
filtr wygląda tak http://www.allegro.pl/ite...liwa_2004r.html ?
maro21 a widzisz ja już tak 15 lat jeżdżę różnymi samochodami na denaturacie w zimie i nigdy nie mam kłopotów z odpalaniem samochodu. Zawsze na cały bak paliwa czy ropy dolewałem litr denaturatu Pamiętam ja miałem jeszcze takiego starego malucha odpalanego na cięgno przy lewarku i zimę z temperaturami -25 stopni ,z parkingu na którym stało z 20 samochodów odjechało tylko 5 z czego 4 nowe zachodnie i mój poczciwy maluch Sąsiedzi się dziwili jak to jest ze oni stoją a ja jeżdżę
maro21 a widzisz ja już tak 15 lat jeżdżę różnymi samochodami na denaturacie w zimie i nigdy nie mam kłopotów z odpalaniem samochodu. Zawsze na cały bak paliwa czy ropy dolewałem litr denaturatu ha ja od 18 i zawsze dolewałem czy diesel czy bena i zawsze działa, denat absorbuje wodę a że jest to węglowodór pochodny do tego w ropie czy benie to się miesza z paliwem i przepala. dodatkowo alkohol ładnie rozpuszcza parafinę
filtr paliwa znajdziesz pod maską a przed zimą to najlepiej wymienić na nowy i święty spokój
Z tego co piszesz dotyczy to Wrangla CRD 2009. Mam ten sam problem we Wranglerze CRD 2008, którego z resztą odebrałem w tym tygodniu od dealera. Lampka obecności wody w filtrze paliwa świeciła się i gasła kilka razy. W serwisie powiedzeli mi że to może być problem z wadliwym czujnikiem/wiązką kabli dochodzącą do czujnika we Wranglach 2008-2009 i raczej nie jest związane z obecnością wody - tankowałem do tej pory 2 razy i to na sprawdzonych stacjach. Po świętach jestem umówiony na wizyte w serwisie - diagnoza komputerowa i pewnie wykasowanie alarmu i wymiana wiązki - na szczęście na gwarancji.
Pzdr,
tankowałem do tej pory 2 razy i to na sprawdzonych stacjach Ze są jeszcze tacy naiwni
Znalazłem filtr jest pod samochodem przy zbiorniku.Żeby odkręcić zaworek musiałem zdjąć osłony i zdemontować filtr bo był zamocowany za nisko i palce nie wchodziły. Spuściłem zawartość ale nie ma śladu wody czy brudu więc może to faktycznie wada czujnika ale teraz kontrolka się nie pali więc może będzie dobrze.
No dobrze czy w takim razie do jednostek napędzanych Dieselem CRD można dolewać do paliwa denaturat, czy jednak trzeba używać specjalnych absorbentów wody np. STP?
Co zrobić jak czujnik już pokaże obecnośc wody? Czy wymieniać filtr i od tej pory stosować "cudowną mieszankę", czy po prostu domieszać i czekać aż lampka zgośnie i jak się nie zapala to zapomnieć ?