przeglądając oferty WJów (po uprzednim zorientowaniu się w temacie reduktorów) dostrzegam pewną różnicę w automatach z QUADRA DRIVE. Z której strony powinna być dźwignia zmiany napędu - z lewej do dźwigni ze skrzyni biegów, czy z prawej?
Tu są linki do aukcji (obaj właściciele twierdzą, że to QUADRA DRIVE, a ja tu chyba widzę anglika?):
Na stronie jeep.avtograd.ru znalazłem informację, że QUADRA DRIVE to nie jakiś specjalny reduktor, tylko dodatek do Quadra-trac II. Więc czym one się od siebie różnią (Quadra-trac II i QUADRA DRIVE)?
pozdrawiam 12nala34
[ Dodano: 2007-08-20, 22:46 ]
Z której strony powinna być dźwignia zmiany napędu - z lewej do dźwigni ze skrzyni biegów, czy z prawej? A więc tak: w benzynie dźwignia zmiany biegów jest po prawej stronie, a z tego co pamietam to tylko WJ z silnikiem CRD jest na odwrót
+ blokada vari-lok (lsd)
na przód, czy na tył? (włączona w jakiej pozycji? - 4LO?)
na przód, czy na tył? (włączona w jakiej pozycji? - 4LO?) przód i tył
Ten pierwszy 'Włoch' - silnik VM i klima manualna. Zastanów się czy taki zestaw chcesz.
Ten pierwszy 'Włoch' - silnik VM i klima manualna. No jeśli chodzi o silnik to raczej lepiej sie w niego nie pchać, a co do klimy to zalezy co dla kogo jest wazne. Zaleta klimy manualnej jest to, ze nie dopadnie go "blend doors" zawsze to 2 tys. PLN do przodu
pozdrawiam
[ Dodano: 2007-08-21, 16:36 ]
ale ja na razie nie pisałem, że chcę kupić te jeepy! Doszło do małego nieporozumienia, bo dałem przykłady, że WJty mają z różnej strony dźwignie napędu...