ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Zastanawiam się nad taką opcją czy da się do opla kadetta D włożyc silnik c30xe( chodzi o silnik z omegi,senatora 3,0 24v 204KM). Trochę duży ten silnik, ale oprócz c20ne, c20xe i c20let by była to jakas odmiana. Ma ktoś może info, opisy takich swapów?? Byłbym bardzo wdzięczny


wszystko się da tylko czy jesty sens , jak dla mnie mósiałbyś go wstawić wzdłóżnie czyli przerobić na tylni napęd , na przód pewnie tez by się dało ale byś musiał go całkowicie przebudować , podłużśnice itp , no i zawieszenie bo to bydle b ciężkie jest tak czy inaczej koszt przeróbek min. ok. 20tys zł , więc lepiej załadować 20let i zapierdalać
Wiem że do kadetta E napewno się da i przeróbek nie ma wiele. Tylko ja wolę kadetta D .
Z drugiej strony kadett D ma mniejsza komore silnikowa, więc pewnie trzeba by było przerabiać . Może ma ktoś zdjęcia z takiego swapa, nawet na silnik 12 zaworowy. Najlepiej z poszczególnymi etapami prac. Ja niestety nie znalazłem . Dzięki za pomoc
nie no stary 2,5 v6 to wchodzi bez problemow ale 30xe to nie ma szans nawet w kadecie E , musza tam być przeróbki konstrukcyjne żeby to weszło i to z przerabianiem podłóżnic włącznie


Może i masz rację. Znalazłem kadetta E z silnikiem właśnie c30xe:

Kadecik z polski, startuje w 1/4 mili. Ten ma zmiany jeszcze silnikowe duże, ale da się.
Sprubuje się z właścicielem jakoś skontaktować. Dzięki
Bydle strasznie wielkie, ale jakbyś ruszył głową i wsadził go do kanta to nie miałbyś równych na 1/4 mili jak na tym filmie:
KLIK
mnie to wyglada ewidentnie na 2.5 v6 no ale moge sie mylic

[ Dodano: 2006-06-01, 18:28 ]
Mi by tam wystarczył 2.0
heh, koledze sie marzy kadecik-automat używałby tylko czwartego biegu, bo nie wyobrażam sobie jak tym można na jedynce ruszyć

Jak dla mnie przerost formy nad treścią - uważam że nie ma sensu przerabiać budę żeby wsadzić taki silnik. To juz lepiej założyć LETa + Nitro, skoro to ma być na 400m.
Jest mniej kombinacji a różnica kosztów ogromna, za te pieniadze da się bardzo dużo zrobić, w tym dłubnięcie samego silnika. A taki LET jest dużo lżejszy nizto 3.0 więc to ma też znaczenie.
Tylko, że c30xe łatwiej znaleźć w niezłym stanie i taniej . C20let,a można też trafić dośc tanio,ale porównanie 5 tys zł za leta z 2 tys zł za c30 to wychodzi na korzyść tego drugiego.
Chyba jednak zostanę przy let,cie. Czekam jeszcze na odpowiedz od właściciela tego kadeta 3,0 v6.

Znalazłem jeszcze kadetta E(szkoda, że nie D)cabrio z wsadzonym silnikiem 2,5 v6 saaba.
Koleś zrobił swap w 4 dni
http://images3.fotosik.pl/74/7b92d564a748f0c8m.jpg

http://www.fotosik.pl/pok...ce83d4f9d3.html

http://www.fotosik.pl/pok...666bedf7fc.html

Auto z Polski
odpuść wsadzanie silników spoza marki... Jak juz robić, to Opel od początku do końca.
Tak naprawdę ten silnik to jest c25xe taki sam jak w vectrze, czyli v6 2,5l.
Ale fakt to ma być ople a nie jakieś coś
mówiłem ze 2,5 bo 30 nie ma możliwosci żeby wszedl

mówiłem ze 2,5 bo 30 nie ma możliwosci żeby wszedl

2,5l siedzi w innym kadecie do którego dalem fotki w 4 poście

Tamten na początku napewno ma c30xe.

Wiem że do kadetta E napewno się da i przeróbek nie ma wiele

Nie wiem czy kolega zdaje sobie sprawe ze jednak przeróbek jest od groma. Jestem z kumpem na etapie wsadzania 3,0 do manty juz jest w budzie - tyle ze jest wyciete połowa sciany grodziowej aby weszła skrzynia. Wynalazków i patentów jest tam od groma - prace trwają z przerwami juz prawie rok. Nie wspomne ze nie ma sensu wkładać taki silnik do kadeta jest bardzo ale to bardzo ciezki - ja wyladowałem w szpitalu z pęknietym jelitem po jego przenoszeniu a nosiliśmy w 4 ( co prawda był zapięty ze skrzynią). Nie wspomne o tym ze gdyby nie fakt ze znajomego ojciec pracuje w konstrukcjach metalowych to by poszedł z torbami. To auto nie bedzie za bardzo nadawało si edo codziennej jazdy ( wielki garb na masce) i przede wszystkim spalanie. Na codzień jest starletka a to bedzie niedzielnne

Podsumowując 3,0 do kanta to utopia jezeli by nawet wszedł ( w co wątpie bo jeszcze trzeba spiąc skrzynie)to i tak ktoś z letem pod maską ma wieksze szanse bo auto bedzie powaznie lzejsze. Ja widze jakie są problemy z manta a tam było wmiare miejsca pod maską i gdybyśmy mieli sie jeszcze raz w to bawić to nasz wybór by padł na 2,4 bo jest o wiele mniej komplikacji.

Jeszcze sie chciałem zapytać czy jest jakaś skrzynia biegów co przekaże naped na przednie koła i pasuje do 3,0 ale to tak z ciekawości bo po prostu nie wiem.
Dostałem taką odpowiedz od właściciela tego kadetta E z silnikiem 3,0

Jesli chodzi o samo wstawienie silnika poprzecznie to nie jest to az takie trudne majac skrzynie np F20 montujemy ja na ten silnik a zarazem mamy problem 2 lap z glowy pozostana jeszcze 2 jedna bardzo latwa a droga trudniejsza bo trzeba zmodyfikowac dolny pas ten pod chlodnica wody i silnik jest na miejscu.Niestety uklad wydechowy bedzie wymuszal aby zrobic kolektory wydechowe od podstaw bo inaczej wydech skreci w skrzynie biegow Confused .
Kolo zmachowe trzeb atroszke przerobic ale jest to latwe zadanie, dolot tez musi byc inny a silnik bedzie wystawal ponad maske ok 3cm.Wiazka elektryczna to jest najwiekszy problem tego swapa jest poprostu przejebane bo jest to kompletna wiazka zintegrowana z kazdym elemetem elektrycznym samochodu wiec jest bardzo gruba i z niej trzeba wyciac ok 80% przewodow nie blokujac przy tym komputera.

Ale jak sie uda wsystko to jest zajebiscie Pozdrawiam.

Są błędy bo autor nie był w stanie zabardzo pisać

Także do E da się, trzeba więc spróbować do D
Dawidow84, próbuj chętnie zobaczymy tego potwora w akcji

aczkolwiek powiem jeszcze jedno - tak potworny silnik powinien jednak napędzać 4 koła, bo nie wiem jak będzie z rusznaiem i sterownoscią. No ale to sam ocenisz.

Zastanow sie jakie macphersony i spręzyny zastosujesz na te monstrum, bo może ci to klapnąć za nisko.
tez mam doswiadczenia z silnikami 3.0 od Opla i wiem ze waga jest zbyt duza , auto straci na osiagach i na sterownosci (rozklad mas nie do przyjecia) w przypadku tylnonapedowcow z tylu jest most i potezne zawieszenie, ktore do rownowazy. osiagi takiego silnka nie powalaja na kolana - jesli proponowal bym cos wiekszego to tylko 2,5 v6



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting