Jestesmy na etapie budowy auta i szukamy amortyzatorów dokładnie interesuje nas ten model FOX auto ma mieć wage 1100-1300kg i teraz nasuwa sie pytanie jakie dobrać sprężyny i skok amortyzatora nie chcemy zbyt dlugich bo wiadomo koło toną w bagnie macie jakieś propozycje lub doświadczenia z tymi amorami?? jaki zestaw wybrać do masy auta??? wszelkie info bardzo mile widziane
nie chcemy zbyt dlugich bo wiadomo koło toną w bagnie To można bardzo ładnie ograniczyć taśmą, natomiast długie amorki mają kilka zalet, w tym większą pojemność oleju w korpusie = większa odporność na fading.
Ja bym brał najdłuższe jakie wejdą
Mamy w planach 30cm ale najpierw trzeba zwazyć auto i potem dobrać do wagi amortyzatory
Przy tej klasie amorków to tak jak piszesz że pierw auto zwarzyć a dopiero potem amorki.Trasek prowadzi dystrybucje FOX-a na Polskę więc pewnie Ci doradzi nr do niego mogę Ci dać na PW
Przy tej klasie amorków to tak jak piszesz że pierw auto zwarzyć a dopiero potem amorki.Trasek prowadzi dystrybucje FOX-a na Polskę więc pewnie Ci doradzi nr do niego mogę Ci dać na PW
No i troszke pospieszyliśmy sie z tym tematem bo auto myślę bedzie pod koniec stycznia nadawało się do zważenia
możesz podać mi nr na PW
a będziesz na grudniowej edycji pucharu Jeep-a ?
Nie znam sie ale o tym bym tez pomyslal - Fox Bump Stops
I poszedlbym raczej w to : 2.0 Fox Coil Over Emulsion Shocks latwiejsze i szybsze w regeneracji i naprawie - podobno
Ja tu po raz pierwszy więc witam wszystkich!!! Chłopaki z POLON OFF ROAD z Krakowa mają oficjalne przedstawicielstwo FOXa na Polskę, chwalą się że dobierają, regulują, regenerują, może oni by rzetelnie doradzili, zaznaczam że nigdy nie miałem z nimi do czynienia, więc nie jest to żadna reklama
Powodzenia Wojtek
Wydaje mi sie ze firma ktora dopiero co dostala przedstawicielstwo nie ma 1/100 doswiadczenia firm ktore zawieszenia ustawiaja i dobieraja od lat i zrobily to setki razy. Jak bym mial wydac ciezka kase na amorki to udal bym sie do kogos z odpowiednim doswiadczeniem a nie nowicjusza.
a będziesz na grudniowej edycji pucharu Jeep-a ?
Będe ale prawdopodobnie jako widz
[ Dodano: 2009-11-07, 12:22 ]
Korci mnie jeszcze ta opcja 2.0 Fox Air Shocks tylko pewnie nie sprawdzi sie na szybkich dojazdówkach
Powiem ci ze slyszalem sporo negatywnych opini...to jest dobra opcja ale dla bardzo lekkeigo auta. Ludzie skarzyli sie ze te amorki maja troche nieprzewidywalna prace...szczegolnie na przechylach - czyli trawersy maga byc ciekawe Do tego przy tego typu amorkach w zasadzie obowiazkowe jest zastosowanie malych wyciagarek ktorymi podciaga sie mosty do ramy w trakcie pokonywania stromych podjazdow itp.
Mysle ze na blotno szutrowe polskie warunki do auta jakim dysponujesz coilovery sa najlepszym rozwiazaniem
... ale one nie mają osobnego pojemnika gazu Przeca pisalem ze sie na tym nie znam
A gaz z jednym mi sie tylko kojarzy z JD + lód
PS. Zawsze bylem , jestem , bede za prostymi rozwiazaniami/ukladami ..... mniej rzeczy do zespucia/spier... tym lepiej
wwojtas napisał/a: Ja tu po raz pierwszy więc witam wszystkich!!! Chłopaki z POLON OFF ROAD z Krakowa mają oficjalne przedstawicielstwo FOXa na Polskę, chwalą się że dobierają, regulują, regenerują, może oni by rzetelnie doradzili, zaznaczam że nigdy nie miałem z nimi do czynienia, więc nie jest to żadna reklama
Powodzenia Wojtek
ceny też mają dobre
chyba nie liczył bym że taki zestaw będzie tani, ale przebicie mają spore w porównaniu do cen z twojego linka, to fakt, wliczając jakiś koszt wysyłki nawet.
No a co do doświadczenia, to jakieś już mają np GRAT 2 Roberta Kufla, który "cośtam" wygrywa
pozdro
No a co do doświadczenia, to jakieś już mają np GRAT 2 Roberta Kufla, który "cośtam" wygrywa
pozdro
No ich doswiadczenie faktycznie powala na kolana
Sorry ze wcinam sie w temat czy mogl by ktos sie wypowiedziec na temat amorkow Bilstein 5150 ,dosc mocno sie na nie napalilem zeby zalozyc do xj , ze wzgledu na cene teraz kwestia jaka ich wytrzymalosc i czy sa w 100% regenerowalne
....co ma JOHNEE DEERE do lodu 1-dynka za zle rozszyfrowanie skrotu :pala: