ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Osobiście byłem pod wrażeniem jak łatwo i tanio już podwyższony samochód można jeszcze bardziej podwyższyć. Moim zdaniem świetna sprawa... szkoda tylko że nie produkują czegoś takiego na tył. Pakuję to tutaj bo może ktoś ma już dłuższe sprężyny i podkładki a chciałby jeszcze: http://www.rocky-road.com/grandsus.html Nie wiem czy już to było na tym forum ale fajne jest więc zostawiam. Chodzi o element pod tytułem adjustable coil spacer.


W stanach to jest fajnie wszystko da się kupić w zestawach , nawet prom kosmiczny .
No i dulary na drzewach rosna :fuckyou2:

No i dulary na drzewach rosna :fuckyou2: w to akurat nie wierzę


To jest fajna sprawa, ale nie wiem, czy usprawiedliwia wydatek 200USD. Chyba jednak w tej cenie wolałbym zwykłe sprężyny i do tego jeszcze poduchy powietrzne do kompensowania ew. dodatkowego obciążenia.
nie zmienia to faktu ze patent jest bardzo ciekawy
Oczywiście, i ma sporo zalet, zwłaszcza w przypadku fur takich nieco ekstremalnych, gdzie liczy się absolutna prostota, czyli gdzie np. poduchy powietrzne odpadają. Fajna sprawa że np. podjeżdżasz na rajd na jakiejś rozsądnej wysokości liftu, np. 2" i od razu robisz sobie z tego 4".
Patent niby fajny, ale ma tą samą wadę co podkładki - długość sprężyny pozostaje fabryczna

długość sprężyny pozostaje fabryczna ano...

Kuba M. napisał/a:
długość sprężyny pozostaje fabryczna
ano...

Więc i skok zawieszenie zostanie fabryczny . A za te 200 USD to pewnie jakieś porządne sprężyny do liftu można zanabyć Poza tym, nie wydaje mi się, żeby w warunkach zlotowych można było precyzyjnie ustawić jednakową wysokość dla obu stron. O ile w terenie to jakoś można olać, to powrót z takiego zlotu może być ciekawym przeżyciem
to dajesz na wyczucie. najwyzej bedzie "trcohe" sciagać i dziwnie sie bujac w zakretach czyli koszt zestawu 200$ ale za to ekstremalne doznania drogowe gratis

najwyzej bedzie "trcohe" sciagać i dziwnie sie bujac w zakretach
Właśnie o tym piszę . A jak ktoś chcę to mogę mu zapewnić takie doznania np za 100 USD - mogę przycinać szlifirką kątową sprężyny z jednej strony
ale jeśli miałoby to służyć jako regulacja min.-max położenie to jest to rzecz bardzo fajna.

np za 100 USD ja schodze do 90$
A jak obniżyć Jeepa?

A jak obniżyć Jeepa?
Można spuścić wiaterek z kół Albo wogóle zdjąć opony Albo zdjąć koła Tylko POCO
he he
w Grandzie problem żaden-wiem bo przerabiałem niestety w XJ to pewnie trzeba by zrezygnować z któregoś pióra i krótsze sprężyny z przodu, żadna filozofia a pieniądz pewnie też nie wielki. Z tym że kiedyś Ci się zachce wjechać w teren i będziesz podwyższał.
a ?
wyjmij sprezyny kompletnie ;p, a amortyzatory zastapic przyspawanymi rurami - szybko i tanio

a ?

jeep tuning.JPG

Plik ściągnięto 2 raz(y) 16,75 KB

A wspaniały powód aby gościowy up.... lić jajka. Po kiego robić coś takiego w Pipem - niech kupi beemke w kombi to będzie miał glebę w standarcie
Pomijając fakt, że wygląda to bardziej na robotę informatyka niż mechanika
na escalade mnie nie stać ani na navogatora hehe a obrazek tylko poglądowy na szybko zrobiłem
ale bmw nie ma 4.0 z takim dzwiękiem.. no i nie jest usa
to wez bmw z 6 litrami od razu lepszy dzwiek?
głupi pomysł z tym obniżaniem jepika do ziemi toć to czysta profanacja

---- w s t y d -----
To ja mam takiego pomysła na obniżanie

kiepsko bo niema chromowanych felg min. 20" i niskoprofilowanych opon.
Czarny, nice car dude ;p

kiepsko bo niema chromowanych felg min. 20" i niskoprofilowanych opon.
bo to wersja na Europę wschodnią

bo to wersja na Europę wschodnią a to co innego
Mam jeszcze wersję zimową


[ Dodano: 2007-05-07, 23:04 ]
ładnie nam się temat rozwija, od podwyższania, przez obniżanie po virtual tuning w photoshop'ie czy innym programie. Może teraz ktoś zaprojektuje w Mechanicalu wyciągarkę??
zimowa wersja to już powinna być z chromem....

zimowa wersja to już powinna być z chromem....
Jaki tam chrom. Żeby sól zniszczyła? Zamiast chromu emteki

[ Dodano: 2007-05-08, 20:52 ]

Od Photoshopa do Mechanicala ciut przydługa droga - ja się nie podejmuję tak samo długa jak od podwyższania do obniżania tego samego auta(choć robiłem i jedno i drugie )

tak samo długa jak od podwyższania do obniżania tego samego auta(choć robiłem i jedno i drugie )
Ja tylko w górę, ciągle w górę
ja ostatnio też tylko w górę. Zbyt wiele razy wadziłem o coś osłoną reduktora i skrzyni jak był obniżony

ja ostatnio też tylko w górę. Zbyt wiele razy wadziłem o coś osłoną reduktora i skrzyni jak był obniżony

o krawężnik

o krawężnik zdziwisz się ale też Tyle że krawężnik w takim wydaniu widuje się tylko raz w życiu lub nawet nigdy. Był usytuowany po mistrzowsku.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting