ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam !

Mam taki problem. Założylem nowe opony Fulda Tramp MIX 265/70 R15 - to nie są ekstremalne klocki i jedna z nich na wyważarce wyszła super (gdzieś tam 20gr) a druga tragedia 190 i 115 gr.
Opony są nowe ale rok produkcji 2006, więc pewnie źle leżakowała
Gość powiedział, że mam chwile pojeździć może się ułoży.
Generalnie kasta wpada w wibracje przy 80 i po 85 drgania ustają.

Sprawdziłem na trzepaku zawieszenie i jest OK

Przejechałem tak 600 km ale na wyważarce nic się nie poprawiło.

To koło mam na przodzie, teraz chcę je założyć na tył - mniej niebezpieczne, ale czy jest szansa, ze to się ułoży na tyle.

A może 190 gr to znów nie tak źle?

Co mogę zrobić, żeby ta opona była równiejsza?? Hmm

Dzięki


Goodyear Polska powiedziało mi że 120g na stronę to maks co przewidują i jeśli nie da się zejść niżej to opona do reklamacji.
A rozmawiałem o 32/11.5 R15 czyli nieco większych i cięższych oponach.
Zdecydowałem się jednak na wyważanie proszkiem. Dzięki temu mam problem z czapki.
Poczytałem o tym proszku i wygląda to obiecująco.

Znalazłem też takie coś :
http://infomoto.pl/tekst....ia,tak,czy,nie,

Komu wierzyć?

Czy można to samemu zrobić kupując gdzieś proszek czy trzeba pojechać do specjalisty.

Jeżeli tak to gdzie w okolicach Poznania jest taki?

Zadzwoniłem do Equala i ustalilem kilka szczegółów.

W tabeli nie ma dokladnie mojego rozmiaru 265/70R15

a proszku potrzeba:
225/75 R15 - 2,5 Uncji
245/75 R16 - 3 uncje
265/75 R16 - 4 uncje

Tak myślę o 3 uncjach na koło, trochę mniejsza szerokość, ale większy promień i większa obręcz.

Jakieś sugestie, może inna tabela?

Cena to 4 pln netto za uncję
A może felga jest krzywa ?


felga idealna.

To jest kwestia opony.
Ja mam proszek w XJ, opony znajdziesz w podpisie.
Wsypane 7 uncji na koło.
Może mniej dałoby radę, ale dzięki większej ilości koła nawet mocno oblepione błotem wyważają się idealnie.
Proszek wyważa zawsze idealnie. Korzyści magiczne o mniejszym zużyciu to już bajdurzenie raczej.
Zalety jakie zauważam to:
- brak odważników ktore można zgubić w terenie
- samowyważanie nawet z pecynami błota na felgach
- wyważanie całej masy wirującej w zawieszeniu

Jeśli chodzi o ścieranie wnętrza opony przez ten proszek - wczoraj odbierałem oponę z naprawy i była w środku jak nówka.
Trochę gumiarze mieli zabawy z naprawieniem tak opony żeby tego proszku nie wysypać i nie zakleić go tymi swoimi siuwaksami. Dlatego oponę zostawiłem w sobotę a dopiero wczoraj odebrałem.
Koszt naprawy to 30zł
To gdzie kupic ten proszek?

Poprosze podac choc nazwe

I, pozniej co? Wykrecam wentylek i wsypuje? Czy musze jechac do gumierza?
Gdzie w Londynie to nie wiem, ale w PL tu :

link do instrukcji aplikacji.

http://www.hecot.com/instalacja.htm

Z rozmowy wynika, że za pobraniem w kopercie są w stanie wysłać.

Z opisu wynika, że do aplikacji przez zawór coś jest dodatkowo potrzebne. Najprościej u gumiarza przy zakładaniu koła wsypać. Muszę jeszcze ustalić co to ten zawór WWZ i FOZ.
Mi przez zawór wsypywali za pomocą butelki po coli, wężyka jak do kompresora i zaworka jak do koła.
W korku butelki był zamocowany wężyk z końcówką jak od kompresora, w dnie butelki był zaworek jak do koła.
Wsypany proszek do butelki wciskali pompując butelkę przez zworek w denku.
Da radę wsypać normalnie bez tych cudownych technik, tylko będzie to trwało. To był warsztat więc ani ja ani gumiarze nie chcieli czekać, a zdejmować opon też nie chcieli bo sporo wysiłku kosztowało normalizowanie opon na felgach.
Proszek jest bardzo sypki, to takie poliestrowe kuleczki mniejsze do ziarenek piasku.
Po gazecie spływały jak rtęć.
A co to są te zawory WWZ i FOZ o których tak mądrze piszą w instrukcji instalacji.
Acha, wadą proszku jest częste dostawanie się granulek do zaworu przy spuszczaniu powietrza. Dlatego należy stosować zaworki z długą sprężynką. Takie jak na zdjęciu tutaj http://www.hecot.com/program_equal.htm



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting