ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Z gory chcialbym przeprosic za moje noobostwo w dziedzinie samochodow.
Jestem swiezym,dumnym wlascicielem Jeepa Grand Cherokee 3.0 CDR 2006.
Moje pytanie dotyczy ekonomicznej jazdy, mam 3 warianty:
-4x4 HI
-4x4 LOW
-Neutral

Obecnie uzywam 4x4 LOW i moje spalanie to ok 12.5-13 L na 100 KM.
Czy jezdzac w trybie Neutral zredukuje spalanie i czy ten wariant jest odpowiedni na normalna jazde w miescie?


cornelito do powitalni zajrzyj bo będą krzyczeć

Moje pytanie dotyczy ekonomicznej jazdy, mam 3 warianty:
-4x4 HI
-4x4 LOW
-Neutral

Bez jaj.
To sa rodzaje napędu.
4x4 HI to na asfalt
4x4 reduktor i auto jeździ wolno i tylko w terenie można.
Max pręzkośc 60km/h o ile dobrze pamiętam
Neutral rozłącza napędy i wcale nie pojedziesz.
cornelito, u masz tylko podział na jazdę po asfalcie jazdę w terenie i luz
więc mniej ci nie będzie palił na to nie licz.


Poczytaj sobie o napędach ( sa z WJ, ale zasada działania reduktora jest taka sama)
http://jeepnieci.pl/wj_uklady.html
suchorz, tyle że cornelito, ma
agmar, wiem, że ma WK, ale opis działana napedow jest podobny.
Chodzi opis reduktora tylko.

wiem, że ma WK, tylko że to nie jest takie pewne z tego co napisał o napędach masz racje mi chodziło oto co kolega ma w garażu i co to jest CDR skoro nawet nie było 3,0CRD w WK tylko było 3,0 TD (przynajmniej na jeepnieci nic niema )
nie rozwodzimy się już na ten temat bo to jakaś parodia jest.
Nie ważne jaki ma silnik !!!!!!!!!!!!!!!!!

Chodzi tylko i wyłącznie o opis kiedy i czego używany i tyle.

[ Dodano: 2010-07-09, 19:14 ]
ważne jaki silnik bo nie wiadomo jaki jeep a może to w ogóle nie jest jeep wypróbuj jazdę 4x4LOW cały czas a najlepiej na autostradzie tak przy 140km/h sam wiesz że tak się jeździć nie da

ważne jaki silnik bo nie wiadomo jaki jeep
A jaka różnica?
Podał jakie sa oznaczenia napędów i to wystarczy do dania odpowiedzi.
Nie rozumiem po cholere chcesz wiedzieć jaki Jeep i silnik?
Nie ma najmniejszego znaczenia w tym wypadku.
ciach temat bo to bez sensu zablokować i wywalić bo to śmieci
racja

bo w aucie z 06 niema wajchy nr 2 do hi czy low
a jezeli ma low czyli reduktor srebrne w kształcie litery T to jak umie przełaczac to zuch

bo trza na N i właczyc i na D by jechac
3,0 cdr??
Ok zeby rozwiac wszelkie watpliwosci co do Samochodu to przestawilem litere (mowilem ze jestem Noob xD) Jeep Grand 3.0 CRD oto link do podobnego samochodu :

http://www.autotrader.co....100yl?logcode=p

skoro nawet nie było 3,0CRD w WK tylko było 3,0 TD bardzo Cię lubie, ale teraz to Cie poniosło i to ostro. Każde 2,7 2,8 czy 3.0 to CRD w koncernie chryslera. A na jeepnietych to jest wielbłąd z tym 3.0 crd.
I taka odpowiedz mi sie podoba Michua xD jasna,konkretna ,bez zbednego mieszania ludzi z blotem tak jak to Pan Agmar uczynil....

Dziex Michua.....

A na jeepnietych to jest wielbłąd z tym 3.0 crd.
jest coś na rzeczy ale nie pamiętam "o co kaman"... napisz mi prosze na @
cornelito, a w który miejscu Cię z mieszałem z błotem
michua, mam WG na WK/ Wh się nie znam co przeczytałem to podałem pewnie masz racje tyle że nawet amerykanie mieszają i dla nich 3,0 to raz jest CRD a raz TD http://www.wkjeeps.com/wk_engines.htm
agmar, wiesz, bo każdy CRD to TD ale nie każdy TD to CRD.
Skoro juz tutaj jestem mam kolejne "noobowskie" pytanie:
czy model ktory posiadam ma pasek czy lancuch rozrzadu?
Gdzie to ewentulanie sprawdzic?
Przewertowalem cala intrukcje obslugi i nic nie znalazlem
Łańcuch
cornelito, no dobra to jak cię tak zmieszałem z błotem to przepraszam i pomogę Ci to twój 3,0 CRD :

jak widzisz jest łańcuch
Dziekuje xD
agmar, Ale ladny silniczek wkleiles

3,0 V6 CRD to jednostka blizniacza z 3,0 V6 CDI merola

Ma lancuch i jest najzajebiaszczym dieslem jaki do tej pory montowali w Jeepach

Ale 5,7 HEMI jest moim skromnym zdaniem lepsze

Obecnie uzywam 4x4 LOW i moje spalanie to ok 12.5-13 L na 100 KM.
Jesteś pewny, że jeździsz na low, czyli na reduktorze? Jeśli to prawda, to spalanie rewelacyjne i vmax pewnie w okolicach 90 km/h.
nic nie paliłem

pisałem w innym temacie i tu weszło--skasowłem texst

fujj
nie dosc ze nie normalny i bez emblematów

szczery bende ale to nie przykład to farsa

bo a sranglik czyli potencjalnie dla biednych + przekładka dla dekla

apropos tych polskich anglików to brechta mam na maxsa gdy widze te super wozy na nazych parkingach--bom sie dorobił na zmywaku czy cmentarzu lub w np Tesco


Nie wiem co paliłeś, ale na przyszłość zmień dilera....

Nie wiem co paliłeś

właśnie sie zastanawiam o co rkmalina chodziło

Obecnie uzywam 4x4 LOW

Kolego, jeździsz na 4LOW po asfalcie?????!!!!!
Skutki jeżdżenia z zapiętym reduktorem (tak samo jak to, które lampki się zapalają) po asfalcie to ja znam, i właśnie dziwię się, że jeszcze samochód jeździ



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting