Witam, Jak w tytule, czy to dobre rozwiązanie? Jeżeli tak to z jakiego modelu i jakie przełożenia wybrać? A może macie inne propozycje co do wymiany mostów w TJ'u?
a fabryczne za słabe ?
Nie no nastepny wymysla z mostami od parcha ludzie sobie chwalą mosty od gr-a podobno są niezniszczalne ja kilka widziałem przednich jak sie kółka rozjeżdzają w przeciwne strony
Ja Ci proponuje D44 na tył i wzmocnioną d30 na przód lub d44 przód i tył
a i jeszcze przedni most od gr-a ma gruche po drugiej stronie bedziesz musiał obrócić most i pokombinować albo zmienic reduktor np z Cj-ta
Ja Ci proponuje D44 na tył i wzmocnioną d30 na przód lub d44 przód i tył
Tylko jest problem z dostępnością tych mostów...
Tamte juz sprzedanen bede je wysylal niedlugo do Polski, ale moge znalesc nastepne.
Jaki koszt razem z wysyłką?
Mosty z Patrola to nie jest taka prosta sprawa - musisz mieć kogoś, kto będzie potrafił je założyć (obrócić most przedni)
A tak poza tym, to full wypas No i te kute wahacze z podwójnym mocowaniem
W ogóle
Raz miałem taką sytuację, że jadąc szybko w zalanych wodą koleinach wpadłem przednim lewym kołem w dziurę - obróciło mi samochód w miejscu - większość siły uderzenia musiała pójść na wahacz - myślałem, że będzie bardzo źle - okazało się, że nic się nie stało. To zupełnie inny sprzęt niż to co jest normalnie w TJ - tam mieliśmy już nawet pogięte mocowania wahaczy do mostów...
A czy duzo trzeba sie natrudzic zeby zamontowac mosty z XJ-ta do TJ-a?
A czy duzo trzeba sie natrudzic zeby zamontowac mosty z XJ-ta do TJ-a?
Nie, bo i tu i tu są danki trzydziestki.
Taka zmiana nie ma sensu. ( no chyba, że o czymś nie wiem? )
Chodzi o to, że moja przednia danka jest krzywa i musze ją wymienić... Próbuję znaleźć najlepsze rozwiazanie..
najlepszym rozwiązaniem będzie wyprostowanie i wzmocnienie tego mostu
Z tego co mi powiedzieli w warsztacie (nie jednym) to bardziej opłaca się go wymienić na nowy... Na początku tez chciałem go prostować.
Wcinając się w temat - mamy 4 danki 30 z XJ - 2 z półosiami i 2 bez półosi - daleko nie masz to mozesz podjechać obejżeć itp.
Z tego co mi powiedzieli w warsztacie (nie jednym) to bardziej opłaca się go wymienić na nowy... Na początku tez chciałem go prostować.
Bo im się robić nie chciało albo nie mieli pojęcia jak się do tego zabrać wszystko można naprawić, prostowałem most tak krzywy, że w środku półoś była złamana wyprostowałem pochwę, założyłem uszczelniacze i robi koszt całej operacji 400 złociszy + nowa półośka, więc co się nie da.
A mosty z Grand Cherokee pasują do TJ`a?
A mosty z Grand Cherokee pasują do TJ`a? nie wiem z jakich terenow 3 - city. Podjedz do Adama do Sopotu na rzemieślniczą i pogadaj. Ja u niego pare zeta zostawiłem, ale jeszcze wiecej zaoszczędzielm na rozmowach
to jak już będziesz w Sopocie, to możesz na miejscu popatrzeć jak to wygląda, mój Monsterek stoi na Patrolach