ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witajcie.
Kilka pytań mam odnośnie YJ'93:
1. Jak się mierzy lift we wranglu? Tak samo jak w XJ?
2. Jakie są fabryczne wartości?
3. Jaką wysokość polecacie osiągnąć dla auta stojącego na AT'31 (na mangelsach), żeby bezpiecznie nim gibać a nie przesadzić, nie ciąć, nie urywać i nie wpędzić się w kłopociki?
4. Założone są trzycalowe wieszaki resorów z przodu i z tyłu - co z nimi?

Jeep siedzi i planowane jest klepnięcie resorów i dołożenie po jednej ladze.
Ja się we Wranglera nie zagłębiałem nigdy. Jakieś porady?
Autko ma być do lightowych wypadów w teren.

Z góry dziękuję.


Witoj kolego,
A wlascieciel tego auta potrafi trafic w asfalt wychodzac z zakretu( wieszaki 3cale )??
Nie dramatyzuj, ja mam przedłużone o ok. 2'' i na prowadzenie praktycznie nie rzutuje.
1.) A jak się mierzy w XJ?
3.) Jak ma wieszaki +3'' to wystarczy, tylko błotniki jak nie są poszerzane to brzeg może haczyć o oponę (jak poszerzone, to koło będzie się chować).
4.) Ale o co chodzi? Jak nie powodują wibracji wału (kąty !!) i nie jest 4roślad (skrzyżowane panhardy - przy lifcie przedni most idzie w lewo, tylny w prawo), to chyba spoko.

1.) A jak się mierzy w XJ?
W XJ-ocie to (chyba) tak samo,jak w ZJ-ocie.Najbardziej miarodajny pomiar liftu/a to odległość od środka koła do krawędzi błotnika.Od tej miary (poliftowej) odejmujesz wymiar fabryczny (jeśli masz takie dane) i ....już masz wielkość lifu/a.
Nie odkryłem Ameryki,co?!


Ja mam lift 2" na wieszakach, starczyło by dać 31" MTki. Ale trzeba było dołożtyć kliny pod mosty z tyłu bo wał wibrował sobie. Przespawać trzeba było też mocowania tylnych amortyzatorów (opcją są nowe dłuższe). Ponieważ nosi mnie na bok w błocie kolej na przespawanie mocowań panharda tylnego. Na razie (6 miesiecy) nie ma żadnych strat, a co do prowadznie to ja akurat YJtem nie szaleję ale na pewno trzeba uważać na zakrętach...
Jeździ to to całkiem dobrze, żadnych wibracji, żadnego latania po drodze.
No ale siedzi. Jakby nie miał tych wieszaków to gleba na maksa.
A kółka ocierają o nadkola z tyłu. No i w związku z tym wykrzyże to ryzyko.
Chodzi o to, żeby nadal dobrze jeździł a nie darł plastików.
Że nie wspomnę o wyglądzie.
To ten sam, o którego kiedyś pytałem w zakupie kontrolowanym, aukcja jeszcze jest:
http://www.allegro.pl/ite..._5_benzyna.html

Witajcie.
Kilka pytań mam odnośnie YJ'93:

cześć,

spróbuj zadać to pytanie na jeepforum.com. od razu dostaniesz odpowiedź ze zdjęciami od użytkowników.

PZDR



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting