ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Mam takie pytanko czy lift 2 cale na podkladkach daje taki sam rezultat przy wykrzyżu jak lift na sprężynach, czy sprężyna go powiększa bo wydaje mi się że sprężyna go powiększa bo obojnik jest nadal w tym samym miejscu jak w standardzie.
Czy przy lifcie 2 na sprężynie kola 31 cala będą obcierać na wykrzyżu, a na podkladkach nie bo tak mi się wydaje ale może się myle. Czy przy lifcie 2 cale wystarczają oryginalne amortyzatory??


To nie pewna informacja, ale z tego co słyszałem podkładka z tyłu jest jednocześnie przedłużeniem odboju, z przodu nie. Jeżeli tak jest to przy wykrzyżu albo dobiciu do odboju sprężyna z przodu zostanie bardziej skompresowana niż powinna, a z tyłu będzie gorszy wykrzyż. Ja się nie wahałem i kupiłem sprężyny do liftu, ale jak nie masz wymagań dużych to podkładki pozwolą zachować dotychczasowy komfort. Ktoś gdzieś pisał, że na sprężynach +2" ironmana komfort się poprawił, ale to nie prawda niestety. Jeżeli nie lubisz ostrych wstrząsów to te sprężyny nie są dla Ciebie. Natomiast rough country ma w ofercie progresywne sprężyny +2.5" i może te były by idealne.
Jeśli masz kasę na sprężyny i amorki, to ja bym wybrał tę drogę. Podkładki dają Ci jedynie możliwość wsadzenia większych kół więc trochę poprawią Ci się kąty i prześwit. Dopiero po zmianie sprężyn poprawi Ci się wykrzyż. U mnie przy 1,5" bodyliftu 31" nie obcierało w wykrzyżach - może Ci się przyda taka informacja.
Zawsze przy montażu liftu czy to podkładki czy sprężyny trzeba przedłużyć odbojniki mostu żeby amorków nie porozwalać i nie tylko.

Ponoć sprężyny Rubico Express mają podobną charakterystykę twardości do oryginałów.


Mi się na standardowych sprężynach jeździło kiepsko, a były kompletnie nowe...



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting