Witam co myslicie o zalozeniu do yj silnika land rover v8 skrzynia i reduktor z pto mosty toyota przelozenia 4.56 opony 33" ma to jakis sens plus zmiana na sprezyny
Wszystko ma jakiś tam sens, ale pytanie zasadnicze brzmi jaka jest wizja tego sprzętu. Akurat jeśli chodzi o silniki to ja tam jestem zwolennikiem konstrukcji amerykańskich
Nie za duży ten silnik?
Jak to ma byc silnik 3.5L V8 czy coś z nowszych??
Mysle ze nie. To jest 3.9 z land rovera kupilem go dosc okazyjnie a w tej chwili mam diesla wczesniej byl 2.5 i byl troche za slaby. Mosty w przyszlosci maja byc z patrola a mam jeszcze skrzynie reduktor z pto i wyjscie na waly jest po dobrej stronie do patrola. mysle ze latwiej wsadzic caly zestaw
Myślę, że łatwiej kupić całego landrovera
a z jakim reduktorem to ma latac?
P.S SiMarco ma dużo racji
Akurat jeśli chodzi o silniki to ja tam jestem zwolennikiem konstrukcji amerykańskich A to niby jaki
A to niby jaki wielko brytański
A to niby jaki Jak coś amerykańskiego zostało "poprawione" w europie to znaczy, że nie jest już amerykańskie, bo łączy amerykańską wydajność z europejską trwałością
Poza tym z tego co doczytałem, silnik z aluminium, czyli generalnie od razu bym podziękował.
Cytat: A to niby jaki
Jak coś amerykańskiego zostało "poprawione" w europie to znaczy, że nie jest już amerykańskie, bo łączy amerykańską wydajność z europejską trwałością
Poza tym z tego co doczytałem, silnik z aluminium, czyli generalnie od razu bym podziękował. Nie tyle poprawione, co poprostu produkowane w Europie. A pierwotnie był to silnik Chryslera, tylko w USA doszli do wniosku, że taka aluminiowa cudawianka nie będzie sie sprzedawał. Za to u angoli przez kilkadziesią lat napędzał w setkach różnych wersji praktycznie każdy rodzaj pojazdu - od sportowych, przez limuzyny, "terenófki" po ciężarówki i traktory. No to chyba taki zły nie jest Do tego można zrobic z nim wszystko - częsci do tuningu w GB chyba tyle samo, co do V8 Chevi w USA
No to chyba taki zły nie jest Aluminium = zło
Zaprawdę powiadam wam, Pan Bóg dał nam żeliwo, abyśmy z niego właśnie swe bloki i głowice lali. Aluminium zaś przykazał pozostawić na parasole ogrodowe, amen.
Zaprawdę powiadam wam, Pan Bóg dał nam żeliwo, abyśmy z niego właśnie swe bloki i głowice lali. Aluminium zaś przykazał pozostawić na parasole ogrodowe, amen. Dobre Ale i tak uważam, że na tle europejskiej konkurencji to ten silnik jest super. Może dlatego, że właśnie nie pochodzi ze starego lądu A po rozwierceniu do jakiś 5 litrów brzmi tak jak prawdziwa fałósemka. Śmiem twierdzic, że lepiej niż standartowe 5.2 z ZJ-ta
i głowice lali szanowny dr Mendelmax(a może juz profesor ?), zatem powiedzcie mnie ciemnemu, skad ja mam głwice zakupić(bo se nie odleje) żeliwne do chevy v8 ? Nowe ino z alu robią
A po rozwierceniu do jakiś 5 litrów brzmi tak jak prawdziwa fałósemka. Śmiem twierdzic, że lepiej niż standartowe 5.2 z ZJ-ta W sumie kwestia głównie układu wydechowego jaki się zastosuje Niestety w przypadku V8 wydajność nie idzie w parze z dźwiękiem, bo albo piękny bulgocik, albo dobry przepływ spalin
W sumie kwestia głównie układu wydechowego jaki się zastosuje Ale mi nie chodzi o to pierdzenie z tyłu
A myślisz, że skąd jest "bulgot V8", z filtra powietrza?
Witam skrzynia lt77 reduktor lt230 Odnosnie silnikow to prawda bloki bardzo czesto pekaja ale jak sie kupi taki po przebiegu 60 tys mil to mozna byc spokojnym
ale jak sie kupi taki po przebiegu 60 tys mil to mozna byc spokojnym Po 60 tys. mil silnik przestaje produkować ciepło?
A myślisz, że skąd jest "bulgot V8", z filtra powietrza?
O ile się nie myle, to dźwięk silnika nie składa sie tylko wydech i dolot
O ile się nie myle, to dźwięk silnika nie składa sie tylko wydech i dolot No ale to co rozpatrujesz, głośność rozrządu? Zresztą kogo tam obchodzi dźwięk, liczy się przecież POWER
Liczy się i dźwięk i POWER. Byle by dużo palił i na sam jego widok ekolodzy dostawali zawału xD
Byle by dużo palił i na sam jego widok ekolodzy dostawali zawału xD W tej kwestii Viper by duzo pomogl - jego Ram ma jakies 8,2 l?
Odnosnie silnikow to prawda bloki bardzo czesto pekaja ale jak sie kupi taki po przebiegu 60 tys mil to mozna byc spokojnym Najczesciej to chyba dochodzilo do opadania tuleji cylindra ale na to tez juz dawno wymyslono sposob Silniki Discotekowe 3,9 lub jak kto woli 4,0 wyprodukowane po 1998 roku sa juz bardzo dopracowane czyli pozbawione wszystkich wad swoich przodkow POZDRO