ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam,

przeglądając oferty WJów (po uprzednim zorientowaniu się w temacie reduktorów) dostrzegam pewną różnicę w automatach z QUADRA DRIVE. Z której strony powinna być dźwignia zmiany napędu - z lewej do dźwigni ze skrzyni biegów, czy z prawej?

Tu są linki do aukcji (obaj właściciele twierdzą, że to QUADRA DRIVE, a ja tu chyba widzę anglika?):

http://www.allegro.pl/ite...ll_okazja_.html

http://www.allegro.pl/ite...s_km_ideal.html

Na stronie jeep.avtograd.ru znalazłem informację, że QUADRA DRIVE to nie jakiś specjalny reduktor, tylko dodatek do Quadra-trac II. Więc czym one się od siebie różnią (Quadra-trac II i QUADRA DRIVE)?

pozdrawiam 12nala34

[ Dodano: 2007-08-20, 22:46 ]



Z której strony powinna być dźwignia zmiany napędu - z lewej do dźwigni ze skrzyni biegów, czy z prawej?
A więc tak: w benzynie dźwignia zmiany biegów jest po prawej stronie, a z tego co pamietam to tylko WJ z silnikiem CRD jest na odwrót


+ blokada vari-lok (lsd)

na przód, czy na tył? (włączona w jakiej pozycji? - 4LO?)


na przód, czy na tył? (włączona w jakiej pozycji? - 4LO?)
przód i tył



Ten pierwszy 'Włoch' - silnik VM i klima manualna. Zastanów się czy taki zestaw chcesz.

Ten pierwszy 'Włoch' - silnik VM i klima manualna.
No jeśli chodzi o silnik to raczej lepiej sie w niego nie pchać, a co do klimy to zalezy co dla kogo jest wazne. Zaleta klimy manualnej jest to, ze nie dopadnie go "blend doors" zawsze to 2 tys. PLN do przodu

pozdrawiam

[ Dodano: 2007-08-21, 16:36 ]
ale ja na razie nie pisałem, że chcę kupić te jeepy! Doszło do małego nieporozumienia, bo dałem przykłady, że WJty mają z różnej strony dźwignie napędu...

ale i tak dzięki!

na razie , ale nie na dalekie wakacje...

12nala34



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting