pytanko do naszych forumowych mechanikow oraz znawcow tematu...
z czym to sie je...?? czysci sie toto jakos czy nie?? jak to zlokalizowac i wymontowac... ??
PROSZE O WSZELKIE PORADY I SUGESTIE JAK SIE DO TEMATU ZABRAC I CZY W OGOLE SIE ZABIERAC ... ??!!
moze ponizsze objawy to SMIERC POMPY.... ?? a ja chce reanimowac trupa.. !!
motam sie z tematem slabego albo calkowitego braku wspomagania jak sie cieplo zrobi...!!
gdyby sprawa byla jasna to bym juz dawno pompe wymienil ale:
- raz dziala a raz nie... niezalezeni od temperatury na zewnatrz - raz caly czas slychac zaworek w czasie krecenia (ciezko wtedy idzie) a czasem idzie lekko i slychac tylko w OPORZE kierownicy... - czasem jednak jak juz nie mam wspomagania to krece i nic nie slychac... ale rece odpadaja - wspomaganie budzi sie do zycia po lekki dodaniu gazu... !! ok 1000 obr/ min i jest OK
a teraz to co juz zrobilem: - sprawdzilem luzy na osce - luzow nie ma - olej czysty wymieniony na mopara - przekladnia nowka cefka fabryczna zakladana ok 1 roku temu
mysle nad: - zamontowaniem chlodnicy oleju ATF w wspomaganiu - ale boje sie ze pompa nie wydoli z przetloczeniem - zdemontowaniem i przeczyszczeniem tego zaworka.... !!
jak to wszystko nic nie da to juz bede wiedzial co zrobic... !!
pytanko do naszych forumowych mechanikow oraz znawcow tematu...
z czym to sie je...?? czysci sie toto jakos czy nie?? jak to zlokalizowac i wymontowac... ??
PROSZE O WSZELKIE PORADY I SUGESTIE JAK SIE DO TEMATU ZABRAC I CZY W OGOLE SIE ZABIERAC ... ??!!
moze ponizsze objawy to SMIERC POMPY.... ?? a ja chce reanimowac trupa.. !!
motam sie z tematem slabego albo calkowitego braku wspomagania jak sie cieplo zrobi...!!
gdyby sprawa byla jasna to bym juz dawno pompe wymienil ale:
- raz dziala a raz nie... niezalezeni od temperatury na zewnatrz - raz caly czas slychac zaworek w czasie krecenia (ciezko wtedy idzie) a czasem idzie lekko i slychac tylko w OPORZE kierownicy... - czasem jednak jak juz nie mam wspomagania to krece i nic nie slychac... ale rece odpadaja - wspomaganie budzi sie do zycia po lekki dodaniu gazu... !! ok 1000 obr/ min i jest OK
a teraz to co juz zrobilem: - sprawdzilem luzy na osce - luzow nie ma - olej czysty wymieniony na mopara - przekladnia nowka cefka fabryczna zakladana ok 1 roku temu
mysle nad: - zamontowaniem chlodnicy oleju ATF w wspomaganiu - ale boje sie ze pompa nie wydoli z przetloczeniem - zdemontowaniem i przeczyszczeniem tego zaworka.... !!
jak to wszystko nic nie da to juz bede wiedzial co zrobic... !!
Miałem taki problem w Nissanie zmieniałem wąż od wspomagania bo ciekło i nie mogłem odkręcic samej śruby to się odkręcił cały króciec tam gdzie siedział zaworek ,potem złożyłem to do kupy i dupa do 1500 rpm było wspomaganie jak przekroczył to gasło pojechałem do kumpli co naprawiaja popy i przekładnie ( u nas jest serwis ZF jeżeli coś potrzeba to pisać ) i diagnoza była nowa pompa okazało sie że zaworek wypracował sobie jakieś luzy w pompie znaczy w tym kanaliku co jest umiejscowiony i dupa jak zaczoł pracować to sie pzrycierał i gineło wspomaganie ustawialem go chyba z tysiąc razy aż wkońcu zamówiłem drugą pompę oczywiście używaną
uff ale się namęczyłem ale może coś pomoże
Nie wiem czy zaworek czy inne czary da się odczyniać. Moja pompa wyła i działała z przerwami i teraz mam ją w garażu w szufladzie. A do fury zapodałem nową-używaną i jest OK.
Reanimacja pompy to ideowa walka z wrogiem klasowym - tak podobno