Witam . Dziś zamówiłem krzyżaki , ale mam problem z uszczelniaczami półosi . Nie wiadomo jakie idą do mojego auta , bo są dwa rodzaje . Samochód z 91 roku . Może ktoś przerab9iał temat i doradzi ? Z góry dziękuje i pozdrawiam
musisz wiedzić czy jest z diconectem czy bez bo sa różne grubiści półosi napewno pomoga www.raffi,pl
musisz wiedzić czy jest z diconectem czy bez bo sa różne grubiści półosi napewno pomoga www.raffi,pl
No mam disconecta , ale mają problem z dobraniem odpowiedniego .
jezęłi nie masz disconecta to uszczelniacze masz dostepne po wyjęciu kosza z stalitami one są głeboko w pochwie mostu schowane jeżi mas zbez disc to jaki problem
Mam disconecta i nawet w tytule pisze A jeżeli będę miał na wierzchu to nie problem , ale chciałem z samego rana zamówić , a nie mam jeszcze rozebrane
kurcze teraz nie pamietam ale ja miałem zmote bo mam most z disconectem ale jest wywalony i założona zaślepka a włozina długa półoś i tam jest wtedy inny uszcelniacz rafiki będa wiedzieć zadzwoń do Roberta i poradzi sobie
kurcze teraz nie pamietam ale ja miałem zmote bo mam most z disconectem ale jest wywalony i założona zaślepka a włozina długa półoś i tam jest wtedy inny uszcelniacz rafiki będa wiedzieć zadzwoń do Roberta i poradzi sobie
Różnica w średnicy zewnętrznej uszczelniacza.
Skończyło się na tym , że zamówiłem 3 sztuki , Dwa założyłem i pozostał mi ten niewłaściwy . Do montażu uszczelniacza w disconekcie musiałem użyć młotka bezwładnościowego . Mało tego , musiałem dorobić na wymiar tulejkę , aby wbić ten nieszczęsny uszczelniacz . Tulejke zrobiłem na wymiar pochwy z podtoczeniem na wymiar uszczelniacza . Chodziło mi o to , aby było prowadzenie w trakcie wbijania . Bo bez tej tulejki męczyłem się godzinę i nie mogłem go wcisnąć . Cały czas się krzywił . Z tulejką robota trwała 2 minuty i uszczelniacz wciśniety i nie uszkodzony . Zamiast młotka można użyć długiego pręta z gwintem na całości , kupionego w budowlanym . zastosować podkładni i nakrętki i w ten sposób wcisnąć .