ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories

czy to jest cos warte?a moze jednak lepiej2"?


2" to max i nie ma, co przesadzać.
Wprawdzie YJ, ALE... http://www.jeep.org.pl/fo...&highlight=lift

O wartość i możliwości liftów Twojego Wranglera również Moo Moo bym pytał

Pozdrawiam
Marek
2' sa w sam raz . mam zrobione i przyznam ze to jest optymalna wysokosc. poprostu - wiecej juz nic ci nie daje . poza tym mysle ze i do dupy bedzie wygladal. lepiej dodatkowo na resorach zrobic 2" i wtedy masz 4"



lepiej dodatkowo na resorach zrobic 2" i wtedy masz 4" szymonfree, ma TJ
no to na sprezynach [podkladki]
takie rozwiązanie poza ceną ma tylko same minusy (jeszcze wyżej środek ciężkości, większe naprężenia na budzie, przeważnie pogorszone sterowanie reduktorem, dodatkowo przełamane(pomimo podkładki pod łożysko) krzyżaki na wałku kierowniczym)
lepiej zrobić normalny lift a potem ewentualnie dołożyć body lift

2' sa w sam raz . mam zrobione i przyznam ze to jest optymalna wysokosc. poprostu - wiecej juz nic ci nie daje . poza tym mysle ze i do dupy bedzie wygladal. lepiej dodatkowo na resorach zrobic 2" i wtedy masz 4"

juz mam 2"na sprezynach straszna lipa,ale do przyszlego roku nic nie moge zrobic(inne wydatki) fakt faktem ze na 3"moze i napewno bedzie wygladal do zadu
jeszcze jedno pytanko-czy jak zamontuje wprzyszlosci normlnego 4"lifta to nie bedzie potem za wysoko?tzn 4" +2"body

jeszcze jedno pytanko-czy jak zamontuje wprzyszlosci normlnego 4"lifta to nie bedzie potem za wysoko?tzn 4" +2"body Będzie dobrze i możesz jeszcze większe koła zapodać.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting