ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

po raz trzeci rozwaliła mi się skrzynia w moim wranglerze (4,2).
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego
d. polać go benzyną i podpalić

narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny

HELP!!


swap na 4.0 wydaje się być racjonalną koncepcją. Ostatnio nawet na allegro był taki z WJ-ta, troszkę poprawiony jest względem tych starszych (mocniejszy ). Tyle, że musisz się wówczas przygotować na niemałe wydatki i niemało roboty... No i tu już niestety elektroniki jest troszku.
Z tańszych opcji to faktycznie kupić jakąś inną skrzynię i przerobić. Trochę się nachodzisz napewno, ale rokuje to nadzieje
A z innej beczki- co ty z tymi skrzyniami robisz, że ci tak wylatują?

[ Dodano: 2006-04-21, 21:55 ]
dzięki bardzo za info.

historia moich skrzyn jest następująca:
kupiłem jeepa i okazało się, że łożyska w skrzyni są trochę wyjechane. Naprawy podjął się facet z firmy sudi4x4. Skasował kupę kasy i złożył skrzynię tak, że zapomniał zabezpieczyć kulki i ta wytarła wszystkie zęby no i skrzynia zdechła.
Po długich poszukiwaniach ściąglem taką skrzynię ze stanów i dzisiaj i ona padła. Rozciekła się całkowicie. Wpadła w jakąś szaloną wibrację i wyrzygała cały olej z siebie. Aż boję się ją otwierać...
a ja bym zapodal 4,0 litry z cherokee ze skrzynia aw4. Albo 5,2 z granda z automatem, ale to by bylo troche duzo pewnie roboty w przerobkach

osobiscie to sam bym wymienil u siebie skrzynie na aw4 bo mi jednego biegu troche brakuje...

nie wie ktos moze jakie aw4 ma przelozenia poszczegolnych biegow?



nie wie ktos moze jakie aw4 ma przelozenia poszczegolnych biegow?
http://www.online-transla...AW4%2Findex.htm

ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
ja pierdziele... brak mi słów...
moja rada:
4,0+ AW4...
Dobra rada tylko mam pytanie czy ktoś z Was kiedyś to zrobił lub widział YJ z takim zestawem?
4.0 + AW4 jest dłuższa chyba o 7 cm od 4.0 i AX15 co powoduje że tylni wał ma chyba z 15 cm a przy lifcie chodzi pod kątem 45 stopni i krzyżaki nie wytrzymują.
Kłania się przerobienie instalacji elektrycznej i skrócenie/wydłużenie wałów oraz wywalenie patentu pod tytułem krzyżaki. W Szczecinie jeździ kolega takim zestawem i nie było proste zrobienie tego. I kosztowało.

Tylny wał w Yj jest znacznie krótszy niż w XJ i 7 cm stanowi róźnicę.

[ Dodano: 2006-04-22, 00:27 ]
A ja dalej obstawiam 4.7 i 545 RFE Pozamiatałby wszystkich z taką mocą
A i V8 jest chyba krótsze od R6, więc problem kątów się minimalizuje
Ps. Żebym zaraz nie usłyszał, że gadam pierdoły- gadam i jestem tego świadom
witam

aw4 i silnik 4.0L zaden problem
i nie ma zadnego problemu z walem z tylu, wszystko pasi
nawet przy lifcie.
wiem, bo conajmniej dwa takie mialem w swoich rekach i jezdza do dzis
i nie zdazylo sie nic strasznego, ba nawet niestrasznego z tylnym walem
kwestia instalacji elektrycznej do silnika, pompy paliwa, i kilku drobniejszych spraw
mechanicznie jest ok

z 4x4 pozdrowieniem
Jacek

witam

aw4 i silnik 4.0L zaden problem
i nie ma zadnego problemu z walem z tylu, wszystko pasi
nawet przy lifcie.
wiem, bo conajmniej dwa takie mialem w swoich rekach i jezdza do dzis
i nie zdazylo sie nic strasznego, ba nawet niestrasznego z tylnym walem
kwestia instalacji elektrycznej do silnika, pompy paliwa, i kilku drobniejszych spraw
mechanicznie jest ok

z 4x4 pozdrowieniem
Jacek


miałes w rękach
rozumiem że zrobiłeś takie przekładki?
cały zestaw jest dłuższy o 12 cm i to jest dużo
wiec nie ma szansy co by bez zmoty zawiasu takie cóś jeździło
w "Żółtym" mamy taki zestaw ale tam jest tylni most przesuniety o prawie 30 cm ( bo doszła jeszcze przystawka do mechanika)
moim zdaniem można założyć AW4 i 4,0 do YJ ale jest to walka o centymetry
Słuchajcie, a tak cełkiem serio- może ktoś się orientuje jak się ma długość tego 4.7 ze skrzynią do tego 4.0? Pytam, bo sam marzę o takiej zmocie w przyszłości jak już mnie będzie stać na motanie dla siebie...

Naprawy podjął się facet z firmy sudi4x4. Skasował kupę kasy i złożył skrzynię tak, że zapomniał zabezpieczyć kulki i ta wytarła wszystkie zęby no i skrzynia zdechła.

No a ten gościu, ten meches.. to ma jeszcze zęby ? A żyje w ogóle ?
mialem w rekach = ze zrobilem
i naprawde nie bylo zadnego problemu z dlugosciami
wszystko w oryginalnych miejscach, zadnego cofania mostu
otwory w plycie pod skrzynia biegow w innym miejscu, ale plyta tak jak byla, to samo z silnikiem
ten ostatni YJ byl z liftem +4" kola 33x12,5x15 i to tez zostalo
jezdzi do dzis, nic sie nie dzieje
jedyny problem jaki byl to dobranie dlugosci dzwigienek przy skrzyni rozdzielczej i wewnatrz, przy dzwigni zalaczania, bo tez byla zmieniona na NP242
wszystko jest ok, dziala na dodatek jezdzi bez problemow, i to calkiem fajnie

z 4x4 pozdrowieniem
Jacek
Złapie pierwszy wykrzyż pod górę i mu przejdzie.

Złapie pierwszy wykrzyż pod górę i mu przejdzie.

tzn?
tzn przestanie fajnie jeździć bo w najlepszym przypadku urwie krzyżak a w gorszym rozwali obudowę i wałek reduktora.
Mówisz - masz

Powodzenia i oby przetrwała dłużej
no mam nadzieję, że dłużej mi posłuży, bo poprednia padła po miesiącu, no może dwóch...
Pozdrowionka
Daj znać jak się będzie sprawować



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting