wczoraj w warsztacie wykonalem "bodylift" i 1 cal w . wczesniej podniesione bylo zawieszenie o 2 cale. autko stoi na kolach 33 i przy lataniu w terenie zdarzalo sie, ze opony tarly o blotniki. teraz jest lepiej. jest male ale. podnioslem bude, ale czy czasem nie powinieniem zrobic czegos ze skrzynia? motorem? ....? nie podoba mi sie jak wchodza teraz biegi (szczegolnie 2). prosze o info
dzieki, Mariusz
musisz jeszcze opuscic chlodnice, a zeby 2 wskakiwala to mlotkiem potraktuj blache bo ci lewarekj pewnie dochodzi do scianki i nie mozesz wlaczyc
a jakie masz et w felgach?
bo mozesz tez zmienic felgi z wiekrzym ete na -
ale to juz w sumie nie bardzo potrzebne chyba ze by ci dalej tarly na wykrzyzach...
a co do biegow to tak jak kulka pisal, lekka persfazja mloteczkiem i wszystko powinno chodzic
MOzesz tez podniesz silnik na mocowaniach o cal zeby pod maska wszystko wrocilo do normy..dzieki temu poprawi sie tez kat tylnego walu. a przy okazji nie bedziesz mial problemow ze zmiana biegow - nie bedizesz musial nic modelowac mlotkiem
sprawdź jeszcze jak wyglądają przewody wlewowy i przelewowy do baki i łożysko podporowe cięgna do reduktora
Kurde takie problemy przy body lifciku 1 a co do piero przy 2 lub 3
Kurde takie problemy przy body lifciku 1 a co do piero przy 2 lub 3
Nie zaklada sie liftow budy wiekszych niz 1,5 cala ze wzgledu na bezpieczenstwo.
Nie zaklada sie liftow budy wiekszych niz 1,5 cala ze wzgledu na bezpieczenstwo. kurde a na ebay tego pelno nawet 3 znalazlem
Stebel sorrki ze pytam ale czemu ze wzgledu na bezpieczenstwo
[ Dodano: 2009-09-01, 15:39 ]
Za wysoko czy co chyba za wysoko środek ciężkości sie robi i za duże momenty działają na śruby mocujące bude do ramy. Walniesz w coś i buda zjedzie z ramy
Powyzej 1,5cala na sruby mocujace bude do ramy beda dzialaly dosc duze sily i w razie jakiegos wypadku lub wywrorki w terenie buda najzwyczajniej moze oderwac sie od ramy.
jakie problemy jakie problemy sztuka poprostu
Kurde troszke mnie to dziwi bo zestawy 3 sa normalnie sprzedawane z papierami do przegladu w niemczech Czyli moze maja jakies speciales mocne srubki
[ Dodano: 2009-09-01, 18:43 ]
ja mam 2' body i 2' zawiecha i mam kola 32' i starczy
Kurde ja nawet niewiem jaki mam lift ale mam kolka 32 i nic nie trze nawet w terenie a bodylift zerowy
To ile moze byc liftu
To ile moze byc liftu do tych kółek co masz-wystarczająco
Nie zaklada sie liftow budy wiekszych niz 1,5 cala ze wzgledu na bezpieczenstwo.
Ja zrobiłem 3” lift budy z zachowaniem fabrycznych śrub jak się pomyśli to da radę
czemu ze wzgledu na bezpieczenstwo Był na youtubie film z crashtestu UAZa, na którym było widać, jak przy czołowym zderzeniu, z przednik błotników i maski robi się harmonia, reszta budy jedzie na ramie metr do przodu (razem z przednimi siedzeniami oczywiście), a silnik i kierownica zostają tam gdzie były Strach pomyśleć co po wypadku zostało by z kierowcy i pasażera na przednim siedzeniu.
Ja zrobiłem 3” lift budy z zachowaniem fabrycznych śrub jak się pomyśli to da radę
Wybacz ale "pomyśli" i "3” lift budy" wykluczaja sie nawzajem.
Chyba, że przemsson pisze o lifcie polegającym na podniesieniu mocowań na ramie, lub obniżenia w budzie, a nie przedłużeniu gum i odsunięciu mocowania budy od ramy (na co wskazuje zachowanie oryginalnych śrub). Ale to już zupełnie inna zabawa i nie wystarczy standardowy kit do BL.
w swoim wrongu dorobilem z ertalonu 5cm dystanse oraz zamowilem u tokarza wykonanie dluzszych srub , ktore dorobil przetaczajac wieksze metryczne . autko fajne wyglada , w terenie robi spoko , na czarnym nawet podczas mocnych poslizgow na przyczepnym podlozu nie ma checi sie zrolowac . czyli nie jest tak zle i mysle ze max 2' spokojnie da rade dodatkowo patent taki daje mozliwosc zapakowania butli 360'tki pod auto w miejsce zbiornika benzyny +ok 10litrowy na bene -a to juz ma niebagatelne znaczenie przy tak malym bagazniku
do tych kółek co masz-wystarczająco
Iwan nie kasztanian tylko pisz ile moge miec liftu
W moim TJ mam 2'' na budzie i 2" na zawieszeniu, do tego koła 33" i wszystko gra jak ta lala. W takiej konfiguracji to auto bardzo dużo potrafi. O ile działa skrzynia Znajomi wiedzą osochozi. Ale to nie ma nic wspólnego z liftem...
Chyba, że przemsson pisze o lifcie polegającym na podniesieniu mocowań na ramie. I o to właśnie chodzi do całej operacji potrzebny jest profil zamknięty grubościenny o żądanej wysokości 1,2 mb w zupełności wystarczy koszt to 60 zł zrobiłem już tak trzy wranglery które latają po terenie i nic się nie dzieje.
Pytanie zasadnicze po co walic taki wysoki BL ? Zeby sie trudniej do samochodu wsiadalo ? Ani przeswitu nie powieksza, ani nie poprawia pracy zawieszenia w sensie chocby wykrzyzu. Jedyne co mi przychodzi do glowy to latwiej zaliczyc rolke na trawersie
Jedyny powód to chyba żeby większe koła wsadzić, tylko skoro u mnie bez BL wchodzą 31'', to wychodzi, że BL 3'' robi się żeby wsadzić 37'' ? to się przeca przód skręcać nie będzie
Nie ma szans wsadzic kol 37" nawet jak zrobisz BL 5" (tak, zeby dzialaly, bo na sztuke do zdjecia to zawsze mozna )
Iwan nie kasztanian tylko pisz ile moge miec liftu yyy a bo ja wiem, w dowodzie nie masz wpisane ? Ja sie nie znam, swoj kupowałem to wiem jaki mam
Ja sie nie znam, swoj kupowałem to wiem jaki mam
He he, niestety nie kurde musze chyba kiedys wszystko pomierzyc ile jest tego liftu bo mnie to troche irytuje